Mitä tekisit jos voittaisit 18 miljoonaa eurojackpotissa?
Kommentit (129)
Haluaisin matkata Afrikkaan ja rakennuttaa kylille kaivoja, ja antaa ruokaa
Muuttaisin täältä paskasta maasta pois.
Hankkisin jostain itselleni erästä ainetta, jota yleensä saa vain lääkärin reseptillä. "Almujen" eli kuntoutustuen varassa eläminen loppuisi, joten ei tarvitsisi enää sitoutua esim. lääkehoitoon, vaan voisin ihan rennosti lopetella lääkkeen käytön. Tilaisin itselleni siivoojan. Matkustelisin jonkin verran. Laittaisin rahaa hyväntekeväisyyteen.
Varmaan sanoisin itseni irti ja perustaisin yrityksen. Tiedän mitä tekisin, mutta en itse osaa. Tiedän kuitenkin ihmisiä, jotka osaavat, joten keskittyisin itse hallintopuolelle. Eli työllistäisin, osan myös sijoittaisin. Totta kai ne jotkut perinteiset parempi asunto, joku matka ehkä yms. mutta esim. autoa en tartte juuri nyt, olen tyytyväinen nykyiseen. Ostaisin ehkä lapsille asunnot.
Maksaisin perheenjäsenteni velat, ostaisin talon omalla tontilla, hankkisin mummolle kunnollisen hoitopaikan, opiskelisin vähän kevyemmällä tahdilla. Varmasti matkustaisinkin vähän, kun kerrankin olisi mahdollista. Lisäksi laittaisin säästöön lapsia varten.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:08"]Onko teista kukaan laskenut paljonko siita summasta jaa kateen kun verottaja on ensin kaynyt apajalla? [/quote] Oletko tietonen ettö veikkausvoitoista ei makseta veroja?
[/quote]
Miten ei voi tietää tätä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:04"]Ostaisin talon Italiasta. Rupeaisin kirjoittamaan. [/quote]minäkin
[/quote]
No niin minäkin! Shekkejä varmaankin.. (Käytetäänkö niitä Italiassa vielä?).
Ostaisin AVn ja lopettaisin sen
Ostaisin talon ja ehkä mökin... Matkustaisin johonkin, säästäisin lapsille .. Varmaan muutakin mut nuo ainakin toteuttaisin