Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoidut mamat, mikä yllätti eniten tatuoinnissa ja sen jälkeen?

Vierailija
12.08.2015 |

Mut yllätti KUTINA, ihan järkyttävä kutina, nyt kun neljä päivää on kulunut. Hyvin on parantunut, mutta voi kumpa sitä ihoaluetta voisi raapia oikein antaumuksella :) Tatuoija sanoi hoito-ohjeita kerratessaan, että jossain vaiheessa tulee kutina, raapia ei saa. Kysyin auttaako rasvaaminen kutinaan, hän vastasi vähän epämääräisesti ja nyt jälkikäteen tajuan, että eihän siihen mikään auta :D

Mitäs teillä muilla tatuoiduilla on jäänyt mieleen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:24"]Rehellisesti: Ottaako näitä muut kuin alemman sosiaaliluokan tyypit? Oikeasti? [/quote] Ottaa. Yliopistolla näkee paljon tatuointeja.

[/quote]

Tietysti vihervassarit ituhipit ottaa tietysti myös

Vierailija
22/23 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:32"]

15/18 älä jaksa... Ei oltu provoilusta kiinnostuneita. Mä oon opettaja ja mies tohtori, kummallakin on. Pääse jo yli, ihanaa et sul ei oo, nauti siitä ja anna meidän nauttia omasta ihostamme. <3 mus mus

[/quote]

Rehellisesti ei kiinnostanut provoilla. Olin rehellisesti tuota mieltä. Itseäni ne oksettaa ja näin kaikkia tuttujanikin. Anteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:32"]

15/18 älä jaksa... Ei oltu provoilusta kiinnostuneita. Mä oon opettaja ja mies tohtori, kummallakin on. Pääse jo yli, ihanaa et sul ei oo, nauti siitä ja anna meidän nauttia omasta ihostamme. <3 mus mus

[/quote]

Rehellisesti ei kiinnostanut provoilla. Olin rehellisesti tuota mieltä. Itseäni ne oksettaa ja näin kaikkia tuttujanikin. Anteeksi
[/quote]

Itseäni oksettaa lapset, mutta en mene mainostamaan sitä ketjuihin, joissa keskustellaan lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi