Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä

Vierailija
11.03.2022 |

Mikä asia on ollut sellainen mikä tuli sinulle järkytyksenä jostain ihmisestä tai asiasta, mistä et koskaan olisi voinut kuvitella olevan totta ?

Kommentit (1110)

901/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Järkyttävä elämäntilanne juuri nyt menossa.

Vierailija
902/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykön aivot miehellä.. Minut yllätti täysin synnytyksen kivuliaisuus. Vuonna 1976. Kesto oli 36 tuntia. Ei mitään kivunlievitystä. Ensin pelkäsin, että kuolen, myöhemmin, että en edes kuole tähän rääkkiin. Ponnistusvaihe oli helppo kaksi kätilöä työnsi kaikin voimin mahan päältä ja huusi työnnä, työnnä, pitää työntää neljä kertaa supistuksen tullessa. En koskaan ole ollut niin kipeä. Tämä oli väkivaltaa. Ikä nyt 68v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suurin osa meni ottamaan turhan kökötteen, jota he eivät koskaan tarvinneet, eivätkä edes tajua, että heitä on huijattu. Vai miten selitätte, että ne, jotka eivät ottaneet, niin oh shock, he voivat ihan hyvin. Heillä ei ole sivuvaikutuksia. He eivät kuolleet. He olivat vain oikeassa.

Vierailija
904/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös riidan tullen. Otetaan mukaan sukulaiset, lapset kaikki milläloukata. :/ suhde kohta ohi!

Vierailija
905/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi järkytyksen aihe on, että täällä foorumilla ei saa enää kirjoittaa vapaasti, sensuuri iskee.

Suomessa ei ole mielenilmaisuvapautta.

Vierailija
906/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehet eivät hyväksy että naisella voisi olla omaa omaisuutta ja omaa elämää.

Jokaisessa parisuhteessa olen kokenut mustasukkaisuutta ja henkistä väkivaltaa. Fyysisestä olen sentään välttynyt. Kaikki ovat olleet mustasukkaisia työssäkäynnistäni, koska olen miesvaltaisella alalla. On vihjailtu kotirouvaksi jääntiä ja monen lapsen hankintaa keinona saada minut kotiin vangiksi.

Viimeisin ja sellaiseksi jäävä miesystäväni oli mm. aivan sairaan kateellinen 10 vuotta vanhasta Skodasta, jonka sain isäni kuoltua. Puhuin että möisin sen pois ja ostaisin tilalle pienemmän auton. Hän haukkui minut turhamaiseksi horoksi, jonka olisi pitänyt luopua autosta kokonaan. Hän vaati myös tietää kaiken edellisistä miehistäni, seksiasioita myöten. 

Oletko miettinyt sitä, miksi vedät puoleesi tuollaisia miehiä ja miksi ylipäätänsä olet tuollaisten kanssa? Mikä on oma osuutesi asiaan?

Vierailija
907/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen, jota aikoinaan rakastin syvästi, kylmä ja täysin empatiakyvytön käytös minua kohtaan kun pitkän pitkän tauon jälkeen tapasimme.

Niiden sanojen ja tapahtumien jälkeen, missä vuosikymmenet sitten erosimme, olisin odottanut häneltä ihan jotain muuta käytöstä, vaikka halausta ja kun kerroin erään koskettavan asian olisin odottanut edes pientä empatiaa, mut ei, ei mitään elettä. Pikemminkin pyrki pääsemään pois tilanteesta..... kuten aina ennenkin nuorena....

Jokin muu toiminto meni aina minun edelle ja tasan tuo sama kuvio tapahtui nytkin.

Ai että kirpasi, olen niin pettynyt.

Mutta tajusin tätä kirjoittaessani, että tämä ihminen on aina tuottanut minulle enemmän tai vähemmän pettymyksiä, jollain tapaa. Miksi ihmeessä kaipaankaan häntä yhä vaan.

Vierailija
908/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni kuoli 1997. Sisareni oli levitellyt koko suvulle olen vejelleni raha velkaa viellä 2000.Kukan ei tarkistanut. Kun toinen sisar riiteli tämän kakanpuhujan kanssa,ilmi antoi hänet.Oli lainanut markan aikaan joskus oliko 80 luku/ vai 90 luku. Veljeltäni Malmö 1895 mk. Maksanut sen postin kautta ajalla takaisin.Kuitit rahan saapumisesta ja kuitti rahan maksamisesta tallella.Monistin ne ja lähetin koko suvulle.Kysyin siskoltani miksi levität valheita minusta? Vastasi uskoin vain Kaija -vainajaa! Kaija vainaja levitti.Aikuinen ihminen,joka ei kanna vastuuta omat valheensa.Hän on koko elämän ollut vakavaraisena lihava ,Vakavaraisuus tulee puolison kautta. Josta tulee hänen uskotavuus: Mitä ihmelisempiä juttuja levittänyt minusta.Kun jää kinni : Selitää uskoi muita ja se on ollut oikeutettua.Vedoten ei kannata välitää.Pyytämättä anteeksi! Minulle hän on kuollut sisko.Ihan sama mitä levitää puhuu.En kuule niitä kun en ole sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä joihin kontakti siskollani on!

Onko sinulla jäänyt lääkkeet ottamatta? Maailmaan mahtuu paljon paskan jauhamista, ei kannata ottaa kaikkea tosissaan tai itseensä.

Vierailija
909/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten himo rahan perään, erityisesti perintöjen.

Vierailija
910/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän käyttäytyminen eron jälkeen. Erohan johtui exän käytöksestä (selvästi mt-ongelmia) mutta eron jälkeen mentiin jo punaiselle sektorille.

Vierailija
911/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian ulkomailta. Miksi?

Vierailija
912/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian U lkomailta.

Miksi?

Vierailija
913/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nunna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan niitä itse kuukautisia nyt rakasta, saati synnytystä. Siksihän niitä hehkutetaan tytöille, kuinka ne on ihanaa ja fantsua ja on hienoa olla nainen. Ei kai tätä tehtäisi, jos ne oikeasti sitä olisivat.

Niin mitä että?!

Miksi ihmeessä asioita vääristellään tytöille?! En ymmärrä.

Sehän vaan masentaa enemmän, kun on luullut asian olevan hienoa ja kivaa, sitten totuus onkin kaikkea muuta.

Mitä hyötyä muka? Ei mitään muuta kuin haittaa.

Sillä tavalla saatiin aiemmin tytöt houkuteltua naimisiin ja synnyttämään lapsia.

Manipulointia.

Jokainen kuitenkin kokee asiat omalla tavallaan. En kokenut kuukautisia hirveäksi riesaksi yleensä. Äidilleni ne olivat aikoinaan järkytys, hän kertoi, ettei ensin niiden alettua meinannut uskoa, että se on käytävä läpi joka kuukausi. Minulle puhuttiin asioista hyvissä ajoin etukäteen.

Toisaalta olisin mielelläni luopunut pms-oireista, jotka alkoivat, kun olin kolmekymppinen. Joka kuukausi kaksi viikkoa, jolloin asiat takkuavat ja kaikki tuntuu menevän päin peetä. Vaihdevuodet vapauttivat siitä.

Onhan se todella raskasta joka kuukausi valuttaa. Vähempikin hedelmällisyys ja kiima-aika riittäisi ihmisrodulle.

Vierailija
914/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että seurakunta saa valtavia summia perintöä vanhoilta ihmisiltä. Eikä asiasta hiiskuta mitään.

Vierailija
915/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pessimisti, ettei mikään ole sitten nuoruuden edes meinannut järkyttää.

Vierailija
916/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku työkseen poistaa mielivaltaisesti keskusteluja keskustelupalstalta ja estää ihmsiten normaalin kommunikoinnin.

Vierailija
917/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kymmenen vuotta vanha auto ei enää toimi kun kävi huollossa. Kukaan ei ota vastuuta asiasta, eikä yksikään paikkakunnan korjaamo osaa korjata vikaa.

Mikä auto ja miten se vika ilmenee?

Vierailija
918/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin kun minulle läheinen ihminen kuoli ja hänen lähisukulaiset sulkivat minut kokonaan pois asiasta. Surin suruni yksin mutta se kuinka minun suruni luokiteltiin alempiarvoiseksi ei koskaan unohdu.

Toinen järkytys on ollut kumppanin pettäminen. Meidän suhde ja tilanne oli ehkäpä haastava mutta samaan aikaan kun mies suunnitteli minun kanssa juttuja niin teki samaa toisen naisen kanssa. Tai no, pettämistä suurempi järkytys saattoi olla oma reaktio. Jotenkin kaikki kylmeni tuota henkilä kohtaan hetkessä ja kaikkea tekemistä tuon miehen kanssa varjostaa nykyään tämä pettämisen varjo. Luulin että reagoisin toisella tavalla, kuvittelin että pystyisin työstämään asiaa tai että "rakkaus voittaa". Oma kylmyys järkytti itseäni vähintään yhtä paljon kuin pettäminen.

Jätä se sika.

Vierailija
919/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosaatio.

Vierailija
920/1110 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mäkin olen ollut väkivaltaisesta suhteessa, mutta mä sentään olin niin vahva , että lähdin siitä!" Ambulanssin nainen tuo minulle sanoi kun mut vietiin toista kertaa lanssilla sairaalaan miehen pahoinpideltyä minut. Toi tulee mieleen edelleen. Halusiko lyödä lyötyä vai halusiko että heräsin? En tiedä , mutta tuntui pahalta ja edelleen muistuu jaksoittain mieleeni.

Tietenkin halusi, että heräisit.

Miksi annoit menit miehesi luo ensimmäisen lyönnin jälkeen ?

Ei ihminen ole terve, joka lyö.

Eikä hänkään, joka antaa toisen hakata itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi