Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei pitänyt ulkonäöstäni

Vierailija
12.03.2022 |

Yritän päästä yli, mutta jostain syystä tuntuu pahalta.

Emme ole enää tekemisissä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä eikä siinä mitään pahaa ole. Turhaa synkistelet siellä nyt. 

Vierailija
2/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "tapailumiehet" ovat itse usein aika säälittäviä tapauksia. Joten älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Naiset luulevat aina syyn olevan ulkonäössä, vaikka syy olisi oikeasti se, että nainen on lähihoitaja.

Vierailija
4/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? Naiset luulevat aina syyn olevan ulkonäössä, vaikka syy olisi oikeasti se, että nainen on lähihoitaja.

Oleet väärässä. Miehille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla tai tulotasolla. Itse jankkaatte koko ajan.

Vierailija
5/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, ei sellaista valittajaa jaksa, vaikka se olisi kuinka hyvän näköinen

Vierailija
6/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos henkilö ei pidä sinun ulkonäöstä? Tuskin hän tapasi sinua kuin sen ainoan kerran kun kohtasitte? Mitä oikein selität?

Vierailija
7/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisit pakit pelkän ammatin perusteella?

Vierailija
8/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleet väärässä. Miehille ei ole mitään merkitystä naisen koulutuksella, ammatilla tai tulotasolla. Itse jankkaatte koko ajan.

naisen ammatilla ei ole varsinaisesti väliä, mutta hoitajat ja päiväkotitädit ovat niin kovia valittajia, että niitä kannattaa välttää

Vierailija
9/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee sitten jotakuta muuta tai tee ulkonäöllesi jotain.

Laihduta, pukeudu paremmin, harrasta enemmän liikuntaa, rupea meikkaamaan jne.

Vierailija
10/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs laitoit etukäteen itsestäsi muokattuja superhienoja kuvia. Kyllä siinä mies tuntee itsensä petetyksi, kun todellisuus ei vastaa kuvia.

Vierailija
11/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on siitä että nainen jälleen kerran yrittää päättää mitä mieltä miehet on kun onhan kaikki miehet ihan täsmälleen samanlaisia että yhden mielipiteiden perusteella tuomitaan kaikki miehet

Vierailija
12/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisen ammatilla ei ole varsinaisesti väliä, mutta hoitajat ja päiväkotitädit ovat niin kovia valittajia, että niitä kannattaa välttää

Kuka sinulle on valittanut ja miksi?

Vierailija
13/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ap:n valittavasta ja uhriutuvasta asenteesta. Hylkäisin riippumatta ulkonäöstä.

Vierailija
14/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on siitä että nainen jälleen kerran yrittää päättää mitä mieltä miehet on kun onhan kaikki miehet ihan täsmälleen samanlaisia että yhden mielipiteiden perusteella tuomitaan kaikki miehet

Tuo väite on ollut niin monta kertaa tällä palstalla, että se ei ole vain yhden miehen mielipide. Löydät kyllä itsekin satoja keskusteluja, joissa noin on väitetty.

Vierailija
15/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ovat rumia ja/tai lihavia. Osa on molempia.

Etsi mies, joka viehättää sinua, aloittaja.

Minä pidän fiksuista, kohteliaista, vaaleista, lyhyistä ja hoikista miehistä.

Monet miehet ja jotkut naiset pitävät vaatekaapin kokoisista kaljuista miehistä, jotka röökaavat.

Vierailija
16/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. Miehet nönnönnöö. Hankkikaa elämä.

Vierailija
17/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan se on yleensä se ylipaino kun ulkonäöstä puhutaan.

Vierailija
18/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs laitoit etukäteen itsestäsi muokattuja superhienoja kuvia. Kyllä siinä mies tuntee itsensä petetyksi, kun todellisuus ei vastaa kuvia.

Emme tutustuneet deittisovelluksessa vaan ns. oikeassa elämässä.

Vierailija
19/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle on valittanut ja miksi?

hoitajat ja päiväkotitädit. niiden elämä on aina kauhean vaikeaa

Vierailija
20/56 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme tutustuneet deittisovelluksessa vaan ns. oikeassa elämässä.

no, sitten sinä vaan olet ruma. deal with it

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi