Venäjä valmistelee iskua Baltiaan
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b8a44e29-fb2b-4d76-95fd-08eeb3bc21a7
Venäjä testaa paperitiikeriksi jälleen kerran osoittautuneiden jenkkien halua tukea NATOn pikkuriikkisiä rajavaltioita🙂 Iranille häviäminen paljasti jenkkien armeijan ponnettomuuden ja Tomahawkit ammuttiin loppuun🤣 Niitä se Zelenskikin turhaan pummasi🤣 Kreml näkee Nato heikko ja hajanainen pellekerho.
Venäjä ei vetäydy paineen alla vaan lisää voimankäyttöä🙂 Vladimir Putin ei ole mies, joka painostetaan rauhaan. Venäjällä on täysi oikeus hallita rajanaapureitaan aivan kuten jenkitkin puuttuvat e-Amerikan asioihin.
Kommentit (10)
Millä resursseilla se sitä testaa?
Ei se putte testaa mitään, kaalipää, muuta kuin oman loppunsa nopeuttamista.
Ne pistää ano Turtiainen rajalle ärjymään
Typerintä ikinä koska Baltian maat kuuluvat Natoon.
Nyt kiinnostaa köyhänä suomalaisena oma nälkä enemmän,sorry.
Valmistelee provokaatiota, eli papatteja ja pirunviulun vingutusta luvassa, kun ei impotentti muuhun kykene.
Mitäs työ sitten teette, kun hallitsette niitä rajanaapureita?
Vierailija kirjoitti:
Millä resursseilla se sitä testaa?
Tuhat aasia ja pari hevosta kuljettaa tarvikkeita.
Muutama syödään matkalla.
Jaa, et olekaan vielä joutunut rintamalle.