Tatuoidut mamat, mikä yllätti eniten tatuoinnissa ja sen jälkeen?
Mut yllätti KUTINA, ihan järkyttävä kutina, nyt kun neljä päivää on kulunut. Hyvin on parantunut, mutta voi kumpa sitä ihoaluetta voisi raapia oikein antaumuksella :) Tatuoija sanoi hoito-ohjeita kerratessaan, että jossain vaiheessa tulee kutina, raapia ei saa. Kysyin auttaako rasvaaminen kutinaan, hän vastasi vähän epämääräisesti ja nyt jälkikäteen tajuan, että eihän siihen mikään auta :D
Mitäs teillä muilla tatuoiduilla on jäänyt mieleen?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:32"]
15/18 älä jaksa... Ei oltu provoilusta kiinnostuneita. Mä oon opettaja ja mies tohtori, kummallakin on. Pääse jo yli, ihanaa et sul ei oo, nauti siitä ja anna meidän nauttia omasta ihostamme. <3 mus mus
[/quote]
Rehellisesti ei kiinnostanut provoilla. Olin rehellisesti tuota mieltä. Itseäni ne oksettaa ja näin kaikkia tuttujanikin. Anteeksi
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:32"]
15/18 älä jaksa... Ei oltu provoilusta kiinnostuneita. Mä oon opettaja ja mies tohtori, kummallakin on. Pääse jo yli, ihanaa et sul ei oo, nauti siitä ja anna meidän nauttia omasta ihostamme. <3 mus mus
[/quote]
Rehellisesti ei kiinnostanut provoilla. Olin rehellisesti tuota mieltä. Itseäni ne oksettaa ja näin kaikkia tuttujanikin. Anteeksi
[/quote]
Itseäni oksettaa lapset, mutta en mene mainostamaan sitä ketjuihin, joissa keskustellaan lapsista.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 19:24"]Rehellisesti: Ottaako näitä muut kuin alemman sosiaaliluokan tyypit? Oikeasti? [/quote] Ottaa. Yliopistolla näkee paljon tatuointeja.
[/quote]
Tietysti vihervassarit ituhipit ottaa tietysti myös