Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos voittaisit 18 miljoonaa eurojackpotissa?

Vierailija
13.08.2015 |

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:22"]

Sen jälkeen sanoisin tyttöystävälle, että pakkaa laukkunsa, tuli lottovoitto. Sit kun se kysyisi, että "älä vitussa, mihis matkustetaan?" niin sanoisin, että se muuttaa vittuun ja mä lähden Bahamalle :D:D:D:D:D:::D:D:D:D:D:D::::

Eleletkö tyttöystävän siivellä?

[/quote]

Ohis, mutta täytyykö sinun oikeasti odottaa jotain hypoteettista lottovoittoa erotaksesi tyttöystävästä, josta et selkeästi piittaa enää tippaakaan?

[/quote]

Vierailija
42/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vauvalehden ja lopettaisin tämän wt-palstan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pomolle pitkät, polttaisin 500 euron seteliä kuin sikaria ja karistaisin tuhkat pomon olkapäälle.

Ostaisin kaiken, mihin ei ole ollut varaa. Maksaisin läheismpien velat pois jotenkin niin, etteivät he saisi tietää, että se olin minä. Hommaisin kotilähiööni jotain tekemistä nuorille niin ei tarvitse rötöstellä.

Lopuksi ostaisin moottoripyörän ja muuttaisin Italiaan. Italiassa polttaisin antaumuksella askillisen tupakkaa taloni katolla auringon laskiessa. Haistakaa kaikki vittu!♡

Vierailija
44/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työt ja ehkä myös koulun. Tai koulun saattaisin käydä loppuun, jos siellä olisi mukavaa ja arvosanat olisivat hyviä. Ostaisin itselle oman kodin ja mökin. Ostaisin myös kodit perheenjäsenilleni. Hommaisin auton ja kuskin. Siivojan ja kokin. Hierojan. Vaatteita. Kaikkee siistii mitä nyt kotiini haluaisin. Kodissa olisi myös iso huone lemmikkieläimille. Ja hmm. Jotain kaikkea.

Vierailija
45/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäisin sijoitussuunnitelman ja ehkä auto menisi vaihtoon. Appivanhemmille hankkisin enemmän kotiapua.

Vierailija
46/129 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:52"]Huomaa, että minä-minä ideologia on läpitunkenut teinien ajatusmaailman. Mä, mulle...mä, mulle, mä, mulle..

Olkaa hyvä vaan, itsehän maan joskus peritte.

Jos ei loppuelämäänsä pysty pärjäämään muutamalla miljoonalla ja loput pois, niin vot. On siinä tulevaisuuden toivot. Hyvää yötä, sammuttakaa lähtiessänne perässänne.
[/quote]
Minkä helvetin takia niitä rahojaan pitäisi muille jaella?

Vierailija
47/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna,reaktioni olisi tämä: oksentaisin varmaan pari tuntia koska shokki,saisin varmaan jonkun itkuiloisuuskohtauksen... varmaan sekoaisin,en pystyisi heti käsittelemään asiaa. Ihan oikeasti. Mut joo,sitten maksaisin mun kaikkk velat pois,ajaisin autokortin ja ostaisin auton. Sitte muuttaisin perheeni kanssa Espanjaan ja perustaisin siskoni kanssa eläinlöytökodin :-) sitten ostaisin uuden järjestelmäkameran,Canon 70D Mark II

Vierailija
48/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi en tekisi yhtään mitään. Missään nimessä en sanoisi itseäni irti, siis heti. Elelisin puolivuotta mahdollisimman samanlaista elämää kuin olin elänyt siihen asti. Missään nimessä en hiiskuisi sanallakaan kenellekään voitosta, en edes omalle pojalleni. Puolen vuoden jälkeen perustaisin peitefirman, joka alkaisikin "tuottaa" niin hyvin, että sen varjolla voisin jäädä pois töistä. Pojalleni voisin firman "tuotoista" antaa ennakkoperintöä reilummalla
kädellä.

Vierailija
49/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 13:22"]

Sen jälkeen sanoisin tyttöystävälle, että pakkaa laukkunsa, tuli lottovoitto. Sit kun se kysyisi, että "älä vitussa, mihis matkustetaan?" niin sanoisin, että se muuttaa vittuun ja mä lähden Bahamalle :D:D:D:D:D:::D:D:D:D:D:D::::

[/quote]

Ohis, mutta täytyykö sinun oikeasti odottaa jotain hypoteettista lottovoittoa erotaksesi tyttöystävästä, josta et selkeästi piittaa enää tippaakaan?

[/quote]

Saatoin myös pelleillä.

Vierailija
50/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin asunnon itselleni, äidilleni, isälleni, sisaruksilleni ja mummolleni, antaisin kaikille heistä noin miljoonan + maksaisin tietysti lahjaverot. Ystävälleni kustantaisin kuukauden pituisen lomamatkan Australiaan ja loput sijoittaisin ja lahjoittaisin 50/50.

Vierailija
51/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulun opettaja. Täytyisi ensin odottaa rahojen olevan tilillä. Sitten olisin koulussa rehellinen, sanoisin aina niin kuin ajattelen, tyyliin nyt saatana se turpa kiinni vittu kun opetan. Laita se vitun kännykkä vähän saatanan äkkiä reppuun. Jos oppilaat valittaisivat rehtorille, sanoisin että annapa sitten potkut.

Vierailija
52/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt loppuisivat kuin seinään. Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia keksiä tekemistä. Aiempi opettajan idea avoimesta vittuilusta oli hyvä, olen itsekin ope. Ne ilmeet olisi mukava nähdä.
Rakennuttaisin unelmatalon. Valkoinen kivitalo. Terassilla ulkona uima-allas ja myös sisällä allas talveksi. Oma kuntosali huippuvehkeillä. Meren rannalta tontti.

Vierailija
53/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin millin, antaisin isälleni kaksi, ja osan käyttäisin johonkin järkevään. Vaikka perustaisin yrityksen, joka työllistää paljon suomalaisia. Tai ostaisin paljon suomalaisia tuotteita. Matkustaisin Afrikkaan ja auttaisin sairaita rahallisesti, jotta he pääsevät hoitoon. Antaisin perheille ruokaa, ehjiä vaatteita ja rahaa, jotta he voisivat ehkä parantaa asumustaan.

Vierailija
54/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 19:06"]

Kaataisin tämän palstan.

[/quote]

:D

Vierailija
55/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:52"]Huomaa, että minä-minä ideologia on läpitunkenut teinien ajatusmaailman. Mä, mulle...mä, mulle, mä, mulle.. Olkaa hyvä vaan, itsehän maan joskus peritte. Jos ei loppuelämäänsä pysty pärjäämään muutamalla miljoonalla ja loput pois, niin vot. On siinä tulevaisuuden toivot. Hyvää yötä, sammuttakaa lähtiessänne perässänne. [/quote] Minkä helvetin takia niitä rahojaan pitäisi muille jaella?

[/quote]

Olenkin humanisti, mutta sinä et ilmeisesti? Vai etkö koe olevasi yhteiskunnalle velkaa koulutuksestasi, terveydenhoidosta yms.? Mutta pidä vaan senttisi (4cm). Olet samassa veneessä Minä-Minä-kansan kera ja teitä on järkyttävän paljon.

Vierailija
56/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin magneettikuvaukseen suomalaisten huippu-urheilijoiden tyyliin.

t. sairas vääns

Vierailija
57/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin talon veljelleni tai kunnostaisin nykyisin ja nimellisellä vuokralla vuokraisin talon hänelle. Perustaisin säätiön meidän suvun lasten koulutuksen tukemiseen. Perustaisin hyväntekeväisyysyhdistyksen/järjestön, joka tukee lapsiperheitä ja rakentaisin kaupunkien kanssa yhtestyössä uusia leikkipuistoja ympäri Suomea. Palkkaisin taelleni juristin, jotta nuo edellä mainitut onnistuu. 

Jatkaisin töissäni. Ottaisin, palkatonta vapaata töistä koulujen loma-aikoina.Puutarhurin ja siivoojan tarvitsisin ihan oman perheen tarpeisiin.

Vierailija
58/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:52"]Huomaa, että minä-minä ideologia on läpitunkenut teinien ajatusmaailman. Mä, mulle...mä, mulle, mä, mulle.. Olkaa hyvä vaan, itsehän maan joskus peritte. Jos ei loppuelämäänsä pysty pärjäämään muutamalla miljoonalla ja loput pois, niin vot. On siinä tulevaisuuden toivot. Hyvää yötä, sammuttakaa lähtiessänne perässänne. [/quote] Minkä helvetin takia niitä rahojaan pitäisi muille jaella?

[/quote]

Olenkin humanisti, mutta sinä et ilmeisesti? Vai etkö koe olevasi yhteiskunnalle velkaa koulutuksestasi, terveydenhoidosta yms.? Mutta pidä vaan senttisi (4cm). Olet samassa veneessä Minä-Minä-kansan kera ja teitä on järkyttävän paljon.
[/quote]

Miksi sua ärsyttää tämä noin paljon? Tää on vaan kuvitelmaa, relaa vähän.

Vierailija
59/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:08"]Mä perustaisin kuntosalin. Oon nyt vuoden käynyt salilla, ja innostunut siitä ja liikunnasta. Perustaisin oikeastaan kuntosaliketjun, jonka yrittäisin laajentaa suurimpiin kaupunkeihin. Sen jälkeen hommaisin itselleni liikunnanohjaajakoulutuksia, jonka jälkeen voisin itse vetää tunteja salillani. Tai ehkä tekisin sen ennen salin perustamista. Jos rahaa jäisi parin salin jälkeen, voisin ostaa talon. [/quote] Huomaa, että ihmiset eivät ymmärrä miten suuri raha tuo 18 miljoonaa on. "Jos rahaa jäisi parin salin jälkeen", hyvä jos saat edes miljoonan kulumaan kahden salin perustamiseen! :D

[/quote]

salien pyörittäminen vie rahaa rutkasti myös. Jos haaveilee täydellsen saliketjun vetämisestä, niin tuo voitto tuo uskomattomia kehitysmahdollisuuksia, ja salia voi vetää vaikka miinusmerkkisellä tuloksella.

Vierailija
60/129 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lainat, omat ja lähimpien pois.
Suunnittelisin ja rakennuttaisin ekologisen, hirsitalon, jossa mm. leivinuuni, takka ja puuhella. Tietysti muutkin nykyajan varustukset. Sijainti järven rannalla. Pihalle tulisi autotalli ja iso halli miehelle jossa saisi aloitella yritystoimintaansa. Haluaisin myös kasvihuoneen ja hyötypuutarhan ja rantasaunan. Maakellarikin olisi järkevää tehdä. Samoin joku lämmin eläinsuoja jos joskus haluaisi pitää kanoja tai lampaita.
Kaikkiaan siis sellainen talo, jossa voisi elää jossain määrin omavaraisesti.
Sen verran iso talo, että kaikille tilaa riittää ja talon jokainen asukas saisi suunnitella oman soppensa makunsa mukaan.
Lapsille pihalle kunnon leikkipaikka leikkimökkeineen.

Tuostahan jäisi ylettömästi vielä rahaa, joten tukisin paikallista harrastustoimintaa, etenkin lasten. Itse haluaisin olla myös hyväntekeväisyystyössä, vaikkapa vanhusten parissa. Aikaahan tietysti olisi, kun työpaikkani tietysti menisi tarvitsevammalle.

Tämmöistä minulla. :)