Suomen Big Brother 2022 OFFICIAL
Se tulee jälleen, se tulee jälleen.
Kohta taas nytkytetään :D
https://www.bigbrother.fi/uutiset/ensi-syksyna-big-brotherin-voi-voitta…
Mitä ajattelet? Meinaatko hakea mukaan jos niin miksi tai miksi et?
Kommentit (1426)
Toivottavasti tulee paljon hyviä (ja pitkiä raastavia) tehtäviä. Viime vuonna oli monta hyvää. Edellisellä kaudella oli hauska mökki-luksus -alku ja eläintehtävä heti siihen yhdistymisen päälle. Ja kaikki salakäänteet ja tehtävien sabotointitehtävät ovat hyviä.
Tärkein viihde-elementti on tietysti asukkaat
Minä en oikein innostunut, ei yhtään komeeta miestä kuten Taavi ja Lasse ja Samir, joten taitaa jäädä katsomatta, nytkin katson areenasta mielummin A- studiota.
Tavallaan hyvä ettei ole komeita miehiä eikä kauniita naisia, niin ehtii syksyllä tehdä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä muodostas ekan pariskunnan ja ketkä harrastaa ekana seksiä? Veikkauksia kehiin!
Mees jonne kouluun. Ehdit vielä.
Mä taas panin merkille että Sofia näyttää Ellalle.
Onko se Nabas gay? Ja se yks trans? Aina on pakko saada eri ryhmien kiintiöt täyteen. Ei siinä mitään.
Ei ole homo Sofia siis mutta kuka kertoisi nyt onko oikeesti mies ? En tiedä mitä tarkoittaa transnainen!
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein innostunut, ei yhtään komeeta miestä kuten Taavi ja Lasse ja Samir, joten taitaa jäädä katsomatta, nytkin katson areenasta mielummin A- studiota.
Tavallaan hyvä ettei ole komeita miehiä eikä kauniita naisia, niin ehtii syksyllä tehdä muutakin.
Eikö ihmisillä ole sulle muuta annettavaa kuin ulkonäkö?
Itse tykkään arkisista miehistä, sellaiset kansikuvamiehet ei oo mun makuun. Marko esim. Vaikuttaa kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on hyvin niukasti komeita miehitä ja kauniita naisia, Virossa heitä taitaa olla pilvin pimein, kun rutkasti saksalaisia ja tanskalaisia geenejä? (Tallinna < Taanilinna: tanskalaisten kaupunki!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkitsee kyllä, mutta ihan oikeassa elämässä. Tuota katsoo vain ruudun läpi ja olisi hyvä kun joku mielyttäis silmää. Tavallisia nuo on,ei rumia et ei siinä. Mutta Taavi oli kyllä ilo naisen silmälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on Ella, vähän lisää leikeltynä???
Toivottavasti käsin ei tiskata kauan koska vettä näyttää kuluvan valtava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkitsee kyllä, mutta ihan oikeassa elämässä. Tuota katsoo vain ruudun läpi ja olisi hyvä kun joku mielyttäis silmää. Tavallisia nuo on,ei rumia et ei siinä. Mutta Taavi oli kyllä ilo naisen silmälle.
No sun kannattaa sitten keskittyä Temppareihin, Paratiisihotelliin ja Love Islandiin. Itsestä on kivempaa seurata ihan tavallisia pulliaisia, antavat yleensä aidomman kuvan itsestään kun ei tarvitse herutella.
Taas todettiin että rumilla ei saisi olla mitään oikeuksia. BB:n pitäisi olla vain hyvännäköisille. Pitäisi ainakin olla yksi kiintiökomistus.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on Ella, vähän lisää leikeltynä???
On kyllä sen Ellan kaksoiskappale, valitettavasti. Ainakin ulkoisesti. Onkohan samanlainen mölkvisti myös käytökseltään kuin se Ella oli..? Huh...
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia yököttää trans nainen mutta silti halutaan nähdä minkälaiset sukuelimet siellä on. Taitaa ihmisiä sittenkin kiinnostella Sofia.
Kuka haluaa nähdä?
;)
No tuossahan joku harmitteli että taitaa jäädä arvoitukseksi Ellan vehkeet.
Siis Sofian, ei noita erota herranjestas toisistaan! :D
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia yököttää trans nainen mutta silti halutaan nähdä minkälaiset sukuelimet siellä on. Taitaa ihmisiä sittenkin kiinnostella Sofia.
Kuka haluaa nähdä?
;)
Ei kukaan yöks.
Vierailija kirjoitti:
JUp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkelin tyttöä kyrsii Tuulan tarinat näkee naamasta aina kun Tuula on äänessä, itsehän tuo ei puhu mitään olla möllöttää tuppisuuna naama norsunvllä.
Kuka oli Mikkelistä?
Laura kirjanpitäjä, asuu nykyisin stadi kotoisin mikkeli.
Asuu stadi kotoisin mikkeli
Voi luoja, millaisia kielipuolia imbesillejä täällä on. Olisi kannattanut käydä ne koulut ja opistot loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä muodostas ekan pariskunnan ja ketkä harrastaa ekana seksiä? Veikkauksia kehiin!
Ei kukaan näistä, mutta mistäs sitä tietää ketä sieltä tulee uusia kun niitä on tulossa. Mikkelin tyttö on ainakin reipas deittailija, siinä ehdokas toiseksi osapuoleksi- ellei ole tehnyt kotiläksyjään ja tajunnut että talossa kuteminen ei koskaan voi viedä voittoon.
Mun mielestä näyttää ihan Bruce Willisiltä.