Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivan miehen Tinderissä...siellä se päivystää vieläkin

Vierailija
12.08.2015 |

Tapasin pari viikkoa sitten kivan tyypin Tinderissä, käytiin ulkona, seksiäkin ehti olla. Puhuu pehmeitä ja haluaa nähdä uudestaan, mutta näyttää olevan ahkerasti Tinderissä vielä. Ei tapailu tietenkään mihinkään sido, mutta meni fiilikset kun näin että on siellä koko ajan. Näkemyksiä, lohtua? Ikää 38v molemmilla.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi? Kerran jos joku looseri sattuu pilluaan jakamaan niin pitäisi lähtee veks?

Vierailija
2/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "looseri" enkä näe pahaa siinä että oli seksiä, en ole mikään teini enää. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä mies etsii vai oletteko puhuneet asiasta lainkaan?

Vierailija
4/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma miten tinder toimii (en ole ikinä käyttänyt) mutta jos näet miehen sitä käyttävän, etkö ole itse siellä?

Vierailija
5/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan mieheltä että miksi on vielä haku päällä. Vai odottaakin löytävänsä aina vaan paremman?

Vierailija
6/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se siellä saisi olla?

Tarkoittaako se siis sitä, kun ollaan seksiä harrastettu ja "tapailtu" pari viikkoa että pitäisi kiintyä suhun ja sä olisit only one heti? Mitä jos et olekkaan se mitä mies etsii?

Vierailija
7/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hämää kun kertoi että on väsynyt etsimään ja käynyt vain yksillä epäonnistuneilla Tinder-treffeillä ennen mua. Ei mulle tarvi seksin vuoksi valehdella, ärsyttää jos on todella vaan esittänyt kivaa.

Vierailija
8/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovat yksillä treffeillä olleet ja nyt pitäisi jo muut unohtaa? Voi jeesus sentään...

Vierailija
9/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietty olekaan, eikä siinä mitään. Ihan inhimillistä olla ihmeissään, kun on ertä haluan nähdä sut vielä, mikä päivä nähdään ja todellisuudessa etsii jotain muuta. En itse sano noin jos en oikeasti halua muuta kuin hetken huvia. Tyhmä olo, saatte haukkua lisää. T. ap

Vierailija
10/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:26"]

Se hämää kun kertoi että on väsynyt etsimään ja käynyt vain yksillä epäonnistuneilla Tinder-treffeillä ennen mua. Ei mulle tarvi seksin vuoksi valehdella, ärsyttää jos on todella vaan esittänyt kivaa.

[/quote]

Ja kaikkea ei tarvitse uskoa.

Vierailija
11/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Millä perusteella sen pitäisi noin pian vetää johtopäätökset että haluaa olla vain sun kanssa? Oletko sä mielestäsi sellainen ainutkertainen smaragdi?

Vierailija
12/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin voin myöntää, että mua ahdisti tinderissä juuri se että näkee koska toiset on online. Tekee konkreettisesti selväksi sen, että siellä on monia vaihtoehtoja ja nykyisin voi tapailla halutessaan niin monta kuin jaksaa ja ehtii. Ei sovi ainakaan sellaisille kuin minä, joka ei pysty keskittymään kun yhteen kiinnostavaan henkilöön kerrallaan. Että ihan inhimillisiähän ap:n ajatukset ovat.

Vierailija
13/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä tekemistä sillä on "kivan" kanssa, hakeeko seksiä vai parisuhdetta?

Vierailija
14/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväuskoinen, uskon mitä ihmiset sanoo. En ole tähän mennessä oppinut muunlaiseksu tai kyyniseksi enkä aio sellaiseksi ryhtyä. Ei seksisuhteet ole mulle vieras asia, siksi en ymmärtä miksi nähdä tollanen vaiva. Olen pettynyt, myönnän. T. ap

Vierailija
15/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, jos ette ole sopineet seurustelusta. Älä ole epätoivoinen, se ei ole kovin kiinnostavaa. Olethan sinäkin siellä, kun ehdit stalkkaamaan. Sano suoraan että olet tosissaan kiinnostunut miehestä ja et halua tapailla muita. Sittenpähän tiedät, missä mennään.

Vierailija
16/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin kestää ennen kuin haluan sitoutua naiseen. Arvostan ihan liikaa omaa aikaani, että lähtisin seurustelemaan naisen kanssa, joka on käytännössä vieras ihminen. Ja sitä ennen olen kyllä vapaa tapailemaan ihan ketä haluan. Jos se ei naiselle kelpaa niin sitten voi etsiä jonkun muun. Hei hei.

-mies

Vierailija
17/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin päivystät? Selkeästikään mies ei ihastunut suhun kunnolla koska nyt etsii uutta siellä

Vierailija
18/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mitä ite teet siellä tinderissä yhä?? Ku näit sen siellä "päivystävän" nii oot silloin "päivystäny" ite myös..

Vierailija
19/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:20"]Tapasin pari viikkoa sitten kivan tyypin Tinderissä, käytiin ulkona, seksiäkin ehti olla. Puhuu pehmeitä ja haluaa nähdä uudestaan, mutta näyttää olevan ahkerasti Tinderissä vielä. Ei tapailu tietenkään mihinkään sido, mutta meni fiilikset kun näin että on siellä koko ajan. Näkemyksiä, lohtua? Ikää 38v molemmilla.
[/quote]

Haluaa sulta pillua uudestaan mutta pitää verkot vesillä.

Vierailija
20/40 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin päivystää tai kumpikin stalkkaa toistaan? Mitä järkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi