Minkä alan amattilaisia taloudessanne asuu?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:54"]
Ettekö ole kuin yhden alan "amattilaisia"?
[/quote]
Teknisen alan koulutus on pitänyt leivänsyrjässä tukevasti kiinni. Ei ole ollut tarvetta uudellenkouluttautumisille tai ammatinvaihdolle.
30
Meillä asuu ekonomi ja lääke-edustaja.
Toistaiseksi kaksi lähihoitajaa, minä opiskelen sairaanhoitajaksi
Hoitoalan ja metallialan ammattilaisia asuu täällä.
Kaksi ajoneuvoasentajaa ja tuleva muotoilija
Mammojen perseen pyyhkimisen mestari ja hitsauksen mestari. Me ollaan mestareita kaikki.
Arkkitehti & arkkitehti, meillä on myös firma yhdessä. Lajimme on aika sisäsiittoista sorttia vanhoja opiskelukavereita katsellen. Tuttavapiiristä löytyy ehkä kymmenkunta samanlaista yksikköä ja sitten kaikenkarvaisia dippainssejä siippoineen.
Kaksi RN:ää, eli registered nurse. Tai siis, mies valmistunut ja itse valmistun pian. Sitten kenties ulkomaille joksikin aikaa töihin kun kansainvälinen koulutus ja todistukset :)
Medianomi ja restonomi (matkailu) :)
Aika vastaava kokoonpano meillä, kuin 52:lla.
Eli lääkäri ja juristi.
Mies tosin teeskentelee olevansa lääketieteen tohtori, niin tuttaville kuin vieraillekin, vaikka on vain lisuri (eli yleislääkäri)...
Hoh-hoijaa. Ajattelin, että olisi viiskymppisenä jo kasvanut aikuiseksi, mutta näemmä ei. Kävi taas eilen ilmi, kun oli tuttavapariskunta kylässä.
Kiviseppä ja tekstiilisuunnittelija.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 01:22"]Medianomi ja restonomi (matkailu) :)
[/quote]
Meillä kans, tosin olen media-assistentti..
Kokki, hitsaaja ja tuleva DI. Kimppakämppä kavereiden kesken.
Järjestelmäasiantuntija ja sosiaalityöntekijä.