Treffeiltä ei saa naista
Olen tällainen 30v mieshenkilö. Erosin viime keväänä 3 vuotisesta suhteesta.
Homma on mennyt niin, että olen tässä käynyt aika monillakin treffeillä, mutta tuloksetta. Eli treffien jälkeen naisesta ei yleensä kuulu mitään. Treffeille olen päätynyt numeron kautta eli jos en ole saanut naista mukaan saman tien, niin olen ottanut numeron ja treffeille sitä kautta (osa ei tienkään vastaa, mutta suurin osa kyllä). Tuo sama ongelma on oikeastaan ollut koko elämän. Arvioini mukaan olen käynyt ehkä 60 treffeillä elämäni aikana, tulos 0. Nyt tässä pari kertaa koitin naista mukaan, meinasi antaa vain numeron, niin sanoin vain että antaa olla.
No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä.
Eli miten ihmeessä homman saa treffeiltä eteenpäin? Vai onko asia niin, että jos nainen ei heti lähde esim. mukaan, vaan mennään treffikortin kautta niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut?
Ihan kokematon amatööri en ole sillä, tämän kesän aikana olen kyllä roudannut parikin naista kämpille ja pannutkin jopa. Mutta nämä ovat niitä jotka ovat sitten samana viikonloppuiltana lähteneet mukaan. Samaa harrastin aktiivisesti ennen suhtetta. Tuossa laivalla tuli viime keväänä käytyä ja kahta naista samana iltana panin. MUTTA treffien kautta ei onnistu ikinä. Miksi?
Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen myös tehnyt, että jos vertaa muutaman vuoden takaiseen niin tuntuu että kaikki naiset ovat sinkkuja. Siis kaikki mitä itse + kaveri + kaverin kaveri iskeneet niin ei niillä tunnu nykyään ketään olevan. Mistä ihmeestä nämä naiset oikein sitä munaa saavat? Vai onko kaupungissa joku adonis joka hoitelee monta tuhatta naista kerralla. Ei meinaan ollut naisissa sinkkuja näin paljoa vielä muutama vuosi sitten.
Kommentit (115)
Siis sitä mä olen koskaan ymmärtänyt, miksi ei voi vain olla oma itsensä ja näyttää suoraan millainen on? Miksi pitää lähteä treffeille jollain agendalla ja olla kauhean tietoisesti jotenkin tietynlainen ("en esitä liian kiinnostunutta, en juttele syvällisiä"). Musta tuntuu että suurin syy sille, ettei homma etene treffeistä ikinä pidemmälle on se ettet yksinkertaisesti ole oma itsesi, hyvässä ja pahassa.
Heittäkää jo ne naisten-/miestenlehtien isku- ja treffailuvinkit sinne minne ne kuuluukin, eli kevyen viihdekirjallisuuden puolelle tai roskiin ja olkaa omia itsejänne. Samalla voi olla varma siitäkin, että jos edetään parisuhteeseen asti niin se on fiksulla pohjalla eikä perustu mihinkään luotuihin hahmoihin siitä mitä haluaisitte itsenne ja toistenne olevan tai mitä odotatte toisten teiltä haluavan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:27"]
Homma on mennyt niin, että olen tässä käynyt aika monillakin treffeillä, mutta tuloksetta. Eli treffien jälkeen naisesta ei yleensä kuulu mitään. Treffeille olen päätynyt numeron kautta eli jos en ole saanut naista mukaan saman tien, niin olen ottanut numeron ja treffeille sitä kautta (osa ei tienkään vastaa, mutta suurin osa kyllä). Tuo sama ongelma on oikeastaan ollut koko elämän. Arvioini mukaan olen käynyt ehkä 60 treffeillä elämäni aikana, tulos 0. Nyt tässä pari kertaa koitin naista mukaan, meinasi antaa vain numeron, niin sanoin vain että antaa olla.
No mitä siellä treffeillä sitten teen? Puhun kevyitä, kyselen, ihan arkisia juttuja. En mitään syvällisiä lähde keskustelemaan. Esitän olevani "en niin kiinnostunut" eli vähän kattelen muuallekkin jne. Mutta ei toimi, ei ikinä.
Eli miten ihmeessä homman saa treffeiltä eteenpäin? Vai onko asia niin, että jos nainen ei heti lähde esim. mukaan, vaan mennään treffikortin kautta niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut?
Ihan kokematon amatööri en ole sillä, tämän kesän aikana olen kyllä roudannut parikin naista kämpille ja pannutkin jopa. Mutta nämä ovat niitä jotka ovat sitten samana viikonloppuiltana lähteneet mukaan. Samaa harrastin aktiivisesti ennen suhtetta. Tuossa laivalla tuli viime keväänä käytyä ja kahta naista samana iltana panin. MUTTA treffien kautta ei onnistu ikinä. Miksi?
Sellaisen mielenkiintoisen huomion olen myös tehnyt, että jos vertaa muutaman vuoden takaiseen niin tuntuu että kaikki naiset ovat sinkkuja. Siis kaikki mitä itse + kaveri + kaverin kaveri iskeneet niin ei niillä tunnu nykyään ketään olevan. Mistä ihmeestä nämä naiset oikein sitä munaa saavat? Vai onko kaupungissa joku adonis joka hoitelee monta tuhatta naista kerralla. Ei meinaan ollut naisissa sinkkuja näin paljoa vielä muutama vuosi sitten.
[/quote]
Kyllähän tästä sun jutusta selvän saa, että sua kiinnostaa naisessa vaan pillu. Sen kun nainen vaistoaa, niin kiinnostus lopahtaa välittömästi. Panit kahta naista laivalla samana iltana! Voi Jeesus! Eli ei riittänyt pallien tyhjennys, vaan lähdit samantien metsästämään toista kaatoa. Onneksi olen parisuhteessa, niin en vahingossakaan päädy tämmöisten kanssa sänkyyn!
[/quote]
Nyt käsititte aivan väärin, tai osittain oikein, mutta siis homma menee näin.
JOSKUS pidetään hauskaa, esim. laivalla. Ja eron jälkeen hain vähän "tatsia" naisiin. Mutta tämä laivareissu ja nämä treffeillä käymiset eivät liittyneet mitenkään toisiinsa. JA HUOM! Olin monen vuoden parisuhteessa, voisin vaikka mennä naimisiin saman tien, jos löytyy hyvä nainen! Mutta jos löytyy hyvä nainen, niin ei tärppää sitten millään. Eikä todellakaan kiinnosta vain pillu vaan ihminen kokonaisuudessaan.
En tiedä, ehkä tuo viikko oli sitten liian pitkä aika. Mutta samaa tämä nainen harrasti, eli vastasi viesteihin välillä monen päivän viiveellä. Itse olin siihen mennessä vastannut viesteihin nopeasti.
En nyt varmaan täällä avautuisi, jos naisesta en olisi kiinnostunut. Ja ongelma on, että näitä samanlaisia tapauksia on suuret määrät.
Olen edellenkin sitä mieltä, että jos nainen vastaa viesteihin vaikka parin päivän viiveellä, ei suostu kämpille jne. Niin ei naista kiinnosta. Vai väittääkö joku muka toista? Jos tapaatte unelmienne miehen, viivyttelettekö viesteihin vastaamista muka 2-4päivää. Mutta ongelma on todennäköisesti ja onkin se, että en osaa naisia lukea ja sitä kautta mukautua käytökseen. Silloin kun nainen on esim. vähän humaltunut, ei lukutaitoa tarvita ja silloin suora toiminta jota harrastan toimi kuin vr:n vessa.
Ja lisään äskeisiin, pakko on panna kun on paikka. KOSKA, aikaisemmat suhteenikin ovat alkaneet juuri noista alkoholinhuuruisista öistä. Panemalla olen saanut edes vähän otetta naiseen ja sitä kautta saanut aikaan myös parisuhteen.
Aikuisten välisessä deittailussa ei kannata pelata mitään pelejä, vaan olla ihan oma itsensä alusta asti. Ethän halua ketä tahansa naista vaan juuri sen sinulle sopivan oman rakkaan? Jos tapaisitkin kumppaniksi sopivan naisen, hän ei välttämättä halua sinua kaiken esittämisen ja laskelmoinnin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:51"]
Olen edellenkin sitä mieltä, että jos nainen vastaa viesteihin vaikka parin päivän viiveellä, ei suostu kämpille jne. Niin ei naista kiinnosta. Vai väittääkö joku muka toista? Jos tapaatte unelmienne miehen, viivyttelettekö viesteihin vastaamista muka 2-4päivää. Mutta ongelma on todennäköisesti ja onkin se, että en osaa naisia lukea ja sitä kautta mukautua käytökseen. Silloin kun nainen on esim. vähän humaltunut, ei lukutaitoa tarvita ja silloin suora toiminta jota harrastan toimi kuin vr:n vessa.
[/quote]
Jos nainen on epävarma eikä halua vaikuttaa liian innostuneelta, hän saattaa odotella vastaamisen kanssa vaikka ei haluaisi. Älä sinä sorru siihen.
Uskomatonta! ! Jos käyn treffeillä ja mies laittaa noiden jälkeen ekan viestin viikon päästä, olen jo ehtinyt unohtaa ja siirtyä eteenpäin, ja lokeroinut miehen "ei ollut kiinnostunut minusta" tai "hakee vain hoitoa" tao "treffailee niin monia ettei ehdi keskittyä minuun"
Ihan itse pelaat itsesi ulos, ap...
Tässä keinot, joilla minut saa varmimmin toisille ja kolmansillekin treffeille:
-Tärkein asia: Mies on minusta kiinnostunut, eli kyselee minun elämääni liittyviä asioita ja kiinnostuneen oloisena myös kuuntelee vastauksia, eikä vain puhu itsestään. Jos mies vaikuttaisi ap:n tapaan vain vähän kiinnostuneelta ja varsinkin jos hän vilkuilisi muualle, se olisi iso miinus.
-on hyvin pukeutunut eli siisteissä vaatteissa ja huoliteltu. Myöhemmin saa tietysti olla resupekka jos siltä tuntuu, mutta jos ensivaikutelmaa tehdään lököverkkareissa ja rikkinäisissä lenkkareissa, se on miinus.
-tarjoaa jotakin. Ei tarvitse olla mitään kallista, mutta esim. tarjoutuu tarjoamaan ekojen treffien kahvikupposet. Jos mies vaikuttaa potentiaaliselta, annan tarjota ja tarjoan sitten itse seuraavilla treffeillä jotakin. Jos taas tiedän jo heti, että tämän miehen kanssa juttu ei etene, en anna hänen tarjota, etten jäisi epämukavaan kiitollisuudenvelkaan. Tarjoamisen ehdottaminen viestittää minulle, että 1) mies on kiinnostunut ja 2) on niin kiinnostunut, että on valmis satsaamaan minuun hieman rahaa. Molemmat asiat ovat plussaa.
-ottaa yhteyttä 1-2 vrk sisällä treffeistä ehdottaakseen seuraavia treffejä. Mieluiten ottaa yhteyttä jo heti seuraavana päivänä. Ottaa yhteyttä myös toisten ja kolmansien treffien jälkeen tarvittaessa.
-ei yritä tupata sänkyyn heti ekoilla tai tokillakaan treffeillä, tai jos yrittää, niin tajuaa jo hyvin hienovaraisesta eleestä lopettaa yrittäminen. Eikä torjunnan jälkeen vaikuta loukkaantuneelta.
Voi vaikuttaa vaatimuslistalta, mutta tässä nyt luettelo, miten varmimmin saa minut kiinnitetyksi. Olen itse ujonpuoleinen kolmekymppinen nainen, minua voisi kuvailla uusissa suhteissa varautuneeksi, jos sillä on tässä merkitystä.
[/quote]
Tämä on varmaan suurin ongelmakohtasi. Naisesta pitää kerta kaikkiaan osoittaa olevansa kiinnostunut. Lisäksi jos et lainkaan puhu mitään syvällisiä, vaikutatko ehkä tylsältä ja pinnalliselta?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:58"]
Uskomatonta! ! Jos käyn treffeillä ja mies laittaa noiden jälkeen ekan viestin viikon päästä, olen jo ehtinyt unohtaa ja siirtyä eteenpäin, ja lokeroinut miehen "ei ollut kiinnostunut minusta" tai "hakee vain hoitoa" tao "treffailee niin monia ettei ehdi keskittyä minuun" Ihan itse pelaat itsesi ulos, ap...
[/quote]
HUomaa, että ekan treffien jälkeen pistin heti viestin. Mimmi vastasi kahden päivän viiveellä. Ehdotin treffejä, mimmi vastasi taas kahden päivän viiveellä! Ja kuulemma aikaa oli vasta joskus 4 päivän päästä.
No kun kävimme 2. treffeillä, hän kertoi heti, että loppuviikko on ihan täynnä ja lähtee reissuun viikonlopuksi. Atattelin toki, että ihan turha oli ehdottaa treffejä. JOten odotin viikonlopun yli ja pistin viestiä.
AI niin, se mikä hämäsi, molemmilla treffeillä kertoi olevansa väsynyt. Ok, olihan se kello joku 21 mutta kuitenkin. Sanoi olevansa väsynyt! Sanoisitteko olevanne väsyneitä, jos kiinnostava mies on seurassa?
Pilukkaa saa. Mutta kun minä haluaisin naisystävän..
Ja itseasiassa toisella kertaa kun valitti väsymystään, niin sanoin leikkisästi suoraan "meneepä hyvin, kun seuralainen valittaa väsymystään".
NIIN, myös se hämäsi. Nainen ei tarjoutunut edes maksamaan juomia, oletti molemmilla kerroilla täysin että minä maksan. Ei ongelmaa, halusinkin tarjota, mutta ei edes esittänyt maksavansa. Eli tuli vähän ajatus, olenko joku lompakko.
Ap:n kuvauksesta tulee sellainen olo, että itse olisin varmasti tulkinnut että ok, miestä ei juuri kiinnosta, joten antaa olla. Minulla ne jotka on saaneet jatkotreffimahdollisuuksia ei ole olleet mitään jotka miettii ettei saa vaikuttaa liian kiinnostuneelta vaan niitä jotka on heti alkuun suoraan ilmaisseet jos kerran oikeasti kiinnostaa, täysin avoimesti ja miettimättä onko se noloa tai minusta epämiellyttävää. Aika usein kiinnostavan miehen ja minun treffit on päätyneet jo samana iltana baariin, sieltä kämpille ja sänkyyn ja siitä suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:25"]AI niin, se mikä hämäsi, molemmilla treffeillä kertoi olevansa väsynyt. Ok, olihan se kello joku 21 mutta kuitenkin. Sanoi olevansa väsynyt! Sanoisitteko olevanne väsyneitä, jos kiinnostava mies on seurassa?[/quote]
Sekin riippuu. Monet ihmiset ovat sosiaalisesti aika kömpelöitä ja epävarmoja itsestään. Myös naiset, vaikka miehen on sitä vaikea ymmärtää. Kiinnostus tuo oman jännityksensä ja saa töksäyttämään tyhmyyksiä. Analysoit nyt liikaa niiden naisten tekemisiä.
Mutta jos haluat tehdä niin, minusta vaikuttaa enemmän siltä, että nuo ovat aika arkoja naisia, jotka eivät ihastu päättömästi tai intoile ennen kuin kokevat tietyn turvallisuuden suhteesta. Eivät uskalla laittaa itseään likoon ja ottaa riskiä pettymyksestä. Sama kuin sinulla, mutta naisilla se ilmenee vähän eri tavoin. Voit olla sellaiselle naiselle unelmien mies vasta kahdeksankymppisenä kuolinvuotella. He haluavat turvallista ja rauhallista perhe-elämää. Toisilla treffeillä se on vielä niin kaukana, että silloin pidetään pää kylmänä ja jalat maassa. Voin tietenkin olla väärässä. Sanoinhan, että tällaisten tietojen varassa ei voi tietää mitään varmaa.
Mutta oletko itse miettinyt mitä haluat ja onko parinhakustrategiasi sitä tavoitetta tukeva? Haluatko suoraviivaisia rohkeita naisia ehkä vähän löysemmällä asenteella, ainakin aluksi? Kokea villiä menoa ja intohimoa? Ottaa sen riskin, että tuollaiset naiset osaavat olla oikukkaita ja homma luultavasti menee pahasti puihin? Vai haluatko turvallisuushakuisen naisen, jonka unelma on nyhjätä tapahtumaköyhää alemman keskiluokan peruselämää hamaan hautaan asti? Vai jotain siltä väliltä? Vai, niin kuin useimmat nuoret miehet, pysyvää turvallista suhdetta, mutta satunnainen seksi on hyvä kakkosvaihtoehto?
Mikä tahansa on OK, mutta tuollainen treffailu selvänä pitkän kaavan kautta sulkee noita reippaampia naisia pois. Et voi odottaa saavasi sitä kautta villejä ja aloitteellisia tai edes helposti seksiin vieteltäviä tai ihastuvia naisia. Ne on hommattava eri paikoista eri tekniikoilla, niin kuin olet huomannut. Jos se toimii sinulla edes jotenkin etkä välttämättä halua määrätietoisesti mitään supervakavaa, käytä sitä ja jätä treffailu hitaammin lämpeneville.
Tai jos haluat sen elämänkumppanin, sitten treffaat kärsivällisesti. Teet aloitteita ja olet oma itsesi, vaikka tiedät että se on määrällinen tappio. Etkä lannistu vaikka se oikea ei löydy ensimmäisen parin sadan joukosta. Siinä tapauksessa haluat laatua etkä määrää tai helppoutta.
Olet kujalla treffailusta ja liian innokas. Nainen voi olla kiinnostunut mutta, esim elämäntilanne on hieman epävakaa, paljon töitä, vähän aikaa, niin ei halua antaa liikaa toivoa. Älä pyydä naista luokse tai yritä ängetä hänen luokseen, nainen kyllä tekee aloitteen. Ja taivaan tähden ole kiinnostunut oikeasti äläkä vilkuile muualle, antaa moukkamaisen pilluhaukan kuvan. Nainen voi myös tehdä niin paljon töitä että on väsynyt. Yksi tuttu tekee tuplavuoroa lähihoitajana, on meinaan aika poikki jo 21 aikaan. Ja on ihan luonnollista olettaa että tarjoat, siitä näkee ettet ole pihi tai tyhjäksi. Vaikutat ihan tolokun immeiseltä, mut vähä oot ruosteessa. Tsemppiä! :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 12:16"]
[/quote]
Tämä on varmaan suurin ongelmakohtasi. Naisesta pitää kerta kaikkiaan osoittaa olevansa kiinnostunut. Lisäksi jos et lainkaan puhu mitään syvällisiä, vaikutatko ehkä tylsältä ja pinnalliselta?
[/quote]
Sitä on luettu pelimiesoppaita ja luullaan, että ne kuvaavat tyypillistä pariutumista ja pelaamalla saa kenet tahansa. Mutta ei se niin toimi. Pelimiehet saavat naisia, jotka haluavat pelata. Pelimiehet osaavat tunnistaa ne naiset jo ulkonäöltä tai ensirepliikistä. Tavalliset naiset ovat ennemmin epävarmoja viehättävyydetään ja miehen kiinnostuksesta kuin alttiina luokittelemaan miehen epätoivoisen kiinnostuneeksi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 10:36"]
Jos juttusi on tuota tasoa kuin kirjoituksesi...niin enpä ihmettele ettei kukaan tule toiste kuuntelemaan panojuttujasi.
[/quote]
Voiko joku olla näin hölmö, että sekoittaa netissä anonyyminä tehdyn kertomuksen siitä, ettei ole ihan uuno naisten kanssa siihen, että mies kertoisi nämä vakuuttelutarinat naiselle treffeillä?
[/quote]
Mitä jos kokeilisit suhtautua naisiin ihmisinä, olisiko ihan mahdotonta? Kirjoitat naisista, kuin he olisivat pelkkää tavaraa, jota noudetaan jostain. Tunnustat olevasi jutuissasi välinpitämätön ja kylmä ja odotat että joku ihastuisi sinuun??? Vai etsitkö pelkkää panoseuraa, kuten viestistäsi välittyy.
Vaikutat kaikin puolin täysin vastenmieliseltä mieheltä, joka ei kykene kohtelemaan naista itsensä kanssa täysin samanarvoisena ihmisenä. Sääli kaikkia niitä naisia, jotka eivät näe sitä heti.
[/quote]
Kyllähän tästä sun jutusta selvän saa, että sua kiinnostaa naisessa vaan pillu. Sen kun nainen vaistoaa, niin kiinnostus lopahtaa välittömästi. Panit kahta naista laivalla samana iltana! Voi Jeesus! Eli ei riittänyt pallien tyhjennys, vaan lähdit samantien metsästämään toista kaatoa. Onneksi olen parisuhteessa, niin en vahingossakaan päädy tämmöisten kanssa sänkyyn!