Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivan miehen Tinderissä...siellä se päivystää vieläkin

Vierailija
12.08.2015 |

Tapasin pari viikkoa sitten kivan tyypin Tinderissä, käytiin ulkona, seksiäkin ehti olla. Puhuu pehmeitä ja haluaa nähdä uudestaan, mutta näyttää olevan ahkerasti Tinderissä vielä. Ei tapailu tietenkään mihinkään sido, mutta meni fiilikset kun näin että on siellä koko ajan. Näkemyksiä, lohtua? Ikää 38v molemmilla.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieman eri asia pitää profiili siellä ja ajoittain käydä katsomassa itseä kiinnostavien mätchien tilanne kuin olla paikalla sovelluksessa niin paljon ettei jää epäselväksi, että on uusia potentiaalisia deittejä kiikarissa. 

Vierailija
22/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:45"]Se on hieman eri asia pitää profiili siellä ja ajoittain käydä katsomassa itseä kiinnostavien mätchien tilanne kuin olla paikalla sovelluksessa niin paljon ettei jää epäselväksi, että on uusia potentiaalisia deittejä kiikarissa. 
[/quote] miten niin? Kummallakin edelleen verkot vesillä paremman saaliin toivossa. Toinen vain teeskentelee jotain muuta, toinen haku päällä ihan avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi itse siellä tinderissä olet edelleen? Stalkkauksen vuoksi?

Te olette tavanneet, tapaatte ehkä uudestaankin, jollet nyt kauhusta ja järkytyksestä jätä tinderiä...

Tuota kutsutaan deittailuksi, ei parin tapaamisen ja seksin jälkeen olla vielä sitouduttu mihinkään, ellei näin sovita.

Vierailija
24/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä just tarkoutan. en mitään eksklusiivista suhdetta vielä odottanut, mutta on eri asia jos on siellä ollut koko ajan esim. tunti sitten. mulla on profiili vielä, mutta yksi tapaus kerrallaan. t. ap

Vierailija
25/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt saa tinderissä olla! Oma poikaystäväkin käyttää tinderiä, tykkää katsella tyttöjen kuvia ilmeisesti vessassa ollessaan nyt ainakin. Sanoo, ettei lähettele viestejä, mutta mitäpä tuo nyt haittaa. Kai sitä aikuinen ihminen saa selata tyttöjen kuvia, jos tahtoo. 

Olette tunteneet kaksi viikkoa! Mies saa tehdä aivan mitä sielu sietää. Ei ole velvollisuuksia tuossa vaiheessa suhdetta. Velvollisuudet tulee, kun ne yhdessä sovitaan.

Vierailija
26/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, ettei kumppaneita löydy. Ihan viurahtanutta kyttäystouhua ja eri tasojen määrittelyä kumpi nyt stalkkaa ja kumpi ihan vaan pikaseen kattoo ja kumpi ettii sit ihan tuntikausii. Lapsellista kytistelyä. Eikö nyt järki sano, että jos toinen ihminen viehättää niin että jalat menee alta, niin siinä ei enää Tinderit ja kyttäilyt kiinnosta. Silloin sovitaan kiivaasti jo seuraavaa tapaamiskertaa ja lähetellään hyvänyönviestejä pää pyörällä.

Vierailija
27/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:28"]

En tietty olekaan, eikä siinä mitään. Ihan inhimillistä olla ihmeissään, kun on ertä haluan nähdä sut vielä, mikä päivä nähdään ja todellisuudessa etsii jotain muuta. En itse sano noin jos en oikeasti halua muuta kuin hetken huvia. Tyhmä olo, saatte haukkua lisää. T. ap

[/quote]

Parissa viikossaki sitä pitää muka tietää, että "tää oli tässä" eikä enää katsella muita? Kyllä tunteiden syntymiseen menee pidempi aika - pitäähän sitä tutustuakin ensin.

Vierailija
28/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:48"]tätä just tarkoutan. en mitään eksklusiivista suhdetta vielä odottanut, mutta on eri asia jos on siellä ollut koko ajan esim. tunti sitten. mulla on profiili vielä, mutta yksi tapaus kerrallaan. t. ap
[/quote]

Kukin käyttää Tinderiä haluamallaan tavalla. Minä juttelin kerralla noin 10 tyypin kanssa jotta sain selville, onko meillä jotain yhteistä. Treffeillä kävin kahden kanssa, joista jälkimmäisen kanssa jatkettiin seurustelua. Sovittiin yhdessä Tinderin poistamisesta parin kk:n tapailun jälkeen.

Vierailija
29/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:53"]Ei ole ihme, ettei kumppaneita löydy. Ihan viurahtanutta kyttäystouhua ja eri tasojen määrittelyä kumpi nyt stalkkaa ja kumpi ihan vaan pikaseen kattoo ja kumpi ettii sit ihan tuntikausii. Lapsellista kytistelyä. Eikö nyt järki sano, että jos toinen ihminen viehättää niin että jalat menee alta, niin siinä ei enää Tinderit ja kyttäilyt kiinnosta. Silloin sovitaan kiivaasti jo seuraavaa tapaamiskertaa ja lähetellään hyvänyönviestejä pää pyörällä.
[/quote]

tiivistit mun ajatukset nyt täydellisesti. jotain tällaista luulin omien tunteideni ja miehen juttujen perusteella olevan menossa. siksi pettymys. t. ap, hyväuskoinen romantikko

Vierailija
30/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:45"]

Se on hieman eri asia pitää profiili siellä ja ajoittain käydä katsomassa itseä kiinnostavien mätchien tilanne kuin olla paikalla sovelluksessa niin paljon ettei jää epäselväksi, että on uusia potentiaalisia deittejä kiikarissa. 

[/quote]

No sitähän ap:kin tekee, jos kerran tietää kuinka usein mies siellä on.

Vierailija
31/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:53"]Ei ole ihme, ettei kumppaneita löydy. Ihan viurahtanutta kyttäystouhua ja eri tasojen määrittelyä kumpi nyt stalkkaa ja kumpi ihan vaan pikaseen kattoo ja kumpi ettii sit ihan tuntikausii. Lapsellista kytistelyä. Eikö nyt järki sano, että jos toinen ihminen viehättää niin että jalat menee alta, niin siinä ei enää Tinderit ja kyttäilyt kiinnosta. Silloin sovitaan kiivaasti jo seuraavaa tapaamiskertaa ja lähetellään hyvänyönviestejä pää pyörällä. [/quote] tiivistit mun ajatukset nyt täydellisesti. jotain tällaista luulin omien tunteideni ja miehen juttujen perusteella olevan menossa. siksi pettymys. t. ap, hyväuskoinen romantikko

[/quote]

Ei kaikki noin toimi, vaikka kiinnostusta olisikin. Unohtakaa jo ne romanttiset komediat ja harlekiinikirjat.

Vierailija
32/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:53"]

Ei ole ihme, ettei kumppaneita löydy. Ihan viurahtanutta kyttäystouhua ja eri tasojen määrittelyä kumpi nyt stalkkaa ja kumpi ihan vaan pikaseen kattoo ja kumpi ettii sit ihan tuntikausii. Lapsellista kytistelyä. Eikö nyt järki sano, että jos toinen ihminen viehättää niin että jalat menee alta, niin siinä ei enää Tinderit ja kyttäilyt kiinnosta. Silloin sovitaan kiivaasti jo seuraavaa tapaamiskertaa ja lähetellään hyvänyönviestejä pää pyörällä.

[/quote]

Älä yleistä.

Osalla meistä ei mene jalat alta kerrasta tai parista näkemisestä. Itse olen aina halunnut edetä hitaasti jos katson miehen olevan mahdollinen potentiaali ehdokas suhteeseen. 

Vierailija
33/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyvää kokemusta vaikka puolet iästä ollaankin. Tapasin nykyisen poikaystäväni Tinderissä, juttu luisti hyvin ja innostuin hänestä heti. Olin kuitenkin siinä vaiheessa jo useamman vuoden verran harrastanut tapailua löytämättä poikaystävää joten olin hyvin realistinen myös ihastumisvaiheessa. Jatkoin siis muihin ihmisiin tutustumista ihastumisesta huolimattani, kunnes muutaman viikon päästä sovimme keskittyvämme vain meihin. Lottovoitolta se sitten tuntui kun homma toimikin. Että ota tämäkin huomioon, ettet ahdistuisi ja ahdistaisi toista niin helposti. Ota asia puheeksi ja KUUNTELE, varma tapa olla tekemättä virhearviota. Tsemppiä!

Vierailija
34/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:53"]

[/quote]

Älä yleistä.

Osalla meistä ei mene jalat alta kerrasta tai parista näkemisestä. Itse olen aina halunnut edetä hitaasti jos katson miehen olevan mahdollinen potentiaali ehdokas suhteeseen. 

[/quote]

Joo, en tajua tätä että jos mies on "hakemassa jotain vakavaa" ja ei sitten heti ensimmäiseen naiseen rakastu niin että ei pysty mitään muuta ajattelemaan, niin onkin valehteleva pelimies...

Vierailija
35/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:45"]

[/quote]

No sitähän ap:kin tekee, jos kerran tietää kuinka usein mies siellä on.

[/quote]

Voi hyvä ihme kun ei mene perille :D

Jos stalkkaa siellä satunnaisesti jotain mätchiä, niin sillä saa aika hyvin selville käykö se siellä aktiivisesti ja puhuu jonkun kanssa, vaiko itsekin vain stalkkailemassa / vain uusien mätchien takia. Itse tiesin yhden mätchini käyvän tinderissä vain ajoittain, koska kävin siellä itsekin vain katselemassa koska hän oli paikalla ja ajanjaksot hänellä vaihteli monesta kymmenestä tunnista päiväkausiin. Tällöin ei kauhean aktiivisia keskusteluja voi olla.

Vierailija
36/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, jonka tapasin aikanaan deitti-sivuilla kesäkuussa 2010.

Saman vuoden syys-lokakuussa, kun mies puhui mulle jo kihloihin menemisestä + lapsesta, ystäväni löysi miehen profiilin oikein kuvan kanssa varustettuna toisesta nettitreffi-palvelusta. Kuulemma näkyi, että mies oli ollut joka päivä paikalla profiilissaan.

Kehtasin sitten huomauttaa asiasta miehelle ja tämä huusi naama punaisena, että ei ole missään palvelussa ollut jne. Että häntä on huijattu tms.

Muuten olisin vielä uskonutkin (että rahastavat kertaalleen vingutetulta luottokortilta jatkotkin huomamatta), mutta miten miehen profiilissa oli voitu vieraille päivittäin ilman, että mies tiesi siitä mitään?

Kaikesta oppineena sanoisin sulle Ap, että jos asia ei miehen kanssa puhuen ala selvitä, niin unohda koko tyyppi. Arvaapa nimittäin, että voitko jatkossakaan luottaa tuohon mieheen kunnolla? Missään asiassa?

Liian helposti käy niin, ettet voi. Kuten en minäkään omaani. Tuli nyt vaan tuhlattua 5 vuotta omasta elämästä ihan turhaan tuon sanasepon kanssa, joka osoittautui monella tapaa epäluotettavaksi. Olisin tosi mielellään valinnut toisin jo heti alkuunsa.

Vierailija
37/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies poisti treffiprofiilinsa ennenkuin oltiin edes livenä nähty. Joku 3vk kirjoiteltiin joka ikinen päivä monta tuntia ja ihastuttiin toisiimme. Ei ihminen jatka treffipalveluissa jos ihastuu. Ehkei se mies vaan ihastunut?

Vierailija
38/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 37 jatkaa vielä, että kypsyin itse esim. ajattelemaan tuota lapsiasiaa kunnolla pari-kolme vuotta sitten - sitä ennen emme mielestäni vielä tunteneet toisiamme tarpeeksi hyvin.

No, tämä aluksi satavarmasti lapsia kanssani halunnut mies olikin yhtäkkiä sitä mieltä, että olen aivan väärä kumppani moiseen. Ikää mulla tuolloin mittarissa 40 v.

2 vuotta väännettiin sitten asiasta. Mies sanoi aina joka toinen viikko haluavansa lapsen ja joka toinen viikko perui puheensa. Ehdin välillä lopettaa pillereiden syönnin (miehen pyynnöstä ja herkittuani itse asiaa pari kk), ja sitten olisikin kuulemma pitänyt "tappaa lapsi", kun mies pelkäsi minun olevan raskaana.

Eli: Näitä tämänmoisia miehiä kyllä piisaa (ja miksei naisiakin, kenties), mutta jos haluat elää onnellisen elämän, niin älä sotke itseäsi tuohon soppaan mukaan.

Mulla meni terveys, työ ja ne lapsihaaveet tuossa sen luottamuksen lisäksi. Juuri nyt ei naurata.

T. 43 v lapseton nainen, eropaperit vetämässä

Vierailija
39/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kyttää ootko sä tinderissä kokoajan ja näkee et sä oot kans jatkuvasti online. Oisko vähän akward?

Vierailija
40/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:20"]

Tapasin pari viikkoa sitten kivan tyypin Tinderissä, käytiin ulkona, seksiäkin ehti olla. Puhuu pehmeitä ja haluaa nähdä uudestaan, mutta näyttää olevan ahkerasti Tinderissä vielä. Ei tapailu tietenkään mihinkään sido, mutta meni fiilikset kun näin että on siellä koko ajan. Näkemyksiä, lohtua? Ikää 38v molemmilla.

[/quote]

Olethan sä sitten itsekin siellä? Mitäs jos hän kyttää ootko sä siellä ja miettii samaa susta? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi