Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä paljon tapahtumia viikonloppuna, aiotko osallistua?

Vierailija
14.08.2015 |

Me aiomme miehen kanssa mennä Senaatintorille tänään (100 kitaraa). Huomenna Narinkkatorin ruokamarkkinoille luultavasti saan mennä yksin. Sunnuntaina Hakaniemen torille kirppikselle ja ehkä jotain herkkua esim. Karhupuistossa (ravintolapäivä). 

Tuntuu, että viimeiset kesäpäivät on menossa ja työtkin painaa päälle jo, kiva vielä lähteä ulos "leikkimään kesälomaa". 

Juhlaviikothan alkaa nyt, en ole niiden tarjontaan vielä tarkemmin tutustunut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:00"]

Joo, lauantaina maratonille.

[/quote]

Hyvää matkaa! Ihailen teitä (ja kadehdin) teitä maratoonareita:). Ap

Vierailija
22/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki International Air Show Malmin lentoasemalla (mm. Hornetit jyristelee). En kyllä meinaa ostaa lippua, koska kukapa sitä taivaalle katsomisesta viitsisi maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt ole myös Flow menossa?

Minä olen menossa viikonloppuna nimenomaan tuonne Finland International Airshowhun, molempina päivinä. Harrastan ilmailua ja noissa lentonäytöksissä ja muissa ilmailualan tapahtumissa on tapana käydä vähintäänkin kerran vuodessa.

Ensi viikolla käyn HKI Night Marketilla maistelemassa sirkkoja ja muita herkkuja :)

Sataa kitaraa kiinnostaisi kyllä tänään, mutta aikataulusyistä joudun ehkä seuraamaan sitä vain netin kautta.

Vierailija
24/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:54"]

Eikös nyt ole myös Flow menossa? Minä olen menossa viikonloppuna nimenomaan tuonne Finland International Airshowhun, molempina päivinä. Harrastan ilmailua ja noissa lentonäytöksissä ja muissa ilmailualan tapahtumissa on tapana käydä vähintäänkin kerran vuodessa. Ensi viikolla käyn HKI Night Marketilla maistelemassa sirkkoja ja muita herkkuja :) Sataa kitaraa kiinnostaisi kyllä tänään, mutta aikataulusyistä joudun ehkä seuraamaan sitä vain netin kautta.

[/quote]

Flow on nyt viikonlopppuna, olisiko alkanut jo? Jostain kuuluu musiikkia Pasilaankin tällä hetkellä. 

Vierailija
25/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:54"]

Eikös nyt ole myös Flow menossa? Minä olen menossa viikonloppuna nimenomaan tuonne Finland International Airshowhun, molempina päivinä. Harrastan ilmailua ja noissa lentonäytöksissä ja muissa ilmailualan tapahtumissa on tapana käydä vähintäänkin kerran vuodessa. Ensi viikolla käyn HKI Night Marketilla maistelemassa sirkkoja ja muita herkkuja :) Sataa kitaraa kiinnostaisi kyllä tänään, mutta aikataulusyistä joudun ehkä seuraamaan sitä vain netin kautta.

[/quote]

Flow on nyt viikonlopppuna, olisiko alkanut jo? Jostain kuuluu musiikkia Pasilaankin tällä hetkellä. 

[/quote]

Siltsu harjoittelee Stadionilla:). Ap

Vierailija
26/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow-lippu on huomiselle, mutten tiedä, jaksanko lähteä. Maratonia menen katsomaan, sisko juoksee :) Sunnuntaina Siltsua katsomaan ja ravintolapäivään johonkin. 

Vierailija
27/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narinkkatorin ruokamarkkinat? En löytänyt netistä tietoa mutta kiinnostais kovasti!

Vierailija
28/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikonlopun menovinkit:

Flow
Sata kitaraa
Juhlaviikot
Narinkkatorin ruokatori
Malmin lentonäytös
Ravintolapäivä
Siltsun konsertti
Marathon-juoksu
Tubecon

Vierailija
29/29 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin airshow'ta on oman kodin parvekkeelta tarkoitus seurata :) Mitään muuta ei ole suunniteltu eli rauhallinen viikonloppu tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi