Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL
Se tulee jälleen, se tulee jälleen.
Kohta taas nytkytetään :D
https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…
Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?
Kommentit (1426)
Sama se RUSU on rosi hyvä tyyppi. Mukava ja fiksu. Vois voittaa!
Naisissa vähä värintö väkeä, tarkoittaa käytöstä, olemusta, tai sitten liikaa Tuula.
Reeo oma suosikki ja sit hiljainen ei alkuperäinen suomalainen. Hän tarkkailee toisia.
Tuolla kurdilla järkyttävän huono suomenkieli verrattuna tummaan tyttöön, onko Diyanna tai jotain.
Miksi talossa pitäisi pakosti olla joku silmäkarkki? Katsokaa vaikka Temppareita jos haluatte niin kovasti kiihottua.
3.58: Siirtykää olohuoneeseen
14.07: Teille on postia
13.09: Sofia lukee kirjeen:
Seuraavan vuorokauden ajan asukkaiden tulee pitää huolta ilmapalloista. Ne eivät saa mennä rikki eikä niistä saa irrottaa otetta edes yöllä nukkuessa. Vessassa tai suihkussa käydessä oman pallonsa saa antaa toisen asukkaan pideltäväksi.
Tehtävän aikana tulee käyttää suojalaseja. Nukkuessa laseja ei tarvitse käyttää. Tehtävässä saa käyttää myös kuulosuojaimia.
Aina kun musiikki alkaa soida, asukkaiden tulee kulkea pihalla olevien esteseinien läpi jonossa. Esteseinät suoritetaan yksi kerrallaan. Estetehtävä tulee suorittaa loppuun vaikka musiikki ehtisi päättyä.
Jokaisesta ehjänä säilyneestä pallosta (josta on onnistuttu myös pitämään kiinni koko tehtävän ajan) asukkaat saavat 40€ kaupassa käytettäväksi.
Koulukiusaaja taitaa olla v sanan käyttäjä. Muut eivät niin viljele.
Hän on hieman ilkeän /ylimielisen oloinen toisia kohtaan.
14.28: Ruzbeh on saanut päiväkirjahuoneesta lisäohjeita.
Yhden käden on aina pidettävä pallosta kiinni. Nukkuessa riittää, että pallo on saman peiton alla. Asukkaiden tulee pukeutua lämpimästi, koska tänään ollaan ulkona.
14.30: Asukkaat saavat suojalasit varastohuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas panin merkille että Sofia näyttää Ellalle.
Näyttää Ellalle mitä?
Meinaako tuo Sofia lähtee pihalle paita auki ? Muut pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi talossa pitäisi pakosti olla joku silmäkarkki? Katsokaa vaikka Temppareita jos haluatte niin kovasti kiihottua.
Siellähän on jo Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä pertymys huomata, että siellä on juontajana ylimakea Sami Kuronen ja kirkuva kailottaja Anni Hautala. Vie maun koko ohjelmalta. Elina oli hyvä, samoin Kimmo Vehviläinen.
Ihan samaa mieltä. Tykkäsin etenkin Kimmosta. Tuo ällöttävä, itseriitoinen Kuronen pitäisi jo poistaa koko televisiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole homo Sofia siis mutta kuka kertoisi nyt onko oikeesti mies ? En tiedä mitä tarkoittaa transnainen!
SofiaElle nimellä löytyy youbesta Sofia. Transnainen joka on ottanut mm nenäleikkauksen, hormoneja ja jolla on penis ja pallit. Kertoo näistä itse videoillaan, yliksellä on videoita jja kuvia joissa on alasti ja run kkaa itseään. Transnainen on mies joka haluaa olla nainen. Myy itseään miehille ja asuu Lontoossa, kotoisin Naantalista.
Olen joskus nähnyt dokumentn Intiasta, jossa näitä on paljon. Jäin miettimään, että johtuukohan ympäristömyrkyistä tai siitä että ihmiset kylpevät Gangesjoessa ruumiiden kanssa.
Ei johdu. On ollut jo tuhansia vuosia ennen ympäristömyrkkyjä hindulaisuudessa hijrateja, buddhalaisuudessa kathoeyita jne.
Vierailija kirjoitti:
Kiintiöt täyttävä casting paitsi taitaa lihava puuttua tästä alusta.
Toivottavasti merkkaa sitä että tulee erittäin fyysinen kausi, tyyliin Aussi BB. Sohvalla makoilu -ja askartelukausia nähty tarpeeksi.
Vanhempi Herrasmies kirjoitti:
Kamerashowkuvien perusteella Sofialla on parempi kroppa mitä 99% Suominaisista. Miksei ton kanssa voisi vähän peuhatakin, jos ei pallit ihan paukkuisi yhteen.
Tiedä siitä, mutta ainakin parempi mitä talon kehopositiivisilla kaloriinoilla. :D
14.34: Kirsin ote irtoaa pallosta. Hetkeä myöhemmin Daiyanan pallo menee rikki. (muokattu)
14.41: Isoveli ilmoittaa, että Miikan suoritus on hylätty (piteli pallosta vain jalalla). (muokattu)
14.43: Menkää ulos
14.45: Musiikki alkaa soida.
14.48: Sulkekaa ulko-ovi.
15.04: Kahvimaatti aktivoituu jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole homo Sofia siis mutta kuka kertoisi nyt onko oikeesti mies ? En tiedä mitä tarkoittaa transnainen!
SofiaElle nimellä löytyy youbesta Sofia. Transnainen joka on ottanut mm nenäleikkauksen, hormoneja ja jolla on penis ja pallit. Kertoo näistä itse videoillaan, yliksellä on videoita jja kuvia joissa on alasti ja run kkaa itseään. Transnainen on mies joka haluaa olla nainen. Myy itseään miehille ja asuu Lontoossa, kotoisin Naantalista.
Olen joskus nähnyt dokumentn Intiasta, jossa näitä on paljon. Jäin miettimään, että johtuukohan ympäristömyrkyistä tai siitä että ihmiset kylpevät Gangesjoessa ruumiiden kanssa.
Ei johdu. On ollut jo tuhansia vuosia ennen ympäristömyrkkyjä hindulaisuudessa hijrateja, buddhalaisuudessa kathoeyita jne.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sama se RUSU on rosi hyvä tyyppi. Mukava ja fiksu. Vois voittaa!
Mä tykkään tollaisista hauskoista ja rennoista turkulaismiehistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se sisäsiittoisuus teettää.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se sisäsiittoisuus teettää.
Puhe oli karmistisista uskonnoista. Ei abrahamistisista. Suomessahan jopa serkkuavioliitot ovat laillisia. Tosin niidenkin seurauksena lähinnä kehitysvammaisuutta, eikä transsukupuolisuutta.
Voiko tänä vuonna mistään kautta katsoa ilmaiseksi tuota 24/7? Ruutuplussassa on joku viikon pituinen ilmaisjakso, mutta sen jälkeen maksoi näköjään jotain melkein kympin kuussa. En ala tuosta kuitenkaan pulittamaan mitään kymppejä. On parempaa käyttöä sille rahalle.
Päiväkodissa ja sairaalassa joutuu valitettavasti aikuiset puhumaan ruoka suussa.