Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAA! Mitä oikein olen tekemässä?

Vierailija
14.08.2015 |

Olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Rakastan häntä yli kaiken. Ongelma on tämä: olemme lähdössä ystäväni (nainen) kanssa vkl reissulle Helsinkiin. Emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta puhelimitse ollaan puhuttu. Minulla oli suhde tämän naisen kanssa vuosia aikaisemmin ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt olen useamman kerran nähnyt unta meidän rakastelusta, herättyäni huomaan edelleenkin haaveilevani naisesta.

Olenko nyt oikeasti tekemässä elämäni suurinta virhettä ja riskeeraan avioliittoni? Pitäisikö perua matka? En ole pettänyt ikinä miestäni, kenenkään muun kanssa se ei tulisi edes mieleen. Tämän naisen vuoksi heittäisin kaiken menemään. Tuntuu niin järjettömältä koko tilanne.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:20"]Seksilomalle hyvinkin ;)
[/quote]

Vierailija
102/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähes vastaavanlainen tilanne. Mutta olen se matkalle lähtevä entinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mene ja petä. Tuskin jäät koskaan kiinni, niin miksi et pitäisi hauskaa ja nauttisi. Elät vain kerran.

Vierailija
104/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vähän nusasemassa ja sitten palaat tyydytettynä ukkokullan kainaloon ;)

Vierailija
105/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 21:23"]Käy vähän nusasemassa ja sitten palaat tyydytettynä ukkokullan kainaloon ;)
[/quote]

No justiinsa!

Vierailija
106/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko AP nainen vai mies? :D Kuvittelen että nainen ja olet siis naisen kanssa ollut yhdessä eli olet biseksuaali ilmeisestikin.

No mitä hitto tässä on ongelma? Nainen + nainen kiehnää keskenään niin miten miehes vois tosta suuttua? Ei toi oo ees pettämistä.

Itekin oon nainen ja olen yhden naisen kanssa sekstaillut vaikka seurustelin sillon ja seukkaan edelleenki saman miehen kanssa. Tosin mä kysyin mieheltä luvan, saanko kokeilla.. :D Mies vastas että joo mutta vähän vaan. No me sekstailtiin koko vk loppu monta kertaa sen naisen kanssa. Miehelle sanoin että vaan "suudeltiin ja vähän sormetettiin sen yhen kerran vaan"

Vierailija
107/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:48"]Mitä te teette siellä Helsingissä? Alkoholia en sinuna uskaltaisi käyttää, lähtee viimeisetkin estot
[/quote]

Vielä ei ole tarkemmin sovittu, mutta shoppailua ja yhdessä oloa lähinnä. Illalla muutama lasi viiniä, mahdollisesti.

Ap.

Vierailija
108/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä

Vierailija
109/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kertokaa ihmiset miten te valitsisitte? Jos oletettaisiin tämmöisen tilanteen olevan käsillä: teillä on edessä vaaka jossa kaksi kuppia. Vain toisen saisitte valita.

1. kuppi

Tässä kupissa olisi miehesi, jonka kanssa asiat olisi todella hyvin. Rakastaisitte toisianne, ei mitään suurempia riitoja. Yhteinen asuntolaina, ei lapsia (ei edes suunnitelmia).

2. kuppi

Tässä kupissa olisi entinen. Erosta jo vuosia aikaa.Teillä meni myös hyvin, mutta erositte, koska toinen teistä ei olisi ikinä uskaltanut ulos kaapista. Ero harmitti molempia monta vuotta, kumpikaan ei siltikään tehnyt asialle mitään. Rakastit myös häntä todella paljon. Et vaan koskaan näyttänyt sitä kenellekään.

Ap.

Vierailija
110/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:05"]Kysymys. Tietääkö miehesi että olet bi? Meinaan tulee joskus kuitenkin ilmi. Oma avopuoliso tietää minun olevan bi, tietää myös naiskumppanini ja antaa minun tavata heitä. Meillä oli myös kolmen kimppa ystäväni kanssa, kaikki tykkäsi. Hän tietää myös minun olevan enenemmän viehättynyt naisiin kuin miehiin, ja ottaa asian vakavasti kuitenkaan kokoajan kyttäämättä
[/quote]

Ei hän tiedä. Kukaan muu kuin entiseni ei tiedä suuntautumista. Pelkuri mikä pelkuri.

Ap.

Vierailija
111/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe reissuun ja mene fiiliksen mukaan. Onko tämä sun ex edelleen sinkku?

Vierailija
112/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:20"]Lähe reissuun ja mene fiiliksen mukaan. Onko tämä sun ex edelleen sinkku?
[/quote]

On sinkku.

Ap.

Vierailija
113/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä petät jo nyt miestäsi. Kerro sille totuus, eroa ja lähde ton eukon matkaan. Voipi olla että kadut myöhemmin tai sitten et.

Vierailija
114/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:24"]Sä petät jo nyt miestäsi. Kerro sille totuus, eroa ja lähde ton eukon matkaan. Voipi olla että kadut myöhemmin tai sitten et.
[/quote]

Miten niin petän jo nyt? Pitkissä suhteissa voi useinkin ihastua ulkopuolisiin. En minä tiedä edes, mitä nämä minun ajatukset tarkoittaa.

Ap.

Vierailija
115/124 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:11"]Hei, kertokaa ihmiset miten te valitsisitte? Jos oletettaisiin tämmöisen tilanteen olevan käsillä: teillä on edessä vaaka jossa kaksi kuppia. Vain toisen saisitte valita.

1. kuppi

Tässä kupissa olisi miehesi, jonka kanssa asiat olisi todella hyvin. Rakastaisitte toisianne, ei mitään suurempia riitoja. Yhteinen asuntolaina, ei lapsia (ei edes suunnitelmia).

2. kuppi

Tässä kupissa olisi entinen. Erosta jo vuosia aikaa.Teillä meni myös hyvin, mutta erositte, koska toinen teistä ei olisi ikinä uskaltanut ulos kaapista. Ero harmitti molempia monta vuotta, kumpikaan ei siltikään tehnyt asialle mitään. Rakastit myös häntä todella paljon. Et vaan koskaan näyttänyt sitä kenellekään.

Ap.
[/quote]

Kyllä tuo nyt kuulostaa minun korvaan siltä että eksä sulla pyörii liian paljon vieläkin mielessä. Ootteko te nyt katsonut ihan loppuun teidän tarinan?

Vierailija
116/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:26"]Joa Ap olisit ollut muka niiiiin "rakastunut" tähän naiseen silloin olisit tullut kaapista ulos ajat sitten välitämättä yhtään kenenkään mielipiteistä koska niin rakastunut tekee jättää vaikka kaiken jotta saisi olla rakastettunsa kanssa niin olen joskus itsekkin tehnyt ja voin kertoa että kulttuurini takia jouduin myös uhmaamaan kuolemaa joten uskon että Ap on vain turhautunut kotirouva joka kehittelee päässään tylsistyneenä rakkaus fantasiaa tai tarina ei ole edes totta
[/quote]

Onnea sinulle, jos olet uskaltanut olla sitä, mitä olet. Kaikilla sitä samaa rohkeutta ei löydy. Ei se rakkaus aina riitä, jos kokee yhteiskunnan odotukset liian kovaksi paineeksi. Jokaisella ihmisellä on erilainen paineen sietokyky.

Ap.

Vierailija
117/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:04"]Kyllä tuo sun avioliitto on jo ihan kuollu.. Kerro miehellesi ja eroa. Anna miehen etsiä itselleen joku parempi.
[/quote]

No en kuolleeksi sanoisi kuitenkaan. Aika kärkeä yleistys ihmisistä, joista ei tiedä mitään

Ap.

Vierailija
118/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh!

Vierailija
119/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:18"]

Olen naimisissa ihanan miehen kanssa ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Rakastan häntä yli kaiken. Ongelma on tämä: olemme lähdössä ystäväni (nainen) kanssa vkl reissulle Helsinkiin. Emme ole nähneet pitkään aikaan, mutta puhelimitse ollaan puhuttu. Minulla oli suhde tämän naisen kanssa vuosia aikaisemmin ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Nyt olen useamman kerran nähnyt unta meidän rakastelusta, herättyäni huomaan edelleenkin haaveilevani naisesta. Olenko nyt oikeasti tekemässä elämäni suurinta virhettä ja riskeeraan avioliittoni? Pitäisikö perua matka? En ole pettänyt ikinä miestäni, kenenkään muun kanssa se ei tulisi edes mieleen. Tämän naisen vuoksi heittäisin kaiken menemään. Tuntuu niin järjettömältä koko tilanne.

[/quote]En usko. Taas jollain puuttuu tekemistä. Ulos vaan.

Vierailija
120/124 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette siellä Helsingissä? Alkoholia en sinuna uskaltaisi käyttää, lähtee viimeisetkin estot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi