Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino ahdistaa

Vierailija
14.08.2015 |

Olen 165cm pitkä ja painan 51kg. Mulle on usein sanottu, että painan liian vähän ja painoa pitäs saada lisää. Mielestäni olen kuitenkin aivan normaalipainoinen ja painoindeksikin näyttää normaali painoa. Ahdistaa, kun toisten pitää tulla kommentoimaan painoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172 senttiä pitkä ja painan 49 kiloa, kommentteja tulee myös aika usein. Tässä ihan viime aikoina on kuultu mm. yksi tämänhetkisistä suosikeistani, "Haluaisin hirveesti laihtua, mutta en noin laihaksi kuin sinä. Toi on jo liian laiha". :D Älä välitä, ole niiden kommenttien yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä paino. Oma eukko painaa saman verran vaikka syökin hyvin. Vähän ikävää on että nykyään on ok hoikkia haukkua pikkupojiksi, luiseviksi, muodottomiksi, yms.

Vierailija
4/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on ihan sun oma asia. Jos joku on niin juntti että kommentoi toisen painoa, se on lähinnä sen oma ongelma.

Toki voi sanoa noille loukkaavien kommenttien laukojille, että tuo mitä sanoit ei tuntunut kivalta.

Muuten, anna olla. :)

Vierailija
5/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että laihuudesta saa sanoa, mutta lihavista ei mitään.

Vierailija
6/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:14"]On se jännä, että laihuudesta saa sanoa, mutta lihavista ei mitään.
[/quote]

Kyllä typerykset kommentoivat myös lihomista. :)

Toisen ulkonäön arviointi on jo lähtökohtaisesti sen arvioijan oma ongelma.

Vierailija
7/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenlännälle ihan sopiva elopaino!

Vierailija
8/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:55"]Olen 165cm pitkä ja painan 51kg. Mulle on usein sanottu, että painan liian vähän ja painoa pitäs saada lisää. Mielestäni olen kuitenkin aivan normaalipainoinen ja painoindeksikin näyttää normaali painoa. Ahdistaa, kun toisten pitää tulla kommentoimaan painoa.
[/quote]

Söisit luuperse enemmän niin ei vittuiltas. Saattasit joskus munaakin saada kun ei ukot tykkää luuta pukkia.

Vierailija
9/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:04"]Mä olen 172 senttiä pitkä ja painan 49 kiloa, kommentteja tulee myös aika usein. Tässä ihan viime aikoina on kuultu mm. yksi tämänhetkisistä suosikeistani, "Haluaisin hirveesti laihtua, mutta en noin laihaksi kuin sinä. Toi on jo liian laiha". :D Älä välitä, ole niiden kommenttien yläpuolella.
[/quote]
Kai kuitenkin itse tajuat että painat oikeasti liian vähän? Toisen painon/ulkonäön ääneen kauhistelu on kyllä törppöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän