Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeiltä ei saa naista

Vierailija
14.08.2015 |

Olen tällainen 30v mieshenkilö. Erosin viime keväänä 3 vuotisesta suhteesta. 

Homma on mennyt niin, että olen tässä käynyt aika monillakin treffeillä, mutta tuloksetta. Eli treffien jälkeen naisesta ei yleensä kuulu mitään. Treffeille olen päätynyt numeron kautta eli jos en ole saanut naista mukaan saman tien, niin olen ottanut numeron ja treffeille sitä kautta (osa ei tienkään vastaa, mutta suurin osa kyllä). Tuo sama ongelma on oikeastaan ollut koko elämän. Arvioini mukaan olen käynyt ehkä 60 treffeillä elämäni aikana, tulos 0. Nyt tässä pari kertaa koitin naista mukaan, meinasi antaa vain numeron, niin sanoin vain että antaa olla.

No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä. 

Eli miten ihmeessä homman saa treffeiltä eteenpäin? Vai onko asia niin, että jos nainen ei heti lähde esim. mukaan, vaan mennään treffikortin kautta niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut?

Ihan kokematon amatööri en ole sillä, tämän kesän aikana olen kyllä roudannut parikin naista kämpille ja pannutkin jopa. Mutta nämä ovat niitä jotka ovat sitten samana viikonloppuiltana lähteneet mukaan. Samaa harrastin aktiivisesti ennen suhtetta. Tuossa laivalla tuli viime keväänä käytyä ja kahta naista samana iltana panin. MUTTA treffien kautta ei onnistu ikinä. Miksi?

Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen myös tehnyt, että jos vertaa muutaman vuoden takaiseen niin tuntuu että kaikki naiset ovat sinkkuja. Siis kaikki mitä itse + kaveri + kaverin kaveri iskeneet niin ei niillä tunnu nykyään ketään olevan. Mistä ihmeestä nämä naiset oikein sitä munaa saavat? Vai onko kaupungissa joku adonis joka hoitelee monta tuhatta naista kerralla. Ei meinaan ollut naisissa sinkkuja näin paljoa vielä muutama vuosi sitten.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:42"]Nimenomaan, eli treffeiltä ei pillua irtoa. Mutta treffien ulkopuolelta, kylläkin. Eli nimenomaan tuossa treffailussa on se ongelma.[/quote]

Miksi sitten haet pillua treffeiltä? Etkö pidä seksin kautta syntyneitä parisuhteita luotettavina? Mitä sitten jos löydät treffeiltä naisen? Pystytkö olemaan ilman niitä muita pilluja? Hitaan alun jälkeen joka päivä haluavat naiset ovat harvinaisia erikoistapauksia, harva mies tapaa eläissään sellaista. Yleensä treffien kautta löytää naisen, joka haluaa kerran kuussa ja antaa kerran pari viikossa.

Vierailija
102/115 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:46"] Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa. 

[/quote]

Ja paljonkohan olisit seksiä saanut jos olisitkin mies? Jotenkin todella ylimielinen viesti. Kokeilepa itse elää monta vuotta ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, niin kuin minä joskus tein. Voi olla että sen jälkeen alkaa mietityttää, että pitäisköhän tehdä jotain eri tavalla, kun ei omana itsenään kelpaa...
[/quote]

Olen täysin samaa mieltä äskeisen kanssa. Eli naisten kanssa EI missään nimessä kannata olla oma itsensö, jos ei luonnostaan ole karismaattinen ja naisiin vetoava tyyppi. Ikävuodet 18-27 olin kohtelias, naisia naurattava mukava tyyppi. Tulos, pillua kahdelta naiselta. Ikävuodet 28-30, aloin vittuilla naisille minkä ehdin ja käyttäytyä muutenkin törkeästi. Tulos 10 pillua 3 vuoteen. Ja tein työtä selkeästi vähemmän kuin ennen. Panot olivat myös paremman näköisiä. Tuosta voi jokainen laskea kannattiko.

Vierailija
104/115 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:46"] Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa. 

[/quote]

Ja paljonkohan olisit seksiä saanut jos olisitkin mies? Jotenkin todella ylimielinen viesti. Kokeilepa itse elää monta vuotta ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, niin kuin minä joskus tein. Voi olla että sen jälkeen alkaa mietityttää, että pitäisköhän tehdä jotain eri tavalla, kun ei omana itsenään kelpaa...
[/quote]

Olen täysin samaa mieltä äskeisen kanssa. Eli naisten kanssa EI missään nimessä kannata olla oma itsensö, jos ei luonnostaan ole karismaattinen ja naisiin vetoava tyyppi. Ikävuodet 18-27 olin kohtelias, naisia naurattava mukava tyyppi. Tulos, pillua kahdelta naiselta. Ikävuodet 28-30, aloin vittuilla naisille minkä ehdin ja käyttäytyä muutenkin törkeästi. Tulos 10 pillua 3 vuoteen. Ja tein työtä selkeästi vähemmän kuin ennen. Panot olivat myös paremman näköisiä. Tuosta voi jokainen laskea kannattiko.
[/quote]

Sen verran vielä lisään, että usko naisiin meni täysin kyseisen muodonmuutoksen jälkeen. Huomasin, että naisia ei yhtään kiinnosta miehen sisäinen maailma, jollei ole täysi mulkku. Eli täysiä h###a koko porukka. Ja kyllä, samanlaisia kaikki!

Vierailija
105/115 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet sille naiselle.

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:52"]

Valitsetko jostain syysta (tiedostamatta, iskupaikan valinnalla, jutuillasi, ulkonäölläsi) hitaammin lämpeneviä naisia? Ne jotka lähtevät heti mukaan (yleensä viinan voimalla) ovat melkein kokonaan eri populaatio kuin ne, joiden kanssa pitää säätää kymmenet vastahakoiset treffit ennen kuin nainen lämpenee (tai näyttää sen).

Suuri valtaosa naisista tulee toimeen niin vähällä munalla, ettei keskivertomies voi sitä tajuta. Kyllä ne sitä aina saavat kun haluavat (niin tosissaan, että viitsivät raahautua tyrkylle baariin tai nettiin). Eikä siihen tarvita tavallisia miehiä. Yksi haluttu mies voi pitää kymmeniä naisia tyydytettynä (seksin osalta, suhteet ovat eri asia).

[/quote]

"Yksi haluttu mies voi pitää kymmeniä naisia tyydytettynä " Tämä on juuri se, nimittäin yksi kaverini hoitelee kyllä jäätäviä määriä naisia jatkuvasti. 195cm ja komea kuin mikä.

Mietin tosiaan, että treffien jälkeen, pitäisikö jotenkin runnoa tosissaan. Eli tämä kiinnostava nainen, kävin jopa KAHDESTI treffeillä (unohtui mainita, ainoa tapaus), niin toisen treffien jälkeen en pitänyt mitään yhteyttä melkein viikkoon. Yritin kotiin toisen treffien jälkeen, mutta ei suostunut. Ei kuulunut mitään hänestä sitten, pistin viestin, ei tullut vastausta. Eli teinkö tuossa jonkun taktisen virheen? Aika vanha oli tosiaan kyseinen naikkonen, melkein 27. Eli ikä vaikuttaa varmaan helpottavasti?

[/quote]

Vierailija
106/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:34"]No etsin vähän kaikkea. Jos pillua tulee niin tulkoot. Mutta ei se ole itse tarkoitus. Jos löytyy hyvä nainen, voin mennä vaikka naimisiin. Ei ole mikään ongelma sekään. Eli ei ole pakottava tarve millekään, mutta jos hyvä nainen löytyy ni ei siitä haittaakaan ole.[/quote]

Tuollainen vähän sinne sun tänne kohellus johtaa harvoin kumpaankaan tavoitteeseen. Se on yleensä aika eri asia yrittää löytää puoliso tai yrittää löytää seksiä. Ennen tutustumista pitää tehdä naisen suhteen päätös kumpaan pyrkii. On yleistä, että homma ajautuu toisen kautta toiseen tai joskus suoraan siihen ääripäähän, johon ei pyrkinyt, mutta jos et valitse selvästi ja tietoisesti jompaa kumpaa lähestymistapaa siinä käy melkein aina niin, että seksiä haluava nainen pitää sinua nössönä ja suhdetta haluava pillun perässä juoksevana etkä saa kumpaakaan.

[/quote]

En mä tähän usko. Tunnen monia todella todella kovia naistenmiehiä, ja ei heillä kyllä mitään sen kummempia taktiikoita ole. Jos nainen vaikuttaa lämpimältä ja kemia on kuuma, yrittävät toki saada naisen sänkyyn nopeasti. Voivat ihan hyvin käydä toisilla ja kolmansillakin treffeillä eikä ole ongelma. Ja jos joku nainen saa ihastumaan, niin se sama tyyli toimii siihenkin naiseen, että mies ei peittelee seksuaalista haluaan, muttei kuitenkaan ole mikään överiflirtti vaan osoittaa myös ihan aitoa kiinnostusta naiseen. 

Tärkeämpää on se, ettei mies yritä saada sänkyyn jokaista naista, vaan valikoi ja rankkaa naisia persoonan, arvojen ym. perusteella. Ei yritä olla konservatiivinen kilttien tyttöjen kanssa tai raju paha poika tuhmien tyttöjen kanssa vaan on mitä on ja joko kemiat natsaa naisen kanssa tai sitten ei. Tällä tavalla saa parempia suhteita niiden hyvien naisten kanssa ja huonoista pääsee eroon jo hyvissä ajoin.

-naistenmies

Vierailija
107/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:27"]

No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä. 

[/quote]

Ja vielä ihmettelet mikä on ongelma. :D Ei, hitto sinne treffeille ei lähdetä esittämään yhtään mitään, jos oikeasti on kiinnostunut. Pätee myös naisiin. 

-yks äijä

Vierailija
108/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta aloittaja kuulostaa vähän epätoivoiselle, niin naisenkipeälle että kuka tahansa kelpaa ja panot on mielessä paljon eli päätavoite tuntuu olevan päästä heti sänkyyn. Yhdenillan juttuja toki baareista varmasti löytyy, mutta tuskin mitään kunnon parisuhdetta jos samantien hypätään punkkaan. Veikkaan että naiset tunnistavat tällaisen, eli eivät koe että mies olisi kovin luotettava tavallaan ja aidosti kiinnostunut juuri siitä yhdestä naisesta.

Mulla on ainakin naisena myös sellainen juttu, että jos mies ei osoita kiinnostusta tarpeeksi niin sitten saa olla. Haluan että mies on minusta todella kiinnostunut ja osoittaa sen myös. Tietysti ei nyt ihan rakkaudentunnustuksia ensimmäisillä treffeillä tai panopuuhia kannata yrittää. Mulla on vaan sellainen fiilis, että jos mies on oikeasti kiinnostunut niin sen kyllä huomaa ja se on mielenkiintoa herättävää ja imartelevaa. Jos mies ei vaikuta kiinnostuneelle niin miksi sellaisen kanssa haluaisi olla muuta kuin ystävä, jos ei kerran edes alkuun ole mitään kipinäfiilistä niin voin kuvitella miten ankea suhde tulisi... Miehen pitää olla aktiivinen ja osoittaa että on naisesta kiinnostunut ja halukas viettämään tämän kanssa aikaa.

Vierailija
109/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:10"]

No minusta aloittaja kuulostaa vähän epätoivoiselle, niin naisenkipeälle että kuka tahansa kelpaa ja panot on mielessä paljon eli päätavoite tuntuu olevan päästä heti sänkyyn. Yhdenillan juttuja toki baareista varmasti löytyy, mutta tuskin mitään kunnon parisuhdetta jos samantien hypätään punkkaan. Veikkaan että naiset tunnistavat tällaisen, eli eivät koe että mies olisi kovin luotettava tavallaan ja aidosti kiinnostunut juuri siitä yhdestä naisesta.

Mulla on ainakin naisena myös sellainen juttu, että jos mies ei osoita kiinnostusta tarpeeksi niin sitten saa olla. Haluan että mies on minusta todella kiinnostunut ja osoittaa sen myös. Tietysti ei nyt ihan rakkaudentunnustuksia ensimmäisillä treffeillä tai panopuuhia kannata yrittää. Mulla on vaan sellainen fiilis, että jos mies on oikeasti kiinnostunut niin sen kyllä huomaa ja se on mielenkiintoa herättävää ja imartelevaa. Jos mies ei vaikuta kiinnostuneelle niin miksi sellaisen kanssa haluaisi olla muuta kuin ystävä, jos ei kerran edes alkuun ole mitään kipinäfiilistä niin voin kuvitella miten ankea suhde tulisi... Miehen pitää olla aktiivinen ja osoittaa että on naisesta kiinnostunut ja halukas viettämään tämän kanssa aikaa.

[/quote]

Totta sinänsä. Ja ei sekään nyt ole ongelma jos ap:lla onkin pillu mielessä tiettyjen naisten kanssa. Kyllä siellä 60 naisessa silti olisi aika moni jolle kelpa joku vähemmän vakava säätökin. AP vain ei  pysty tarjoamaan mitään kovin erikoista. Naiset on nirsoja, se on kylmä fakta ja jos et ole riittävän itsevarma, sosiaalinen ja avoin, ei pillua tule. Toki jos olet miesmallin näköinen tai julkkis, niin naista voi tulla helpomminkin, mutta ap ei ole ja silloin olisi oltava sellainen persoona jolla on ns. kaikki kunnossa. Pitäisi olla kypsä, itsevarma, persoonallinen, pukeutua hyvin, toisesta kiinnostunut, sopivan nirso naisten suhtee jne.

-naistenmies

Vierailija
110/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:06"]En mä tähän usko. Tunnen monia todella todella kovia naistenmiehiä, ja ei heillä kyllä mitään sen kummempia taktiikoita ole. Jos nainen vaikuttaa lämpimältä ja kemia on kuuma, yrittävät toki saada naisen sänkyyn nopeasti. Voivat ihan hyvin käydä toisilla ja kolmansillakin treffeillä eikä ole ongelma. Ja jos joku nainen saa ihastumaan, niin se sama tyyli toimii siihenkin naiseen, että mies ei peittelee seksuaalista haluaan, muttei kuitenkaan ole mikään överiflirtti vaan osoittaa myös ihan aitoa kiinnostusta naiseen.

En puhunut naistenmiehistä, joilla on mainitsemasi lahjat luontaisena. He voivat toimia fiilispohjalta ja mukauttaa toimintatapojaan. Ja mikä tärkeintä, he voivat nauttia niistä tilanteista. Se on heille mielenkiintoinen peli, jonka mielenkiintoa arvaamattomuus ja yksilöllisyys vain lisää. Ja he suorastaan ajautuvat sänkyyn naisten kanssa, silloinkin kun ovat päättäneet ja haluavat sitä välttää.

Mutta tavallinen mies, kuten AP, ei toimi niin eikä voi omalla päätöksellä alkaa sellaiseksi. Ihan yhtä vähän kuin alkaa oopperalaulajaksi, matemaatikoksi tai huippu-urheilijaksi, jos ei siihen vaadittavia lahjoja ole. Jos viettely on vastenmielistä ja stressaavaa myyntityötä, jossa pitää olla koko ajan skarppina, tulkita epämääräisiä vihjeitä, tehdä päätöksiä, näytellä, että tämä on mukavaa ja rentoa, keksiä molempia kiinnostavaa puhuttavaa ja pelätä koko ajan, että yksikin pieni virhe pilaa kaiken, silloin tarvitaan enemmän tietoista harkintaa ja päätöksentekoa.

Tällä tavalla saa parempia suhteita niiden hyvien naisten kanssa ja huonoista pääsee eroon jo hyvissä ajoin.

-naistenmies

Jos tarkoitat paremmalla intohimoa, kyllä. Jos elämänkumppanuutta, en usko. Olen nähnyt monen naistenmiehen vaipuvan epätoivoon siinä vaiheessa, kun he ovat halunneet pariutua. Ei opituista tavoista pääse niin vain eroon ja moni jää jumittamaan suhdekyvyttömiin pelinaisiin, kun ei osaa myydä itseään turvallisena järkivalintana perheenisäksi eikä ehkä osaa edes valita vakavaa suhdetta haluavia tavallisia naisia tyrkkyjen joukosta. Tai jos osaa, tyrii suhteensa omiin pettämissekoiluihin. Silloin se, että kokee viettelyvaiheen mielenkiintoisena, kostautuu seksiin ajautumisina yhtä helposti kuin pirulle kokeilumielessä annettu pikkusormi. Ujolle miehelle on helppoa olla uskollinen, kun satunnaisseksin mielihyvä on vain murto-osa sen järjestämiseen kuluvasta mielipahasta eikä kukaan nainen edes kuvittele tekevänsä aloitetta.

Vierailija
111/115 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi

Vierailija
112/115 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä lähteä treffeille ollenkaan. Rahaa ja aikaa menee vain hukkaan. On parempi iskeä nainen ravintolasta.

Vierailija
113/115 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keskimääräistä rumempi. Menestyt hyvin laivan kaltaisissa paikoissa, joissa valikoima on vähäinen. Silloin rumakin mies kelpaa.

Vierailija
114/115 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis tapahtui vuonna 2015.

Vierailija
115/115 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on kyllä pahast pielessä ihan ensimmäisen kirjoituksen perusteella. Niin halventavaa, niin tyhmää. Jos halveksit naisia, et tietenkään saa heidän seuraansa. Puhutkin todella rumasti. Valitse siis, haluatko olla seksipelle vai olisiko sinusta oikeasti, mitä kyllä epäilen, suhteeseen. Miksi edes haluaisit suhdetta, kun kerran pelaat. Hyvin outoa. Varmaan olisi hyvä erotella nämä panomiehet, jotka eivät opi ja sitten omaan ryhmäänsä tietenkin ihmisiksi käyttäytyvät miehet. Olisi naisillakin helpompaa.