Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeiltä ei saa naista

Vierailija
14.08.2015 |

Olen tällainen 30v mieshenkilö. Erosin viime keväänä 3 vuotisesta suhteesta. 

Homma on mennyt niin, että olen tässä käynyt aika monillakin treffeillä, mutta tuloksetta. Eli treffien jälkeen naisesta ei yleensä kuulu mitään. Treffeille olen päätynyt numeron kautta eli jos en ole saanut naista mukaan saman tien, niin olen ottanut numeron ja treffeille sitä kautta (osa ei tienkään vastaa, mutta suurin osa kyllä). Tuo sama ongelma on oikeastaan ollut koko elämän. Arvioini mukaan olen käynyt ehkä 60 treffeillä elämäni aikana, tulos 0. Nyt tässä pari kertaa koitin naista mukaan, meinasi antaa vain numeron, niin sanoin vain että antaa olla.

No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä. 

Eli miten ihmeessä homman saa treffeiltä eteenpäin? Vai onko asia niin, että jos nainen ei heti lähde esim. mukaan, vaan mennään treffikortin kautta niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut?

Ihan kokematon amatööri en ole sillä, tämän kesän aikana olen kyllä roudannut parikin naista kämpille ja pannutkin jopa. Mutta nämä ovat niitä jotka ovat sitten samana viikonloppuiltana lähteneet mukaan. Samaa harrastin aktiivisesti ennen suhtetta. Tuossa laivalla tuli viime keväänä käytyä ja kahta naista samana iltana panin. MUTTA treffien kautta ei onnistu ikinä. Miksi?

Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen myös tehnyt, että jos vertaa muutaman vuoden takaiseen niin tuntuu että kaikki naiset ovat sinkkuja. Siis kaikki mitä itse + kaveri + kaverin kaveri iskeneet niin ei niillä tunnu nykyään ketään olevan. Mistä ihmeestä nämä naiset oikein sitä munaa saavat? Vai onko kaupungissa joku adonis joka hoitelee monta tuhatta naista kerralla. Ei meinaan ollut naisissa sinkkuja näin paljoa vielä muutama vuosi sitten.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:37"]

Siis sitä mä olen koskaan ymmärtänyt, miksi ei voi vain olla oma itsensä ja näyttää suoraan millainen on? Miksi pitää lähteä treffeille jollain agendalla ja olla kauhean tietoisesti jotenkin tietynlainen ("en esitä liian kiinnostunutta, en juttele syvällisiä"). Musta tuntuu että suurin syy sille, ettei homma etene treffeistä ikinä pidemmälle on se ettet yksinkertaisesti ole oma itsesi, hyvässä ja pahassa.[/quote]

Siinä on kaksi asiaa. On sosiaaliset käytösnormit, jotka sanelevat miten tilanteissa käyttäydytään. Ja sitten on se, että tietyt asiat ovat suositumpia ja niiden omaaminen (tai sen uskottava näyttely) parantaa todennäköisyyttä kelvata jollekin.

Ongelmia tulee sitten, kun yritetään tavoitella samaan aikaan määrää ja laatua. Tai ei tiedetä kumpaa halutaan tai edes ymmärretä, että ne ovat keskenään ristiriitaiset tavoitteet. Jos haluaa seksiä, kannattaa feikata sen minkä pystyy. Niin miehen kuin naisen ja niin molemmat tekevätkin. Jäljittelevät halutuiksi tiedettyjä ominaisuuksia ja parantavat mahdollisuuksiaan saada hetken huviksi kelpaava kumppani. Jos taas haluaa elämänkumppanin, feikit ja niiden houkuttelemat "edes jokut" vain hidastavat ja haittaavat.

Vierailija
82/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:29"]

Ja itseasiassa  toisella kertaa kun valitti väsymystään, niin sanoin leikkisästi suoraan "meneepä hyvin, kun seuralainen valittaa väsymystään".

NIIN, myös se hämäsi. Nainen ei tarjoutunut edes maksamaan juomia, oletti molemmilla kerroilla täysin että minä maksan. Ei ongelmaa, halusinkin tarjota, mutta ei edes esittänyt maksavansa. Eli tuli vähän ajatus, olenko joku lompakko.

[/quote]

Olet lassukka-ajatteluun fiksoitunut mies, eli oikeastaan pahin miestyyppi jota voi olla. Kyttäät naisissa lassukkaideologiaa tukevia piirteitä ja suhtaudut naiseen lassukkamaisen halvasti, panona, pilluna. En ihmettele, ettei käy flaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:27"]

Homma on mennyt niin, että olen tässä käynyt aika monillakin treffeillä, mutta tuloksetta. Eli treffien jälkeen naisesta ei yleensä kuulu mitään. Treffeille olen päätynyt numeron kautta eli jos en ole saanut naista mukaan saman tien, niin olen ottanut numeron ja treffeille sitä kautta (osa ei tienkään vastaa, mutta suurin osa kyllä). Tuo sama ongelma on oikeastaan ollut koko elämän. Arvioini mukaan olen käynyt ehkä 60 treffeillä elämäni aikana, tulos 0. Nyt tässä pari kertaa koitin naista mukaan, meinasi antaa vain numeron, niin sanoin vain että antaa olla.

No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä. 

Eli miten ihmeessä homman saa treffeiltä eteenpäin? Vai onko asia niin, että jos nainen ei heti lähde esim. mukaan, vaan mennään treffikortin kautta niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut?

Ihan kokematon amatööri en ole sillä, tämän kesän aikana olen kyllä roudannut parikin naista kämpille ja pannutkin jopa. Mutta nämä ovat niitä jotka ovat sitten samana viikonloppuiltana lähteneet mukaan. Samaa harrastin aktiivisesti ennen suhtetta. Tuossa laivalla tuli viime keväänä käytyä ja kahta naista samana iltana panin. MUTTA treffien kautta ei onnistu ikinä. Miksi?

Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen myös tehnyt, että jos vertaa muutaman vuoden takaiseen niin tuntuu että kaikki naiset ovat sinkkuja. Siis kaikki mitä itse + kaveri + kaverin kaveri iskeneet niin ei niillä tunnu nykyään ketään olevan. Mistä ihmeestä nämä naiset oikein sitä munaa saavat? Vai onko kaupungissa joku adonis joka hoitelee monta tuhatta naista kerralla. Ei meinaan ollut naisissa sinkkuja näin paljoa vielä muutama vuosi sitten.

[/quote]

Kyllähän tästä sun jutusta selvän saa, että sua kiinnostaa naisessa vaan pillu. Sen kun nainen vaistoaa, niin kiinnostus lopahtaa välittömästi. Panit kahta naista laivalla samana iltana! Voi Jeesus! Eli ei riittänyt pallien tyhjennys, vaan lähdit samantien metsästämään toista kaatoa. Onneksi olen parisuhteessa, niin en vahingossakaan päädy tämmöisten kanssa sänkyyn!

[/quote]

Nääh, monia naisia kiinnostaa vain muna (toki miehestä riippuen). Ei se ole niille ongelma.

Vierailija
84/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:09"]

Ja itseasiassa  toisella kertaa kun valitti väsymystään, niin sanoin leikkisästi suoraan "meneepä hyvin, kun seuralainen valittaa väsymystään".

NIIN, myös se hämäsi. Nainen ei tarjoutunut edes maksamaan juomia, oletti molemmilla kerroilla täysin että minä maksan. Ei ongelmaa, halusinkin tarjota, mutta ei edes esittänyt maksavansa. Eli tuli vähän ajatus, olenko joku lompakko.

[/quote]

Olet lassukka-ajatteluun fiksoitunut mies, eli oikeastaan pahin miestyyppi jota voi olla. Kyttäät naisissa lassukkaideologiaa tukevia piirteitä ja suhtaudut naiseen lassukkamaisen halvasti, panona, pilluna. En ihmettele, ettei käy flaksi.

[/quote]

Mahdatko tajuta itsekään mitä selität? Siis mimmi valittaa väysymystä, kai sen nyt ääneen saa todeta.

Ja toiseksi, ei kyse ole rahasta. Tuloillani nainen voi ihan hyvin jäädä kotiin eikä tarvitse miettiä työntekoa, koska se ei rahasta kiinni. Mutta haluan naisen joka on kiinnostunut minusta, ei lompakostani. Tällöin on mukava antaa kun ei ole koko ajan käsi ojossa.

Vierailija
85/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:56"]

Aikuisten välisessä deittailussa ei kannata pelata mitään pelejä, vaan olla ihan oma itsensä alusta asti. Ethän halua ketä tahansa naista vaan juuri sen sinulle sopivan oman rakkaan? Jos tapaisitkin kumppaniksi sopivan naisen, hän ei välttämättä halua sinua kaiken esittämisen ja laskelmoinnin vuoksi.

[/quote]

Nii-i, tässä on vaan se ongelma, että liika innokkuuskin voi ajaa naisen tiehensä, eli jos ap:lla on se ongelmana, voi tietynlainen pidättyväisyys olla parempi vaihtoehto. Toisaalta hän ei näemmä handlaa sitäkään, joten tiedä sitten...

Vierailija
86/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi mulla on monia kavereita jotka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja, niinkuin minäkin, eikä heillä minun tietääkseni ketään miehiä olekkaan, edes panokavereina. Siihen tottuu kun on yksin tarpeeksi kauan. Ja ehkäsystä on huolta, ja miehet aiheuttaa muutenkin niin paljon harmia että moni nainen valitsee olla sinkkuna. Voi myös olla että haluaa keskittyä opiskeluun tai työntekoon.

Vierailija
87/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:16"]

[/quote]

Tämä on varmaan suurin ongelmakohtasi. Naisesta pitää kerta kaikkiaan osoittaa olevansa kiinnostunut. Lisäksi jos et lainkaan puhu mitään syvällisiä, vaikutatko ehkä tylsältä ja pinnalliselta?

[/quote]

Sitä on luettu pelimiesoppaita ja luullaan, että ne kuvaavat tyypillistä pariutumista ja pelaamalla saa kenet tahansa. Mutta ei se niin toimi. Pelimiehet saavat naisia, jotka haluavat pelata. Pelimiehet osaavat tunnistaa ne naiset jo ulkonäöltä tai ensirepliikistä. Tavalliset naiset ovat ennemmin epävarmoja viehättävyydetään ja miehen kiinnostuksesta kuin alttiina luokittelemaan miehen epätoivoisen kiinnostuneeksi.

[/quote]

Totta, mutta jos mies aidosti on epätoivoinen, niin kyllä se pilaa mahdollisuudet vähän epävarmempaankin naisen yleensä. Toki epätoivoiset naiset tekevät sitten tässä poikkeuksen.

Vierailija
88/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja mikä vitun velvollisuus miehen on maksaa? Jos lassukat noin kiihottaa kun joku mies vähän puhuu rahasta, niin voin antaa sulle pari oikean lassukan puhelinnumeroa niin voit käydä niitä imemässä ja saada vähän helpotusta tuohon fiksaatioon.

Vierailija
89/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni tapailimme 3 kk ennen seksiä. Sitä ennen olin ollut 8 v selibaatissa. Sitä ennen oli ollut n yksi seksikerta per vuosi. Nykyään naimisissa tämän unelmamieheni kanssa seksiä joka päivä. Moni nainen on tällainen, seksi itsessään ei kiinnosta vaan haluamme vakavaan suhteeseen elämän miehen kanssa ja sen kanssa sitä seksiä.

Vierailija
90/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut naisesta, älä epäröi näyttää sitä. Tämä ei tarkoita että olisit tossukka... muista käuttäytyä aina kunnioittavasti,äläkä odota/oleta että on joku tietty määrä treffejä tai tarjottuja drinkkejä, joilla pitäisi jo päästä kämpille. Kämpille kutsun voi myös tyylikkäämmin esittää vaikka seuraavien treffien muodossa, mitä jos tehtäisiin ruokaa minun luonani tms. Tai jos naisella on vaikka koira, ehdota että menette yhdessä lenkittämään sitä. Muista mitä nainen kertoo sinulle ja pidä yhteyttä treffien välilläkin. Eli jos nainen ehtii treffeille vaikka vasta vkon päästä, voit silti laittaa parin pvän päästä jonkun kivan viestin, esim.jos on puhunut jostain tärkeästä työtapahtumasta, muista se ja kysy miten meni tms.
Näin ainakin oma mieheni minut nappasi. Ekoista treffeistä lähtien joka päivä tuli ainakin jokin viesti ja ehdotti uusia treffejä heti ensimmäisillä, eikä pyrkinyt kämpille ennen kuin pyydettiin,silloinkin kiltisti tyytyi nukkumaan. Seksiä oli ekan kerran vasta kk tiiviin tapailun jälkeen.

Vierailija
91/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Mitä jos kokeilisit suhtautua naisiin ihmisinä, olisiko ihan mahdotonta? Kirjoitat naisista, kuin he olisivat pelkkää tavaraa, jota noudetaan jostain. Tunnustat olevasi jutuissasi välinpitämätön ja kylmä ja odotat että joku ihastuisi sinuun??? Vai etsitkö pelkkää panoseuraa, kuten viestistäsi välittyy. 

Vaikutat kaikin puolin täysin vastenmieliseltä mieheltä, joka ei kykene kohtelemaan naista itsensä kanssa täysin samanarvoisena ihmisenä. Sääli kaikkia niitä naisia, jotka eivät näe sitä heti.

[/quote]

Plääh, kun naiset itse esittävät välinpitämätöntä ja pelaavat pelejä, niin he ovatkin sitten vain leikkisiä? Näinhän se tuntuu menevän. AP vaikuttaa ihan normaalilta mieheltä, joka haluaisi vaan saada vähän enemmän äksöniä. Kyllä sä itsekin alkaisit taktiikoita miettiä, jos miesten saaminen olisi valtava haaste.

Vierailija
92/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:22"]Totta, mutta jos mies aidosti on epätoivoinen, niin kyllä se pilaa mahdollisuudet vähän epävarmempaankin naisen yleensä. Toki epätoivoiset naiset tekevät sitten tässä poikkeuksen.[/quote]

Kyllä joo. Mutta ei AP:n kuvauksesta tule mieleen tuollainen. Enemmän paha epätoivo on sitä, että pommittaa viesteillä koko ajan ja on kaikessa mielin kielin. Jos jaksaa odottaa seuraavaan päivään, se on ihan sopiva.

Vierailija
93/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi reilusti pelkkää seksiseuraa, jos sitä kerran haluat? Tekstisi oli kyllä sen verran epäselvää, että en ole edes ihan varma mitä haluat. Ehkä näillä naisillakin on vaikeuksia tulkita sua..

Vierailija
94/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:32"]

Etsi reilusti pelkkää seksiseuraa, jos sitä kerran haluat? Tekstisi oli kyllä sen verran epäselvää, että en ole edes ihan varma mitä haluat. Ehkä näillä naisillakin on vaikeuksia tulkita sua..

[/quote]

No etsin vähän kaikkea. Jos pillua tulee niin tulkoot. Mutta ei se ole itse tarkoitus. Jos löytyy hyvä nainen, voin mennä vaikka naimisiin. Ei ole mikään ongelma sekään. Eli ei ole pakottava tarve millekään, mutta jos hyvä nainen löytyy ni ei siitä haittaakaan ole.

Vierailija
95/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi keskittyä hakemaan satunnaisista seksikumppaneistakin hyviä kokemuksia kivojen naisten kanssa eikä sulkia hattuun. Tämä on se ongelma. Miehen pitäisi screenata ulos tylsät, rasittavat, pelejä pelaavat ym. naiset ja pitää korkeita standardeja seksikumppaneille. Mies voi olla aito, kiinnostunut ja heittää rennosti läppää. Se miten nainen tähän vastaa määrittää pitkälti sen, haluaako mies yhtään mitään tämän naisen kanssa.

Näin treffailukin on helpompaa eikä tarvitse pelata yhtään mitään. Pitää vaan hauskaa naisten kanssa ja päätyy sänkyyn jos päätyy. Tässä on vain se ongelma, että jos miehen itsetunto on huono ja tarvitsee siihen pönkitystä naissuhteista, on tätä ajattelua hyvin hyvin vaikea sisäistää tai edes ymmärtää. AP:n ongelmana onkin todennäköisemmin itsetunnon puute ja mikään mitä täällä kirjoitetaan ei tule ratkomaan hänen naisongelmiaan. Kauniit naiset panevat lähinnä julkkiksia ja rentoja itsevarmoja miehiä. Perusjäykistelijä saa vain harvoin parisuhteen ulkopuolella.

-naistenmies

Vierailija
96/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:22"]Totta, mutta jos mies aidosti on epätoivoinen, niin kyllä se pilaa mahdollisuudet vähän epävarmempaankin naisen yleensä. Toki epätoivoiset naiset tekevät sitten tässä poikkeuksen.[/quote]

Kyllä joo. Mutta ei AP:n kuvauksesta tule mieleen tuollainen. Enemmän paha epätoivo on sitä, että pommittaa viesteillä koko ajan ja on kaikessa mielin kielin. Jos jaksaa odottaa seuraavaan päivään, se on ihan sopiva.

[/quote]

En sanoisi että ap:n kuvauksen perusteella voidaan epätoivoa sulkea pois. Jos kaveri on käynyt 60 treffeillä eikä ole saanut naista sänkyyn, niin se on jo aika huonosti tässä maassa, sori vaan ap. Eihän nyt ainakaan mikään rento ja hauska tyyppi siellä treffeillä ole. Jotain on pielessä. Tunnen kavereita jotka ovat parisuhteessa täysiä tossukoita ja muutenkin vähän anteeksipyytelevää tyyppiä, mutta saisivat siitä huolimatta aika paljon pillua tuolla treffimäärällä.

Vierailija
97/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:29"]

[/quote]

En sanoisi että ap:n kuvauksen perusteella voidaan epätoivoa sulkea pois. Jos kaveri on käynyt 60 treffeillä eikä ole saanut naista sänkyyn, niin se on jo aika huonosti tässä maassa, sori vaan ap. Eihän nyt ainakaan mikään rento ja hauska tyyppi siellä treffeillä ole. Jotain on pielessä. Tunnen kavereita jotka ovat parisuhteessa täysiä tossukoita ja muutenkin vähän anteeksipyytelevää tyyppiä, mutta saisivat siitä huolimatta aika paljon pillua tuolla treffimäärällä.

[/quote]

Nimenomaan, eli treffeiltä ei pillua irtoa. Mutta treffien ulkopuolelta, kylläkin. Eli nimenomaan tuossa treffailussa on se ongelma.

Vierailija
98/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:34"]No etsin vähän kaikkea. Jos pillua tulee niin tulkoot. Mutta ei se ole itse tarkoitus. Jos löytyy hyvä nainen, voin mennä vaikka naimisiin. Ei ole mikään ongelma sekään. Eli ei ole pakottava tarve millekään, mutta jos hyvä nainen löytyy ni ei siitä haittaakaan ole.[/quote]

Tuollainen vähän sinne sun tänne kohellus johtaa harvoin kumpaankaan tavoitteeseen. Se on yleensä aika eri asia yrittää löytää puoliso tai yrittää löytää seksiä. Ennen tutustumista pitää tehdä naisen suhteen päätös kumpaan pyrkii. On yleistä, että homma ajautuu toisen kautta toiseen tai joskus suoraan siihen ääripäähän, johon ei pyrkinyt, mutta jos et valitse selvästi ja tietoisesti jompaa kumpaa lähestymistapaa siinä käy melkein aina niin, että seksiä haluava nainen pitää sinua nössönä ja suhdetta haluava pillun perässä juoksevana etkä saa kumpaakaan.

Vierailija
99/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:15"]

[/quote]

[/quote]

Mahdatko tajuta itsekään mitä selität? Siis mimmi valittaa väysymystä, kai sen nyt ääneen saa todeta.

Ja toiseksi, ei kyse ole rahasta. Tuloillani nainen voi ihan hyvin jäädä kotiin eikä tarvitse miettiä työntekoa, koska se ei rahasta kiinni. Mutta haluan naisen joka on kiinnostunut minusta, ei lompakostani. Tällöin on mukava antaa kun ei ole koko ajan käsi ojossa.

[/quote]

Toi on noita naisia, jotka muutama netissä anonyyminä riehuva Red pill -hörhö on saanut sekaisin. Monet näistä olisivat oikeasti hoidon tarpeessa. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, vaikka joskus analysoisikin naisen käytöstä ja menee sairauden puolelle nähdä lassukoita kaikkialla.

Vierailija
100/115 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:32"]

[/quote]

Tämä. Kyllä se kannattaa sanoa mitä on hakemassa. Eli jos ei ole naisesta x kiinnostunut, niin sanoo "en hae mitään vakavaa". Tämä kannattaa sanoa yleisellä tasolla, vaikka tarkoitatkin että "en halua mitään vakavaa juuri sinun kanssasi". Naisen ei sitten tarvitse edes miettiä, että antaako seksiä liian nopeasti koska et ole kiinnostunut hänestä vakavassa mielessä.

-naistenmies