Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nykyisen puolisosi kanssa tulisi ero tai suhde/liitto muusta syystä päättyisi, uskotko jossain vaiheessa päätyväsi uuteen suhteeseen?

Vierailija
11.03.2022 |

Miksi / miksi ei?

(Kysymys ei ole moralistinen, kukin saa tehdä mitä haluaa. Kiinnostaisi kuulla, miten todennäköisenä pidätte uutta liittoa ja mistä syistä.)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella jonkun kanssa ja ehdottomasti omat asunnot. Nykyinen suhde kestänyt 41 v. tosi nuorena.

Vierailija
62/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, uutta ei tule.

Meillä on akuutti eron uhka, mieheni uhkaa siis erolla. Sanoin hänelle, että minulle ei enää uutta tule, hän on minun ainoani aina ollut ja tulee olemaan. Vaikka jättäisi minut ja lapsemme, hän on minulle se rakas. Ketään muuta en voi ajatella rinnalleni.

Yhteistä matkaa on kuljettu vuodesta 1998.

Olette alkaneet seurustella samana vuonna kuin me ja teilläkin on yksi yhteinen lapsi. Mistä syystä mies tahtoo erota? 33 vuoden suhteesta eroaminen on hänellekin iso juttu, isompi kuin ehkä ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan heterosuhteeseen. En jaksa olla enää tökittävänä.

Miehiä "joutuu" ratsastamaan keski-iässä. Ei haittaa yhtään :)

Vierailija
64/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, uutta ei tule.

Meillä on akuutti eron uhka, mieheni uhkaa siis erolla. Sanoin hänelle, että minulle ei enää uutta tule, hän on minun ainoani aina ollut ja tulee olemaan. Vaikka jättäisi minut ja lapsemme, hän on minulle se rakas. Ketään muuta en voi ajatella rinnalleni.

Yhteistä matkaa on kuljettu vuodesta 1998.

Olette alkaneet seurustella samana vuonna kuin me ja teilläkin on yksi yhteinen lapsi. Mistä syystä mies tahtoo erota? 33 vuoden suhteesta eroaminen on hänellekin iso juttu, isompi kuin ehkä ajattelee.

Sori, me aloitimme seurustelun vuonna -89 eli 10 vuotta aiemmin. Joka tapauksessa liittonne on hyvin pitkä pätkä elämää.

Vierailija
65/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin myös työni ja erakoituisin täysin. 

Vierailija
66/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes miettinyt asiaa koska sellainen ei ole ajankohtaista.

Vierailija
67/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen ollut parisuhteessa koko aikuisikäni paitsi viikon olin sinkku. 17v-53v ja jatkuu. Kyllä tämä oli tässä jos ja kun kuolema tai ero.

Vierailija
68/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero tulisi nyt niin varmaan kyllä, olen kuitenkin vasta hieman yli kolmekymppinen. Mutta tuskin ihan heti, olen ollut tässä suhteessa koko aikuisikäni joten hetki menisi itseään kootessa ennen kuin uusi suhde voisi onnistua. Tapailla toki voisi ja ottaa ilon irti vapaudesta, sen minkä pienten lasten hoidolta ehtii.

Vierailija
69/69 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olisi isällään nauttisin irtosuhteista ja yksin olosta, siis siitä sinkkuelämästä jota en koskaan ole elänyt. Joskus vuosien päästä voisi ajatella uutta parisuhdetta, ei kiirettä muuttaa yhteen tosin. Sitten kun lapset on isoja ehkä? En toisaalta haluaisi loppuikääni ihan yksinkään olla, vuosia on vielä edessä paljon.