Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ei pese käsiä wc:ssä käynnin jälkeen

Vierailija
12.08.2015 |

Tosi ällöttävää, useampikin nainen on todistanut tätä, työkaverimme astuu ulos wc-kopista ja painelee suoraan ulos käsiään pesemättä.
Pitäiskö laittaa lappu vessaan "muista pestä kädet" vai kuinka toimisitte? Ei muuten, mutta välillä keittelee kahvia koko jengille, käyttää samoja keittiövälineitä jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on oksettavampaa kuin mikään.

Vierailija
2/3 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Näkisittepä naiset sen touhin miesten wc:issä miten yleistä tuo on. Juuri eilen paikallisella ABC:llä joku ukko lähti ovesta ulos kun jäin pesemään käsiä. Lähti suoraan pisoaarilta pihalle. Eli 30sek aikaisemmin kusi siinä muna kädessä ja kun lähdin itse ivesta pihalle, näin tuon äijän ottamassa ruokaa noutopöydässä. Hyi helvetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:29"]Hyi helvetti. Näkisittepä naiset sen touhin miesten wc:issä miten yleistä tuo on. Juuri eilen paikallisella ABC:llä joku ukko lähti ovesta ulos kun jäin pesemään käsiä. Lähti suoraan pisoaarilta pihalle. Eli 30sek aikaisemmin kusi siinä muna kädessä ja kun lähdin itse ivesta pihalle, näin tuon äijän ottamassa ruokaa noutopöydässä. Hyi helvetti!
[/quote]

Niinpä. Sitä on kiva aina kätellessä miettiä että peseekö tuo kätensä.

Töissä, varsinkin sisätöissä, on kanssa ärsyttävää kun joku lähtee kuselta pesemättä käsiä ja vähän ajan päästä tulee mun työpisteelle sorkkimaan näppäimistöä, hiirtä tai muuta roinaa.