Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos voittaisit 18 miljoonaa eurojackpotissa?

Vierailija
13.08.2015 |

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotona ja en ostaisi mitään, rahat tilillä mieleni olisi kevyempi niin ajatteleminen olisi rikkaampaa ja kehittäisin ajatteluani kevein mielin pitkän aikaa ennen yhtäkään rahantuhlausta.

Vierailija
62/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:07"]

Tuostahan jäisi ylettömästi vielä rahaa, joten tukisin paikallista harrastustoimintaa, etenkin lasten. Itse haluaisin olla myös hyväntekeväisyystyössä, vaikkapa vanhusten parissa. Aikaahan tietysti olisi, kun työpaikkani tietysti menisi tarvitsevammalle. Tämmöistä minulla. :)

[/quote]

Juu, tämä jäikin aiemmin mainitsematta minultakin: lahjoittaisin kunnalle kunnon yleisurheilukentän tekonurmineen. Lisäksi lainaisin/antaisin rahat maneesin rakentamiseen lähitallille. Tallin pitäjälle se toisi mukavan edun, omalle lapselle tulisi varmemmat ympärivuotiset harrastusmahdollisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. irtisanoisin itseni
2. nukkuisin kellon ympäri
3. aloittaisin tyhjältä pöydältä ilman pakkoja

Vierailija
64/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lähipiirin velat pois ja joillekin ostaisin talon, mikäli he semmoista haluaisivat. Loput laittaisin kaupunkikuvaa uudistaviin projekteihin salaa.

Vierailija
65/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kaikessa hiljaisuudessa viettämään uutta elämää jonnekin ulkomaille.

Vierailija
66/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rakennuttaisin kerrostalon/taloja. Vuokrakämpille on kysyntää. Samalla tekisin bisnestä ja hyvää.

Vierailija
67/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin helvetin pitkälle matkalle, ainakin Kanadaan ja Australiaan, Yhdysvaltoihin ja Espanjaan, ehkä Serbiaan ja Tanskaan. Sieltä sitten Italiaan ja Kreikkaan. Ostaisin kämpän jostain noista ja nauttisin elämästä kohtuullisen mukavasti.

Vierailija
68/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:13"]Lopettaisin tämän itseni nöyryyttämisen eli toivottoman työnhaun. Viettäisin elämäni uutta opiskellen ja kaikenlaista tarpeetonta kyhäillen.
[/quote]

SAMA! Haistattasin työkkärin emännälle paskat! Pakko myöntää että oon jo hieman harjotellu etukäteen..

Vierailija
69/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jonkun -80 luvun mersun, tontin ja rakennuttaisin talon, missä olisi kellarissa videotykki, kunnon äänentoistovehkeet, baaritiski ja -kaappi ja tupakkakoppi. Ostaisin flipperin ja viimeisen päälle pelitietokoneen ja ps4:n.

Vierailija
70/129 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemu olisi rajaton, koska siten turvaisin rahan osalta loppuelämäni. Näin työttömälle iso juttu. Sitten jakaisin osan lähipiirille ja muille tarvitseville. Ostaisin ehkä asunnon jostain ulkomailta pistäytymispaikaksi. Lahjoittaisin rahaa kotikunnalleni muutamaan hankkeeseen. 

Vierailija
71/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop!

Vierailija
72/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttasin vittuun täältä, johonkin missä ei oo somppuja. Ryyppäisin ja pelaisin rahat.

Vierailija
73/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin velat, omat ja perheenjäsenten. Toteuttaisin yritys- ja hyväntekeväisyysideoitani, sekä minulle tärkeän tutkimusprojektin. Ostaisin talon, jonka tärkein kriteeri on, ettei se olisi romahtamassa ihan käsiin kuten tämä nykyinen. Niin ja aluekin voisi olla jokin muu kuin tällainen surkea. Ostaisin myös pikapikaa metsäalueita, jotka kaipaavat suojelua.

Kaikista ensimmäisenä kuitenkin hemmottelisin itseäni ja parhaita ystäviäni matkalla, josta olemme haaveilleet. Tällä kertaa luksushotellissa :)

18 miljoonaa nyt ei ihan loputtomiin riittäisi, joten järki pitäisi olla päässä. Mutta kyllähän sillä minun mittapuullani eläisi loppuelämänsä mukavasti ja saisi projektit käyntiin, ja monta ihmistä ja eläintä onnelliseksi.

Vierailija
74/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kivan asunnon, palkkasin pt:n ja kokin. Lähtisin reissaamaan. Perustaisin oman yrityksen, tai sit ryhtyisin kokopäiväiseksi kirjailijaksi

Vierailija
75/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kaksi miltsiä ja loput antaisin hyväntekeväisyyteen kuten esim. lastensuojeluun ja neurologisten sairauksien tutkimiseen.

Vierailija
76/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisin vuokralle mukavaan kerrostaloasuntoon kun rakennuttaisin omakotitaloani jonnekkin kukkulan päälle mukavalla näköalalla. Makselisin lähimpien sukulaisteni (vanhemmat, sisarukset, anoppi) velat pois. Jos minä rikastuisin, tekisin koko perheestäni huolettoman. Toisten auttaminen on tärkeää minulle.

Vierailija
77/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelisin vuokra-asuntoja, remppaisin ja laittaisin vuokralle. Läheiset saisivat osansa koska ovat minua auttaneet elämäni varrella niin rahallisesti kuin henkisestikin. Varmistaisin tulevien lapsieni tulevaisuuden juurikin näillä vuokra-asunnoilla.

Vierailija
78/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 11:59"]

Pitäisin kaksi miltsiä ja loput antaisin hyväntekeväisyyteen kuten esim. lastensuojeluun ja neurologisten sairauksien tutkimiseen.

[/quote]

Hahaa! Tällekkin joku toope alapeukuttanut! Mikä meni väärin, voisko kysyä?

Vierailija
79/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:23"]Muuttaisin täältä paskasta maasta pois.
[/quote]
Sama juttu täällä!

Vierailija
80/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa tämä suunnittelu ja haaveilu ja tänään moni jo puoliksi uskoo voittavansa. Huomenaamuna sitten vituttaa ja masentaa kuin näätää peltikatolla.