Onneksi en tunne kasvissyöjiä
Ei tarvi yksiinkään juhliin tehdä ällöjä ja haisevia kasvisruokia
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:01"]Mä olen lakto-ovovege ja yleensä lihansyöjillekin on maistunut mainiosti ruokani. En harrasta mitään pahanmakuisia hyvin kevyitä terveysruokia vaan käytän rasvaa ja juustoja paljon. Kerran tapasin tyypin jolla oli pelko että koska olen vege, meillä ruoka olisi tyyliin jotain raakasalaattia ja siemenleipää tai hapankaalia jonkun papupadan ja täysjyväriisin kanssa. Yllättyi se vähän kun tarjolla oli kasvispizzaa ja toisella kerralla juustoista munakoiso-mozzarellavuokaa. [/quote] Olen itsekin lakto-ovo, mutta hyi noi juustoruoat! Siis en kestäisi todellakaan jokaiseen ruokaan juustoja ja maitotuotteita tunkea.. minusta kasvisruoka voi olla maukasta ilman sitä juustokasaakin. Kokeile joskus vaikka tehdä "ricotta" täytettä tofusta, chiliä, wokkeja...
[/quote]
Teen minä joskus sellaisiakin, mutta minä rakastan kaikenlaisia juustoja, erityisesti mozzarellaa, parmesania ja pecorinoa, joten käytän paljon niitä :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:18"]Et sitten ole kovin hyvä kokki. Kasvisruuat on ihan yhtä hyviä kuin muutkin ruuat. Vaatii vain taitoa tehdä hyvää ruokaa.
[/quote]
Kasvisruoat eivät ole kenenkään tekeminä hyviä. Ällöttäviä limaisia ja haisevia mössöjä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:18"]Et sitten ole kovin hyvä kokki. Kasvisruuat on ihan yhtä hyviä kuin muutkin ruuat. Vaatii vain taitoa tehdä hyvää ruokaa.
[/quote]
Kasvisruoat eivät ole kenenkään tekeminä hyviä. Ällöttäviä limaisia ja haisevia mössöjä.
[/quote]
Valivali, älä sössötä! Syö sitä lihaas jos maistuu mutta ihan hölmöö täällä valittaa, ei ne kasvissyöjät käänny lihansyöjiksi jos täällä urputtaa. Jokainen eläköön tavallaan.
Et sitten ole kovin hyvä kokki. Kasvisruuat on ihan yhtä hyviä kuin muutkin ruuat. Vaatii vain taitoa tehdä hyvää ruokaa.