Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei hei parveketupakoitsijat!

Vierailija
12.08.2015 |

"Parveketupakan tumppaus

Uusi tupakkalaki antaisi taloyhtiöille nykyistä laajemmat oikeudet kieltää tai rajoittaa parveketupakointia. Toimenpiteen edellytys olisi silti terveysviranomaisen lausunto siitä, että tupakoinnista aiheutuu savuhaittaa." -Iltalehti, Uusi tupakkalaki lausuntokierrokselle: maut pois, pelotekuvat tilalle -

Alkaa hihna kiristyä teidänkin ympärillä. ONNEKSI! Vihdoi aletaan ajatella sitä, ketä oikeasti kuuluukin ajatella, eli savusta kärsivää naapuria. Jippii! :D

Kommentit (241)

Vierailija
141/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:38"] No hei hei tupakoitsijat ylipäätään. Mä en käsitä,  miten joku voi polttaa röökiä? Karmeen näköistä, karmeen hajuista, kallista, vie terveyden. Hyi hitto. [/quote] Tyhmyys yhdistää tupakoijia.. [/quote] KYLLÄ.En ois paremmin ite osannu sanoa!

[/quote] eli sinusta on tyhmää jos muut nauttivat eri asioista kuin sinä? helvetin hieno asenne,pitäskö munki tuomita kaikkia asioita mistä sinä pidät? kyllä tupakki on nautintoaine ja minusta hyvä sellainen,toki vaarallista,mutta kylllä sitä kuollaan muutenkin.

Vierailija
142/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:42"]Eikös oikeuslaitos ole kertaalleen tehnyt jo päätöksen, ettei parveketupakointia voi lailla kieltää. Kyse on siitä, että se parveke kuuluu sen asunnon haltialle ja tällä on oikeus tehdä siellä mitä tykkää. Kyllä toi on naurettavaksi mennyt. Paljon enemmän häiritsee liikenne ja ulkoa muuten tuleva melu, kun tupakointi. Lisäksi autojen pakokaasut ja katupöly yhdessä on huomattavasti haitallisempi yhdistelmä.  Jos on valmis muuttamaan kerrostaloon, niin ymmärrettävä se riski, että naapuri saattaa polttaa parvekkeellaan tai jopa sisällä. Sitten jos tupakoivat joutuu alkaa ramppaamaan ulkona, niin aletaan valittamaan siitä aiheutuvasta melusta, kun 24h ihmiset käy alhaalla polttamassa. Jos minä tupakoivana kestän naapurin kakaroiden itkua ja huutoa, naapureiden riitoja ja koirien haukkumista tästä valittamatta, niin naapureiden on suvaittava tupakointia ilman, että on nostettava haloo noinkin vähäpätöisestä seikasta. [/quote] Se nyt vaan ei ole vähäpätöinen seikka!Haluan tuulettaa kämppääni ilman pelkoa,että kaltaistesi ääliöiden röökin hajut tulee MUN asuntoon lasten hengitettäväks!

[/quote] ja miten ne muut hajut ei sua haittaa? ja minä haluan polttaa omalla partsilla ilman sun kaltaisten fasistien valituksia.hajoo siihen että toi laki ei mene koskaa läpi.
[/quote]
Mitkä muut hajut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D

Vierailija
144/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 11:23"]

Pihalla saa polttaa, jos ei yksityialue, niinkuin ei meidänkäänän piha. Sinne vaan aina kaveriporulla tupakalle tai meidän grillipaikalle, lähellä taloa. Tai kaikki tupakoitsijat meidän talosta, siinähän kärsitte savusta tupakoimattomat. Hankkikaa onakotitalo, jos haittaa. Vaikea laki, ei tuu onnistumaa.....hehhehhhehhh nössöt

[/quote]

Nössöt? NÖSSÖT!

Onkos jollekin jäänyt yläasteiän uho nyt päälle. Ei vittu mikä naurettava pelle -KÖH KÖH- olet...

Tuo laki tulee ennemmin tai myöhemmin ja siihen teidän tupakkaterrorinne loppuu -kiukuttelu ei auta.

Itse asun omakotitalossa katselen sivusta naurettavaa uhoamistanne.

Sitten kun joskus istutte terveyskeskuksen huoneen tuolissa ja lääkäri sanoo vakavalla äänensävyllä että teillä on kuulkaa nyt keuhkoahtaumatauti ja se johtuu tupakasta ja tunnette kun veri pakenee kasvoiltanne niin kuulkaa tämä nauruni: BUHAHHAHAHAHAAAAAA!!!!!
[/quote]
Kuka toivoo kenellekkään tuollaista? Ja vielä nauraa päälle? Kyse on nyt tupakoitsijoista ei kidutusmurhaajapedareista. Melkoinen psykopaatti olet.
[/quote] Eihän tupakoirsijaakaan haittaa, että minä meinaan hänen takiaan tukehtua astmaan.
[/quote]
Minua kyllä tupakoitsijana haittaa. En ikinä polta muiden ihmisten lähellä jollen ole varma, että se on ok. En yleensäkkään muualla kuin kotona. (Parvekkeella) tuskin sielläkään jos naapuri siitä saisi kohtauksen. Älä siis yleistä kaikkia tupakoitsijoita tuolla tavalla.
[/quote]
Sulla on hieno ajatusmaailma.Kiitos!Kumpa toiset ottaisivat opikseen myös.

Vierailija
145/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:32"]

Jee! Josko nyt pantaisiin vihdoin ja viimein tervekeuhkoterroristeille luu kurkkuun :)

[/quote] laitetaa terveysfasisteille luu kurkkuun,muuta maalle niin ei häiritse toisten "terrorisointi"

[/quote]

Kyllä saa terroristi muuttaa normaaleja ihmisiä haittaamasta.

Onneksi tupakan hintaa nostettiin taas, niin saadaan tyhmiltä rahat pois :)

Vierailija
146/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]

Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D

[/quote]

"Suurinta vapautta on vapaus olla idiootti"

Hannes Säkkijärvi

Vierailija
147/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei perveketupakoitsojat<3!!!!
Aamen ja mahtavaaa!!!!!!!

Vierailija
148/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu teidän argumentteja :D "kaikki tupakanpolttajat on tyhmiä" steve jobskin käytti jopa huumeita (voi luojah..kukkahatut hyökkää), oliko hän tyhmä, oliko? :D

Vierailija
149/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uliskaa vasta sitten, kun tuo menee läpi (eli ei ikinä)

Vierailija
150/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D
[/quote]
Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois.

Vierailija
151/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 10:38"] No hei hei tupakoitsijat ylipäätään. Mä en käsitä,  miten joku voi polttaa röökiä? Karmeen näköistä, karmeen hajuista, kallista, vie terveyden. Hyi hitto. [/quote] Tyhmyys yhdistää tupakoijia.. [/quote] KYLLÄ.En ois paremmin ite osannu sanoa!

[/quote] eli sinusta on tyhmää jos muut nauttivat eri asioista kuin sinä? helvetin hieno asenne,pitäskö munki tuomita kaikkia asioita mistä sinä pidät? kyllä tupakki on nautintoaine ja minusta hyvä sellainen,toki vaarallista,mutta kylllä sitä kuollaan muutenkin.
[/quote]
.."tupakki on nautintoaine...".."tupakki,tupakki,tupakki.."
Polttele nyt sit vielä kun voit!:D:D:D

Vierailija
152/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D [/quote] Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois.

[/quote]

Onko mielestäsi fiksua toimintaa maksaa rahaa siitä, että haisee paskalta ja saa keuhkosyövän? Kyllä vai ei?

Vierailija
153/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan parvekkeella ja virnuillen vastapäätä oleville parvekkeille kun he asuvat vuokratalossa

Vierailija
154/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D [/quote] Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois.

[/quote]

Onko mielestäsi fiksua toimintaa maksaa rahaa siitä, että haisee paskalta ja saa keuhkosyövän? Kyllä vai ei?
[/quote] niin mikä on fiksua ja mikä ei? Ihmiset nyt maksaa monista asioista.minä pidän tupakasta onko se sitten fiksua tai ei.

Vierailija
155/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on oma asunto ja polttaa parvekkeella niin mitä kukaan voi tehdä? häätää omasta asunnostaan? jos kytät tulee ovelle niin vittu mä ammun ne saatanan siat :DD

Vierailija
156/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]
Ei tietenkään ole fiksua. Mutta väittäisin kuitenkin olevani fiksumpi kuin tuollainen ilkeä ja inhottava ihminen niin kuin sinä olet. P.S en haise paskalta. Ja toivottavasti en "saa" sitä keuhkosyöpääkään.

Vierailija
157/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te tupakoitsijat jo vedätte sisuksiinne sitä ihanaa savua, miksette muka voi polttaa sisällä esim liesituulettimen ääressä? Kaikki omat vaatteenne, henkityksenne, sormenne yms ovat tupakansavun hajuisia, miksi sitä häpeätte. Sitä olette, mitä poltatte!

Vierailija
158/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:39"]Tämä ketju todisti taas sen, ettei tupakanpolttajat ole mitään järjen jättiläisiä. Toisaalta kuka järkevä ihminen muutenkaan maksaisi rahaa siitä, että haisisi paskalta ja saisi keuhkosyövän. Ajatelkaa nyt tupakinpolttajat itsekin, onko tuo ihn fiksua toimintaa :D [/quote] Kyllä tuollainen ilkeys muita ihmisiä kohtaan on järkevyydestä ja fiksuudesta kauimpaisimpana. Itse olen tupakoiva mutta toiset kanssaihmiset huomioon ottava. En tupakoi yleisillä paikoilla, en kauppojen tms edessä. Jos joskus todella harvoin on tupakka kädessä kun kävelen kaupungilla tms tumppaan sen heti jos vastaan on kävelemässä esim äiti lastenvaunujen kanssa. Inhoan myös itse näitä ajattelemattomia tupakoijia. En esim itse polta lasteni nähden/seurassa. On karseaa jos työnnän vaunuja ja vastaantulija tupruttaa röökiä. Se on törkeää. Kyllä meitä fiksujakin röökaajia löytyy, usko pois. [/quote] Onko mielestäsi fiksua toimintaa maksaa rahaa siitä, että haisee paskalta ja saa keuhkosyövän? Kyllä vai ei? [/quote] Ei tietenkään ole fiksua. Mutta väittäisin kuitenkin olevani fiksumpi kuin tuollainen ilkeä ja inhottava ihminen niin kuin sinä olet. P.S en haise paskalta. Ja toivottavasti en "saa" sitä keuhkosyöpääkään.

[/quote]

Tupakoitsija on itse täysin jäävi sanomaan miltä hän haisee. Teillä on aistit turtuneet.

Vierailija
159/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ei haittaa autojen melut tai pakokaasut yhtään, verrattuna alakerran työttömään röökimuijaan!
Polttaa ketjussa tupakkaa, röökipalttoo päällä ja istuu nahistuneessa säkkituolissaan parvekkeella :D
Eikä siinä vielä kaikki... heittää roskapussit parvekkeelle muhimaan auringon lämpöön...
Sen tuoksun nimi ei oo kevät kulhossa, sanon minä!

Vierailija
160/241 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]
Ei tietenkään ole fiksua. Mutta väittäisin kuitenkin olevani fiksumpi kuin tuollainen ilkeä ja inhottava ihminen niin kuin sinä olet. P.S en haise paskalta. Ja toivottavasti en "saa" sitä keuhkosyöpääkään.
[/quote]
Ole huoleti.Ei paskalta haisemisesta saa keuhkosyöpää!
Hienoa huomata,että ihmiset osaa fiksulla tavalla vähän piikittää takaapäin eikä heitä vaan "vittua vittuun"!:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi