Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä kaveri!!

Vierailija
08.08.2015 |

Oikeasti, auttakaa!! Mun eräs ystävä, (jos sitä enään ystäväksi voi sanoa) niin hermostuu erittäin helposti jos en voi olla sen kanssa. Aina kun se voi olla niin se kysyy multa viesteissä "voiks olla?" Ja vastaan "en" sitten se kysyy "miks" sittn joudun kertoa koko syyn miks en voi olla ja sitten se alkaa vaan raivoa mulle ja yrittää keksiä tekosyitä mitä voisin sanoa mun vanhemmille että voisin olla sen kaa. Sitten jos sanon sille että "en haluu olla tänään sun kaa" niin sitten hän alkaa väittää vastaan ja sanoa tyyliin aina näin: "joo tosi kypsää ku haluun vaan olla rauhassa" ja se ottaa aika paljon päähän. Jos olen hänen kanssaan, niin jonkin ajan päästä se alkaa kiduttaa mua, ihan niin kuin joku psyko, eli se varastaa mun kännykän, lyö mua jne. Ja se kiduttaminen on sen mielestä läppää, ja jos käsken sen lopettaa, niin se ei lopeta. Joskus se saattaa olla kateellinen jos oon muiden mun kavereiden kanssa. Mitä voin tehdä????

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena on normaalia että kavereita on laidasta laitaan. (Oletan ainakin kirjoitustyylistä että olet seminuori). Jos kaveri käy hermoille, niin etäänny hiljaisesti ja älä vastaa kaikkiin puheluihin ja viesteihin. Vastaa niihin joihin HALUAT vastata. Älä tunne huonoa omaatuntoa jos olet muiden kanssa. Kaveri ei saa pompotella sinua tahtonsa mukaan.

iän kanssa karsiutuu pois nuo hankalammat ihmissuhteet. Joskus pitää olla jämpti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi