Chisu comeback biisi pettymys
Inanaa!! Hyhhy mikä ininä/läähätysbiisi. Chisulla on mielestäni oikeasti laadukkaitakin biisejä, miksi tehdä paluu näin paskasti? Olisi ollut pari vuotta aikaa miettiä jotakin jota jaksaisi edes keskivertokuuntelija kuunnella.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 03:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:23"]Chisu sanoi jossain paluuhaastiksessa, ettei koskaan suostu kuunnelluttamaan kenellekään biisejään etukäteen, vaan haluaa julkaista yksin juuri sitä mitä tekee. Joskus tulee mieleen, jos luulee olevansa täysin ylivertainen ja suvereeni biisintekijä, olisiko ammattitaitoa kuitenkin pyytää joskus second opinion? Ettei käy näin. Onhan tämä "Ihana" totaalista ulostetta, tusinapaskaa oksettavilla teineille suunnatuilla sanoilla ja sävel aikamoinen plagiaatti sekä vanhanaikainen discojumputus. Ja tätä teki 3 vuotta... [/quote] Hohhoijaa. MIKÄ SIINÄ ON ETTÄ SUOMENKIELISEN VIESTIN SEASSA ON AINA PAKKO OLLA VÄHINTÄÄN SE YKSI ENGLANNINKIELINEN MUKAHIENO TERMI?
[/quote]
:) Tietyissä piireissä nyt vain käytetään noita, koita kestää. Ja minusta Ihana on ihan makee kappale, vaikkakaan ei keksi mitään uutta.
Jotenkn minulle se toi mieleen jopa Jane's Addictionin uudemman tuotannon, mahtaakohan Chisu olla fani...
Ainakin toi Chisun uusi Tuu mua vastaan on hienoin suomalainen biisi mitä olen ikinä kuullut.
laittakaa silmät kiinni, maatkaa sohvalla ja laittakaa toi tuu mua vastaan soimaan täysille. HUH HUH HUHUHUHUHUUHHUHUUHHU!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:07"]
Ainakin toi Chisun uusi Tuu mua vastaan on hienoin suomalainen biisi mitä olen ikinä kuullut.
[/quote]
Siinä oli ihanat sanat.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:12"]
Vähän enemmän lainattu kuin olisi hyvän tavan mukaista.
[/quote]
Chisuhan on plagioinut ennenkin muita artisteja jopa törkeällä tavalla. Ja uudella levyllä toistaa mm.Sabotagea ym vanhoja biisejään. Väitetään että on niiiiin HIENOA UPEETA kun tekee kaiken itse. Mutta kannattaisiko kuitenkin kysyä second opinionia kun ei enää pysty uutta materiaalia luomaan vaan vanhasta tekee kulunutta paskaa?
[/quote]
Second opinion? Puhuisit suomea.
Eilen kuulin tuon 'Ihanan' Possen lopussa... siis tuo akka kuulostaa ihan kamalalta livenä O_o
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:07"]
[/quote]
Siinä oli ihanat sanat.
[/quote]
NÄin ne mielipiteet viahtelee. Minun mielestä tuo biisi on HUONOIN aikoihin kuulemani biisi. Monotoninen tyksä sävel, heikko ohut piipittävä ääni ei kuulu taustamölinän takaa, boooooring.
Chisu onkin parhaimmillaan tässä.