Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset on tottuneet liian hyvään

Vierailija
14.08.2015 |

Mun mielestä kaikkia tukia voi leikata. Ei väki viitsi mennä töihin, kun on niin hyvät tuet.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä vedät...NOT.

Vierailija
2/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais asumiskustannukset alas niin tuet voisi puolittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät pois kokonaan

Vierailija
4/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovat mutta asia on ratkaistavissa lisäämällä rajusti maahanmuuttoa.

Vierailija
5/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kaljaan, tupakkaan ja eineksiin näidän sossupummien rahat menee.

Vierailija
6/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Talotkin vois purkaa ja ihmiset vois asua luolissa. Sähköt vois lakkauttaa.

Vierailija
7/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:30"]Niin ovat mutta asia on ratkaistavissa lisäämällä rajusti maahanmuuttoa.
[/quote]
Kaljat lopussa?

Vierailija
8/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisinkin niitä töitä. Toista ammattia tässä opiskelen, vielä joutuu varmaan kolmannen opiskelemaan.

Vierailija
9/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat palkat .. terve osaava mies rakentaa talon vuodessa. Talon hinta pääkaupunkiseudulla 300 000 tms. 

Eli palkka pitäisi olla tuota luokkaa, tai sitten ruveta tarkastelemaan "vähän" noita hintoja uudestaan.

Että mitenhän se meni. Talven porkkanat, sipulit, kasvikset yms. vaativat viljelijältä kesässä alle viikon työpanoksen. 

Onkohan tässä hommassa jotain mätää?

Vierailija
10/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:33"]

Kun olisinkin niitä töitä. Toista ammattia tässä opiskelen, vielä joutuu varmaan kolmannen opiskelemaan.

[/quote]

Kuten myös.

Ja itselläni eka ammatti on vielä sellainen, että pitäisi töitä löytyä. Ja vitut.

Vierailija
11/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:30"]Niin ovat mutta asia on ratkaistavissa lisäämällä rajusti maahanmuuttoa. [/quote] Kaljat lopussa?

[/quote]

Olen enempi siideri-ihmisiä. Kannatan siiderien maahanmuuton lisäämistä. Olen juonut monta maahanmuuttanutta siideriä ja ne olivat oikein hyviä.

Vierailija
12/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhteiskunnan eli meidän veronmaksajien elätit kuvittelevat, että heillä on oikeus samaan elintasoon kuin työssäkäyvillä ja yritteliäillä ihmisillä? :D

Vierailija
13/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:33"]

[/quote]

Kuten myös.

Ja itselläni eka ammatti on vielä sellainen, että pitäisi töitä löytyä. Ja vitut.

[/quote]

Sama homma täällä!

Vierailija
14/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:30"]Niin ovat mutta asia on ratkaistavissa lisäämällä rajusti maahanmuuttoa. [/quote] Kaljat lopussa?

[/quote]

Olen enempi siideri-ihmisiä. Kannatan siiderien maahanmuuton lisäämistä. Olen juonut monta maahanmuuttanutta siideriä ja ne olivat oikein hyviä.
[/quote]

Siiderisuvakki vauhdissa!

Vierailija
15/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:40"]Miksi yhteiskunnan eli meidän veronmaksajien elätit kuvittelevat, että heillä on oikeus samaan elintasoon kuin työssäkäyvillä ja yritteliäillä ihmisillä? :D
[/quote]

Kuka sellaista kuvittelee? Kysymyksessä on perustoimeentulo.

Vierailija
16/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki on aivan sairas keksintö. Se pitäisi lopettaa heti. Kaikkien asuntojen hinnat ovat aivan tähtitietelliset, kun valtio subventoi asuntoja köyhille, eikä kenelläkään normituloisella ole varaa ostaa tai vuokrata asuntoa palkoillaan.

Vierailija
17/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:40"]Miksi yhteiskunnan eli meidän veronmaksajien elätit kuvittelevat, että heillä on oikeus samaan elintasoon kuin työssäkäyvillä ja yritteliäillä ihmisillä? :D [/quote] Kuka sellaista kuvittelee? Kysymyksessä on perustoimeentulo.

[/quote]

Ei mulla ainakaan oo omakotitaloa .. 

Vierailija
18/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kateellista kansaa. Suomalaiset luulevat kaikenlaista, eivätkä viitsi ottaa asioista selvää, on kivempi elää luulossaan. Suomalaiset rakastavat lyödä lyötyjä ja ovat onnellisimmillaan, kun naapurin asiat ovat huonommin kuin omat.

Mä olen niin kyllästynyt tällaisiin aloituksiin ja kommentteihin, vaikka itse en ole koko kuusikymmenvuotisen elämäni aikana saanut mitään tukia, lukuunottamatta niitä, jotka tulevat kaikille (esim. lapsilisä).

Minä nimittäin TIEDÄN, että jokaisella systeemillä on toki väärinkäyttäjänsä. Tiedän mös, että on perheitä, joissa jo kolmas sukupolvi elää yhteiskunnan tuella. Onneksi heidän osuutensa on melko pieni ja väärinkäyttäjiä yritetään saada kiinni virkailijoiden taholta.

On äärettömän väärin leimata kaikki sosiaalitukien tarvitsijat tai työttömät hyväksikäyttäjiksi. Tällainen leimaaminen kertoo enemmän sen esittäjästä ja esittäjän köyhästä mielestä, eli tyhmyydestä ja tietämättömyydestä, mutta toki myös kateudesta.

Se kertoo myös siitä, että kommenttien esittäjät eivät kykene hahmottamaan kokonaiskuvaa, eivät ymmärrä yhtään mitään yhteiskunnan toiminnasta. 

Mikäli tiedätte jonkun tukien väärinkäyttäjän, teidän velvollisuutenne on ilmiantaa hänet. 

Vierailija
19/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:50"]

Suomalaiset ovat kateellista kansaa. Suomalaiset luulevat kaikenlaista, eivätkä viitsi ottaa asioista selvää, on kivempi elää luulossaan. Suomalaiset rakastavat lyödä lyötyjä ja ovat onnellisimmillaan, kun naapurin asiat ovat huonommin kuin omat.

[/quote]Alapeukkua aloituskappaleen vuoksi. Muuten olen suht' samaa mieltä, mutta inhoan tätä "kateellinen kansa jne"-litaniaa vahvasti.

Vierailija
20/34 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:50"]

[/quote]Alapeukkua aloituskappaleen vuoksi. Muuten olen suht' samaa mieltä, mutta inhoan tätä "kateellinen kansa jne"-litaniaa vahvasti.

[/quote]

No se nyt vaan keskimäärin sattuu pitämään paikkansa, sitä et voi kiistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä