Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän Anttila meni nurin?

Vierailija
11.03.2022 |

Sehän oli kaikkien nettimyymälöiden edelläkävijä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se mahtavaa aikaa, kun 70 ja 80-luvulla pääsi ostoksille Anttilan levyosastolle. Anttila sijaitsi sadan kilometrin päässä ja oli kuin taivaaseen olisi astunut, kun näki levyrivistöt!

Vierailija
62/65 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen surrut, Anttilasta sai kaikki tarvittavat kotiin. Asiakkaita riitti, hämmästelin lopettamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se myytiin tanskalaiselle yrittäjälle, jolla ei ollut mitään käsitystä siitä miksi anttila oli suomessa niin suosittu ja vakaa kauppa. Hän siis "ryssi" koko ketjun ihan itse. Muistan itse, kun muutokset anttilan valikoimissa, tarjouksissa ja hinnoissa tulivat (ja laadussa...) ja totesin ettei enää kannata kyseisessä ketjussa asioida. En yllättynyt sitten, kun koko pulju kaatui

Vierailija
64/65 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Anttilassa töissä vuosina 2002-2014. Omasta mielestäni Anttila kaatui siihen että myynti oli rakennettu liian vahvasti cd/dvd-levyihin ja valokuvien kehitykseen (kuka muistaa vielä kun filmirulla vietiin Anttilaan ja parin päivän päästä haettiin valokuvat). Siinä vaiheessa kun näitten myynti alkoi laskea, Anttilaa yritettiin muuttaa muotimerkkien kaupaksi ja myymälään tuli Esprit, Tom Tailor yms kalliimpia vaatemerkkejä, joiden sisäänostohinta on myös kalliimpi joten kate pieneni. Samaan aikaan myynnistä myös poistettiin halvat perusvaatteet tyyliin kympin poolopuserot joita Anttilan asiakkaat olivat tottuneet ostamaan. Silloin kun Anttilalla meni hyvin, rahaa myös tuhlattiin aivan turhiin asioihin. Esim Keravalle rakennettiin hieno keskusvarasto jonka katolla luki suurin logokirjaimin Anttila siksi että yli lentävien lentokoneiden matkustajat näkisivät lentokoneen ikkunoista Anttila-logon!!

2014 Kesko sitten sulki useita Anttiloita jolloin minutkin irtisanottiin ja myöhemmin Kesko myi Anttilat ulkomaiselle sijoitusfirmalle joka ei ymmärtänyt suomalaisesta tavaratalokaupasta mitään, ja näin ollen loput Anttilat menivät konkurssiin.

Kaipaan kyllä Anttilaa, se oli mukavin työpaikka jossa olen ikinä ollut, ja asiakkaanakin siellä oli kiva käydä.

Vierailija
65/65 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun Anttilassa oli sellainen kauneuspassi mihin sai leiman jos ostin 10 eurolla ja sitten kun oli tarpeeksi leimoja niin sai kosnetiikasta 10 euron alennuksen. Se oli tosi kiva. Ja Anttilassa esiintyi bändejäkin. Muistan kun olin teininä Negative fani ja ne esiintyi Anttilassa ja sitten Jonne Aaron vielä halasi mua 😍