Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeiltä ei saa naista

Vierailija
14.08.2015 |

Olen tällainen 30v mieshenkilö. Erosin viime keväänä 3 vuotisesta suhteesta. 

Homma on mennyt niin, että olen tässä käynyt aika monillakin treffeillä, mutta tuloksetta. Eli treffien jälkeen naisesta ei yleensä kuulu mitään. Treffeille olen päätynyt numeron kautta eli jos en ole saanut naista mukaan saman tien, niin olen ottanut numeron ja treffeille sitä kautta (osa ei tienkään vastaa, mutta suurin osa kyllä). Tuo sama ongelma on oikeastaan ollut koko elämän. Arvioini mukaan olen käynyt ehkä 60 treffeillä elämäni aikana, tulos 0. Nyt tässä pari kertaa koitin naista mukaan, meinasi antaa vain numeron, niin sanoin vain että antaa olla.

No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä. 

Eli miten ihmeessä homman saa treffeiltä eteenpäin? Vai onko asia niin, että jos nainen ei heti lähde esim. mukaan, vaan mennään treffikortin kautta niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut?

Ihan kokematon amatööri en ole sillä, tämän kesän aikana olen kyllä roudannut parikin naista kämpille ja pannutkin jopa. Mutta nämä ovat niitä jotka ovat sitten samana viikonloppuiltana lähteneet mukaan. Samaa harrastin aktiivisesti ennen suhtetta. Tuossa laivalla tuli viime keväänä käytyä ja kahta naista samana iltana panin. MUTTA treffien kautta ei onnistu ikinä. Miksi?

Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen myös tehnyt, että jos vertaa muutaman vuoden takaiseen niin tuntuu että kaikki naiset ovat sinkkuja. Siis kaikki mitä itse + kaveri + kaverin kaveri iskeneet niin ei niillä tunnu nykyään ketään olevan. Mistä ihmeestä nämä naiset oikein sitä munaa saavat? Vai onko kaupungissa joku adonis joka hoitelee monta tuhatta naista kerralla. Ei meinaan ollut naisissa sinkkuja näin paljoa vielä muutama vuosi sitten.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:08"]

Mä olen kyllä tottunut siihen, että herrasmies, joka kutsuu naisen treffeille, tarjoaa. Vieköön sitten savoyhin syömään tai jäätelölle, oman kukkaronsa mukaan, mutta alkuun mies tarjoaa.

[/quote]

Älykkäät naiset ymmärtävät, ettei mies tarjoa resurssejaan naiselle odottamatta tuottoa sijoitukselleen. Näin ollen nainen hoitaa oman laskunsa, koska ei halua jäädä kiitollisuudenvelkaan miehelle.

Vierailija
22/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:00"]Tai ainakin paras mitä elämä voi tarjota. Siinä sivussa pääsee kätevästi seksin puutteesta, ainakin pahimmasta...

Jos mies haluaa kiihkeää intohimoa, alituista rajojen koettelua tai tyylikästä edustusrouvaa statusesineeksi miesporukassa pätemiseen, on syytä etsiä muita ratkaisuja.

[/quote]

Mutta kun ongelma on se, että monet tällaiset suhteet ovat seksittömiä, jolloin mies meneekin ojasta allikkoon. Ja huonoinkin kännipano on tuhat kertaa parempi vaihtoehto kuin seksi vastentahtoisen ja feikkaavan vaimon kanssa. Eihän siinä mitään jos miehet saisivat sitä kaipaamaansa läheisyyttä, romantiikkaa, ihailua ja seksiä näistä suhteista, mutta kun usein eivät saa ja pahimmassa tapauksessa nainen katsoo ei-kiihottavaa miestänsä tasan niin kauan kuin lastenkasvatusprojekti sitä vaatii. Mielestäni tämä nimenomaan ei ole hyvä diili miehelle ja pystyneekö tuollainen pariskunta edes tarjoamaan parasta kotia lapsille? Itse hankkisin mieluummin sitten vaikka synnyttäjänaisen, jonka kanssa tekisin lapsia, jotka vuoroviikottelisivat meidän kodeissamme.

Parisuhteessa voi saada myös sitä intohimoa. Aidosti romanttisessa suhteessahan naiset ovat paljon vapautuneempia sängyssä kuin missään muualla. Miesten pitää vain varoa lankeamasta naiseen, joka ei todella halua häntä. Ja se tietysti vie aikaa löytää sellainen, jonka kanssa halut kohtaavat, mutta on varmasti sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:09"]

Mä olen kyllä tottunut siihen, että herrasmies, joka kutsuu naisen treffeille, tarjoaa. Vieköön sitten savoyhin syömään tai jäätelölle, oman kukkaronsa mukaan, mutta alkuun mies tarjoaa.

[/quote]

Älykkäät naiset ymmärtävät, ettei mies tarjoa resurssejaan naiselle odottamatta tuottoa sijoitukselleen. Näin ollen nainen hoitaa oman laskunsa, koska ei halua jäädä kiitollisuudenvelkaan miehelle.

[/quote]

ja tästä syystä maksan aina omat juomani ja evääni ;)

Vierailija
24/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:12"]

Tavallisten ihmisten pariutuminen käytännössä toimii niin, että mies myy aktiivisesti ja nainen valitsee passiivisena, jos valitsee. Jos joku mies poikkeaa kaavasta, hän jää yksin. Naisilla on aina ottajansa ja jos ei ole tai ne eivät naista miellytä, niin naisella ei ole niin pakonomaista tarvetta suhteeseen, että hän tekisi aloitteen. Ennemmin hän jää katkerana valittamaan miten on ruma eikä kelpaa kenellekään.

[/quote]

Tää nyt on ihan scheissea. Toki näin toimivat yleensä miehet, joilla ei käy flaksi pahemmin. Ne miehet joille naisen saanti on rutiinia, eivät yritä tehdä naiseen vaikutusta, vaan miettivät treffeillä sitä, onko naisessa sitä mitä hän haluaa. Vaikutuksen tekeminen kertoo vain epävarmuudesta.

Jos mies menee jätkäporukkaan esittelemään kallista kelloaan, viihdyttämään porukkaa hauskoilla jutuilla, kertomaan saavutuksistaan tai vetämään coolin roolia, niin kyllähän sellainen mies näyttää säälittävältä. Sama juttu pätee treffeillä. Ne kovimmat naistenmiehet eivät ole mitään huikeita viihdyttäjiä. Klovnien ympärillä voi pyöriä naisia töllistelemässä, mutta se on eri asia paneeko klovni ketään heistä.

Oikeat naistenmiehet ovat niitä, jotka voivat istua sitä kaupungin kauneinta naista vastapäätä ilman että kokevat minkäänlaista alemmuuskompleksia ja tarvetta tehdä vaikutus naiseen. He eivät sokaistu naisen kauneudesta vaan katsovat sen kauneuden läpi ja ovat valmiita dumppaamaan kauniinkin naisen jos luonne ei miellytä. He voivat jutella ihan normaalisti naisen kanssa mistä vaan sekä luoda tunnetason ja älyllisen tason yhteyden naiseen. Hyvin harva mies tähän pystyy ja siksi suurin osa valittaakin puutettaan.

Vierailija
25/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:29"]

Ja itseasiassa  toisella kertaa kun valitti väsymystään, niin sanoin leikkisästi suoraan "meneepä hyvin, kun seuralainen valittaa väsymystään".

NIIN, myös se hämäsi. Nainen ei tarjoutunut edes maksamaan juomia, oletti molemmilla kerroilla täysin että minä maksan. Ei ongelmaa, halusinkin tarjota, mutta ei edes esittänyt maksavansa. Eli tuli vähän ajatus, olenko joku lompakko.

[/quote]

Mulla on venäläinen mies ja hän nauraa aina ääneen kun kuulee, että taas joku kaverini oli ollut ensimmäisillä treffeillä suomalaisen miehen kanssa ja mies oli laittanut laskun puoliksi. Tai parhaassa tapauksessa maksattanut drinkit miehellä. Monessa muussa maassa euroopassakin se on silkkaa vittuilua naista kohtaan. Venäjällä mies saisi turpaan, jos kohtelisi naista yhtä välinpitämättömästi, kuin suomalainen mies.

[/quote]

Se on hassu juttu kun nyt eletään 2010-lukua. Aika hyvin saat perustella, että miksi kaltaiseni, senttejä laskevan opintolainamiehen pitäisi maksaa 4000 euroa kuussa tienaavan naisen lasku? En kyllä sellaiseen alennu.

Vierailija
26/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun ja ai että naurattaa! Kylmä te osaatte analysoida, ja tiedätte mitä pitäisi (miehenä) tehdä. Ja puhutte naisista kuin tavarasta.
Voi kyynel, kun ei irtoa pesää!
Se onkin varmaan se teidän perimmäinen ongelma, kun kenenkään ei ole pakko antaa pillua jos ei tahdo. Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa. Se, minä yhdistää tuntemiani pareja on aito halu olla hyvä toiselle ja aito välittäminen. Näillä kylmillä analysoinneilla ette koskaan tule yltämään samaan sillä jo lähtökohta on väärä: minä haluan, minulla on oikeus saada, minun sääntöni.
Todellisuudessa se ei mene niin. Ja katsokaa miten moni tavis on suhteessa. Ja saa seksiä! Myös minä, joka en katsonut ruikuttajia ("onko seurassa vikaa kun väsyttää jo kello yhdeksän ") enkä pelimiehiä.

Vierailija
27/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:46"] Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa. 

[/quote]

Ja paljonkohan olisit seksiä saanut jos olisitkin mies? Jotenkin todella ylimielinen viesti. Kokeilepa itse elää monta vuotta ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, niin kuin minä joskus tein. Voi olla että sen jälkeen alkaa mietityttää, että pitäisköhän tehdä jotain eri tavalla, kun ei omana itsenään kelpaa...

Vierailija
28/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:46"] Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa. 

[/quote]

Ja paljonkohan olisit seksiä saanut jos olisitkin mies? Jotenkin todella ylimielinen viesti. Kokeilepa itse elää monta vuotta ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, niin kuin minä joskus tein. Voi olla että sen jälkeen alkaa mietityttää, että pitäisköhän tehdä jotain eri tavalla, kun ei omana itsenään kelpaa...
[/quote]

Ei se ole mikään ihmisoikeus saada huomiota miehiltä (tai sinun naisilta), niin kuin ei ole seksinkään saaminen. Ihmisten kanssa laskelmointi osuu pahasti omaan nilkkaan. Yksikään teistä ei kuulosta aidolta, saati sellaiselta jona haluaisi toiselle hyvää.
Siksi tämä huvittaa. Voitte jatkaa tuota maailman tappion asti mutta jos ette muuta taoaanne nähdä nainen, ei sitä rakkautta ja intohimoista seksinkään teille tipu.

Vierailija
29/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:46"] Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa.  [/quote] Ja paljonkohan olisit seksiä saanut jos olisitkin mies? Jotenkin todella ylimielinen viesti. Kokeilepa itse elää monta vuotta ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, niin kuin minä joskus tein. Voi olla että sen jälkeen alkaa mietityttää, että pitäisköhän tehdä jotain eri tavalla, kun ei omana itsenään kelpaa... [/quote] Ei se ole mikään ihmisoikeus saada huomiota miehiltä (tai sinun naisilta), niin kuin ei ole seksinkään saaminen. Ihmisten kanssa laskelmointi osuu pahasti omaan nilkkaan. Yksikään teistä ei kuulosta aidolta, saati sellaiselta jona haluaisi toiselle hyvää. Siksi tämä huvittaa. Voitte jatkaa tuota maailman tappion asti mutta jos ette muuta taoaanne nähdä nainen, ei sitä rakkautta ja intohimoista seksinkään teille tipu.

[/quote]

No kun tippuu kyllä, mutta sitä sun on ennakkoluuloissasi vaikea ymmärtää. Silloin kun olin epävarma ja häpeän täyttämä nuorukainen, en kyllä saanut naista vaikka olisin kuinka suhtautunut heihin ihmisinä. Sen jälkeen kun olen saanut itsevarmuutta niin on naista tullut ja olen nähnyt etteivät ne naisia saavat miehet aina suinkaan ole niitä sympaattisimpia tapauksia. Tunnenpa parikin, joiden oli tarkoitus tehdä kortsuun reikiä. Moraali oli tuollainen kavereilla, mutta kyllä naisia riitti. Eräskin jätti poikaystävänsä tämän takia ja kävi sitten vain kerran polkaisemassa tätä.

Vierailija
30/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:46"] Näin naimisissa olevana, seksiä rakastavana naisena joka sinkkuna sitä halutessaan sitä myös sai, tämä keskustelu huvittaa.  [/quote] Ja paljonkohan olisit seksiä saanut jos olisitkin mies? Jotenkin todella ylimielinen viesti. Kokeilepa itse elää monta vuotta ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota, niin kuin minä joskus tein. Voi olla että sen jälkeen alkaa mietityttää, että pitäisköhän tehdä jotain eri tavalla, kun ei omana itsenään kelpaa... [/quote] Ei se ole mikään ihmisoikeus saada huomiota miehiltä (tai sinun naisilta), niin kuin ei ole seksinkään saaminen. Ihmisten kanssa laskelmointi osuu pahasti omaan nilkkaan. Yksikään teistä ei kuulosta aidolta, saati sellaiselta jona haluaisi toiselle hyvää. Siksi tämä huvittaa. Voitte jatkaa tuota maailman tappion asti mutta jos ette muuta taoaanne nähdä nainen, ei sitä rakkautta ja intohimoista seksinkään teille tipu.

[/quote]

No kun tippuu kyllä, mutta sitä sun on ennakkoluuloissasi vaikea ymmärtää. Silloin kun olin epävarma ja häpeän täyttämä nuorukainen, en kyllä saanut naista vaikka olisin kuinka suhtautunut heihin ihmisinä. Sen jälkeen kun olen saanut itsevarmuutta niin on naista tullut ja olen nähnyt etteivät ne naisia saavat miehet aina suinkaan ole niitä sympaattisimpia tapauksia. Tunnenpa parikin, joiden oli tarkoitus tehdä kortsuun reikiä. Moraali oli tuollainen kavereilla, mutta kyllä naisia riitti. Eräskin jätti poikaystävänsä tämän takia ja kävi sitten vain kerran polkaisemassa tätä.

[/quote]

Niin siis tarkoitus oli sanoa, että nainen jätti poikaystänsä tuttavani takia ja tuttavani kävi kerran polkaisemassa.

Vierailija
31/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi .. ensimmäinen lause jo palsta. 

Olet tällainen NAINEN. NYT LAATUA näihin provoihin!

Vierailija
32/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:44"]

Voi voi .. ensimmäinen lause jo palsta. 

Olet tällainen NAINEN. NYT LAATUA näihin provoihin!

[/quote]

ARGH! Et sinä ole tällainen tai sellainen vittu. SINÄ OLET MIES! Ja panet naisia mennessä ja tullessa. Onko selvä?

Vierailija
33/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:20"]Mutta kun ongelma on se, että monet tällaiset suhteet ovat seksittömiä, jolloin mies meneekin ojasta allikkoon.

Harvoin ovat. Vähäseksisiä kyllä. Mutta sekin toimii usein niin, että ensimmäiset vuosikymmenet mies on puutteessa ja lopun aikaa nainen, kun ikä tekee tehtävänsä. Nelikymppisenä sitä huomaa, että ei vain halua niin kuin ennen. Ei se ole edes suhteen väljähtymistä, koska sitä ei enää huvita edes katsella nuoria naisia kaupungilla. Ne ovat yhdentekevää massaa siinä kuin muutkin ihmiset.

Mutta ei se tietysti käy miehelle, jonka elämässä seksi on tärkein asia. En tarjonnut täydellistä vaihtoehtoa kaikille, vaan helpon tien niille, jotka haluavat suhteen, perheen ja jonkinlaisen seksielämän ja päästä eroon jatkuvasta itsen myymisestä ja toiveiden heräämisestä.

Ja huonoinkin kännipano on tuhat kertaa parempi vaihtoehto kuin seksi vastentahtoisen ja feikkaavan vaimon kanssa.

Noin ajattelevan ei tietenkään kannata pariutua. Mutta kyllä minusta arkinen seksi on tuhat kertaa parempi kuin huono kännipano. Sen arkisen panon "saa" vaimolta, kun vihjaa "miten ois kulta?" mutta räjähtäneimmänkin kapakkaruusun vikittelyyn menee ilta jos toinenkin ja paljon paskaduuneista alhaisinta. Tuotos/panos -suhde ratkaisee.

Tiedän, että jos sitä sun tätä, toinen vaihtoehto olisi parempi, mutta kun ei niin näillä mennään. Jokainen tehköön omat elämänvalintansa sen mukaan mitä on ja mitä haluaa.

Eihän siinä mitään jos miehet saisivat sitä kaipaamaansa läheisyyttä, romantiikkaa, ihailua ja seksiä näistä suhteista, mutta kun usein eivät saa ja pahimmassa tapauksessa nainen katsoo ei-kiihottavaa miestänsä tasan niin kauan kuin lastenkasvatusprojekti sitä vaatii.

Niin siinä käy, jos ottaa ensimmäisen jolle kelpaa tai kauneimman jonka pystyy saamaan luonteesta piittaamatta. Epätoivo on huono neuvonantaja mutta vähän fiksumpi mies tajuaa valita sellaisen naisen, jonka läheisyyden tarve kohtaa oman. Ei elämässä mikään ole taattua.

Parisuhteessa voi saada myös sitä intohimoa. Aidosti romanttisessa suhteessahan naiset ovat paljon vapautuneempia sängyssä kuin missään muualla. Miesten pitää vain varoa lankeamasta naiseen, joka ei todella halua häntä. Ja se tietysti vie aikaa löytää sellainen, jonka kanssa halut kohtaavat, mutta on varmasti sen arvoista.

Olen eri mieltä. Hyvä seksielämä muuttuu pian itsestäänselvyydeksi, kun siihen tottuu. On sanottu, että hyvä seksielämä antaa 10 % elämänilosta ja huono vie 90 %. Mutta se vaihtelee yksilöittäin, ja kuten sanoin, jos mies pitää valtavasti seksistä kannattaa valita nainen, jonka kanssa halut käyvät yksiin. Vaikka sitten joutuisi tinkimään jostain muusta. Mutta jos riittää että joskus saa niin voi panostaa enemmän luonteeseen ja käytännöllisiin ominaisuuksiin. Elämä on valintoja,  joista kaikkia ei voi saada.

Ei AP vaikuta seksipedolta, jos asenne on tuo että kaikki käy, vaimo tai kertapano. Sellainen on tyypillisempää miehille, joille seksi on yksi tarve muiden joukossa ja kun sen jotenkin hoitaa, elämä maistuu.

Vierailija
34/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:29"]

Ja itseasiassa  toisella kertaa kun valitti väsymystään, niin sanoin leikkisästi suoraan "meneepä hyvin, kun seuralainen valittaa väsymystään".

NIIN, myös se hämäsi. Nainen ei tarjoutunut edes maksamaan juomia, oletti molemmilla kerroilla täysin että minä maksan. Ei ongelmaa, halusinkin tarjota, mutta ei edes esittänyt maksavansa. Eli tuli vähän ajatus, olenko joku lompakko.

[/quote]

Olet lassukka-ajatteluun fiksoitunut mies, eli oikeastaan pahin miestyyppi jota voi olla. Kyttäät naisissa lassukkaideologiaa tukevia piirteitä ja suhtaudut naiseen lassukkamaisen halvasti, panona, pilluna. En ihmettele, ettei käy flaksi.

[/quote]

Mahdatko tajuta itsekään mitä selität? Siis mimmi valittaa väysymystä, kai sen nyt ääneen saa todeta.

Ja toiseksi, ei kyse ole rahasta. Tuloillani nainen voi ihan hyvin jäädä kotiin eikä tarvitse miettiä työntekoa, koska se ei rahasta kiinni. Mutta haluan naisen joka on kiinnostunut minusta, ei lompakostani. Tällöin on mukava antaa kun ei ole koko ajan käsi ojossa.
[/quote]
Teet rahasta aivan liian ison numeron.

Vierailija
35/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan: Käydää vetää safkat lärviin ja sit lähetään mun kämpille panemaan.

Vierailija
36/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:31"]

Sanot suoraan: Käydää vetää safkat lärviin ja sit lähetään mun kämpille panemaan.

[/quote]

lol

Vierailija
37/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:31"]

[/quote]

Tämä tyyppi hoitelee ne kaikki naiset?

Vierailija
38/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttusi on tuota tasoa kuin kirjoituksesi...niin enpä ihmettele ettei kukaan tule toiste kuuntelemaan panojuttujasi.

Vierailija
39/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:36"]

Jos juttusi on tuota tasoa kuin kirjoituksesi...niin enpä ihmettele ettei kukaan tule toiste kuuntelemaan panojuttujasi.

[/quote]

Älä nyt käsitä väärin. En minä nyt mistään panojutuista juttele, vaan ihan harrastuksista, työstä, opiskeluista. Ei tarkoitus ollut rehvastella millään panoilla, TARKOITIN vain, että en nyt mikään hiiri ole tms. Ihan asiallinen mieshän minä. 

Vierailija
40/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sinkut mitään adonista kaipaa ja pane, vaan sellaista miestä, jonka kanssa halutaan parisuhde. T. entinen sinkku, jolla oli iskijöitä, mutta ei suostunut seksiin pariin vuoteen, ennen kuin löytyi ihminen, jonka kanssa halusi seurustella