Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice Of Finland 2024 Official. Alkaa 19.1. Uudet valmentajatt

Vierailija
18.01.2024 |

Ovat Arttu Wiskari ja Sanni. Aiotko katsoa?

Itse aion vain ihan noiden uusien tuomareiden vuoksi. Kiva että valmentajistokin välillä vsihtuu uusiin kasvoihin. 👍

https://www.nelonen.fi/uutiset/tv-tahti-ja-laulava-pastori-nama-laulaja…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Wiskari on oikein hyvä valinta. Hänellä kuitenkin vuosikymmenten kokemus kotimaisella kevyen musiikin kentällä. Mukavan rento ja hauska mies kokonaisuudessaan.

Sanni on nuorempaa ikäluokkaa, ja luulen että paljon nuoremmat katsovat varmaan hänen takiaan kautta. Ihan jees laulaja mutta hänen kappaleet ei oo oikeen natsannut mulle. Sähäkkä ja eloisa persoona silti!

Olen samaa mieltä siitä, että on hyvä saada uusia kasvoja, musiikin eri osa-alueilta!

Vierailija
2/14 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää nyt se OFFICIAL-OFFICIAL ketju tän vuoden voicelle? Jännä kun monet on alkanut tekemään uusia keskusteluja samasta aiheesta lukuisia kertoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla alkaa...🥳

Vierailija
4/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin..sipsit ja popparit valmiina!

Vierailija
5/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt alkaa ( ʖ )

Vierailija
6/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mielen heikkiä on kiva katsoa pitkästä aikaa.

Vierailija
7/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt tästä ekasta mutta tuomarit näköjään tykkäsi

Vierailija
8/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, että nyt näköjään jätetty pois se kilpailijoidin tausta/kotijoukkojen kanssa höpöttely ennen lauluesitystä. Se oli ihan liian pitkä, täysin turha ja usein hyvin nolokin. Nyt laulaja esittelee itsensä ja suoraan lauluun. Hyvin riittää, kun se vaimo/isä/äiti/kaveri on näytillä vaan vähän aikaa laulun aikana tai jälkeen.

Vierailija
9/14 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas! Itse katson, vaikka vaalilähetys tulee samaan aikaan. Mites muut? :-)

Vierailija
10/14 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään missä on lespaaja Maija.

Vierailija
11/14 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien esiintyjien pitää avautua jostain sairaudestaan, kertoa joku nyyhkytarina kuolemasta, huonosta itsetunnosta, adhd:sta, lihavuudesta ja ties mistä?? Pidättäytykää nyt vaan siinä laulamisessa, nyyhkytarinat on vaan niin sietämättömiä, tämä on kai laulukilpailu? 

Vierailija
12/14 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää katsoa. Laulajien valinta on ihan mielivaltaista; keskinkertaisella iskelmällä pääsee jatkoon, mutta todelliset laulajat eivät käännä tuoleja. Sitten nämä tuomari/valmentajat yrittävät säälittävästi selitellä mikseivät kääntyneet. Yksikään noista valmentajista ei ole itse hääppöinen laulaja, joten niiden itserakkaus jaksaa hämmästyttää. Kehtaavat dissata itseään parempia. 

Vierailija
13/14 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edellisen kanssa just samaa ihmetellyt.joku huono/keskinkertainen jatkoon ja joku tosi mahtava Ei.sitten mukamas harmitellaan ettei tajunnut,rasittavaa teatteria.

Selitellään että biisivalinta oli huono, mitä??? Ollaan vasta ääni ratkaisee vaiheessa.kun eivät samanlaisia piipittäjiä kuin itse niin

Ei ääni kelpaa 

Kaikki ne valmentajat ovat itse heikkoja laulajia ja heiltä puuttuu täysin karisma.

Olen katsonut tällä kaudella kahta lähetystä yht. 4 esityksen verran RIITTÄÄ!!!

Vierailija
14/14 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kisassahan valmentajat pelästyvät itseään parempia laulajia 

siksi ei tuolit käänny.pelko perseessä, mitä he voivat noin hyville laulajille opettaa??? EI voice ole oikea kilpailu,se on pelle touhua ja kilpailijoiden sekä katsojien huijaamista  mutta valmentajat ja taustahenkilöt tekevät HYVÄN TILIN!!!!

MUISTELKAAPA ketä voicen voittajia muistatte.oletteko kuulleet heistä tuliko huippuja?

Olis se niin huippua ,  ehkä , seurata miten esim. Wiskarin laulajan

Valmennus veisi Huipulle???anteeksi kun naurattaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi