Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Niin, mitä nää ehdokkaat ja nyt valituksi tulleet tekevät työkseen? Tässä ohjelmassa ei kovinkaan kerrota taustoista. Muissa kuten ensitreffeissä kerrotaan ja niissä vastaavissa missä pareja muodostetaan tai hajoitetaan.
Ammatilla on merkitystä myös pari suhteissa.
A-r valitsi niistä kolmesta sen, jolla pysyy työkalut käsissä sekä muutenkin on luottavainen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
A-r valitsi niistä kolmesta sen, jolla pysyy työkalut käsissä sekä muutenkin on luottavainen itseensä.
Niinpä! Hän valitsi itselleen parhaan, ei siihen ole muilla sanomista. Ihme vänkääjiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä aikuiset jaksavat kiusata 19v nuorta, jolla ei muutenkaan helpoin tausta ole. Katsokaapa peiliin ja pysähtykää miettimään, onko tarpeellista?
Vai onko henkilökohtaiset motiivit taustalla? Joonas nyt valitsi sen kenen kanssa synkkaa parhaiten, niinkuin kaikki muutkin.
Vai ottaisitteko itse oman puolison sijasta jonkun jonka kanssa ei ole kemiaa tai romantiikkaa? Tuskin.
Turha vatvoa ja mustamaalata enää, tai vääristellä lehtijuttuja. Elämä jatkuu ja ilmeisesti asiat osallistujien kesken sovittu, niin mitä se enää kenellekään kuuluu.
Mä luulen että mustamaalaajat ja vatvojat ovat Sussin ja Sofian kamuja, kenties he itse, mutta ei kyllä mitään aikuisia naisia. Tuskin kukaan nelikymppinen tai yli viitsii ja jaksaa arvostella toisen valintoja. Sen verran jo elämänkokemusta ja asioilla muitakin sävyjä kuin musta ja valkoinen.
Mun mielestä Linda jäi vähän ulkopuolelle alunperinkin, kun farmille saapuivat. Kiinnitin huomiota, että Sofia ja Sussu tulivat samalla kyydillä ja olivat kuin Best friend. Molemmilla jopa samanväriset punertavat hiukset. Linda tuli omalla kyydillä ja jäi heti vähän ulkopuoliseksi Sofia ja Sussin jutuista. On selvää, että Joonas valitsi Lindan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Lindan todellinen luonne Joonaksellekin ajan kanssa selviä. Sievä tyttö mutta kyllä se häviää ilkeän omahyväisen luonteen alle.
Mistä sinäkin sen luonteen tiedät. Montako kertaa olet tavannut Lindan?
Vierailija kirjoitti:
Onks Susilla viel poikkista?
Joo Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Lindan todellinen luonne Joonaksellekin ajan kanssa selviä. Sievä tyttö mutta kyllä se häviää ilkeän omahyväisen luonteen alle.
Terve vaan Sussi (tai Sofia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karoliina oli valintajaksossa kuin suoraan vanhasta Suomi-filmistä kaikkine kiharoineen. Sopii maatilan emännäksi. Arhosta näki että rakastuminen oli sille uutta ja ihmeellistä.
Kalevi ja A-R. Hienoa että sieltä rujon kuoren alta löytyi lämmin ja hieno mies. Ei se ulkonäkö oli aina kaikki kaikessa.
Kalevi, se hyvännäköinen? Puhutaanko nyt samasta miehestä?
Kirjoittajaan sanoo selkeästi, että rujo kuori. Ja niin toden totta on. No, AR:n sulhaskandeista ei kukaan mitenkään hyvän näköinen, ne kaksi muuta taviksia mitäänsanomattomia, mutta tää Kalevi ihan omaa rujoa luokkaansa. Työmieheksi valitsi, hirvittää ajatus muusta.
Oletpa ilkeä. Minusta kaikki kolme vaikuttivat hyviltä miehiltä ja ulkonäkö oli aivan riittävä jokaisella. Itse olisin ottanut Samin, tosi symppis.
Susi pitäs parittaa Samin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta Joonaksen ja Lindan jutusta nyt on tehty tällainen draama. Takavuosina oli maajussi Ville, joka rakastui farmiviikolla Johannaan (oli muuten yhtä lailla morsianehdokkaista nuorin ja kaunein). Nämäkin hiippailivat yhteiseen sänkyyn nukkumaan, eikä siitä kukaan mitään draamaa nostattanut. Nykyään Johanna ja Ville ovat naimisissa ja lapsiakin on siunaantunut.
Nuo Johanna ja Ville vieläpä saunoivat treffeillään yhdessä ja siitä samaan sänkyyn nukkumaan. Eivätkä muut morsianehdokkaat vetäneet hernettä nenään :D
Ei se mennyt noin. Siihen aikaan tilalle otettiin vain kaksi morsianehdokasta ja todellakin Villen touhu oli törkeää käytöstä sitä toista kohtaan. Tuon jälkeen ruvettiin ottaan tilalle kolme vierasta, ettei toistuisi. Ällöttävä ukkeli ja mormaikkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Linda jäi vähän ulkopuolelle alunperinkin, kun farmille saapuivat. Kiinnitin huomiota, että Sofia ja Sussu tulivat samalla kyydillä ja olivat kuin Best friend. Molemmilla jopa samanväriset punertavat hiukset. Linda tuli omalla kyydillä ja jäi heti vähän ulkopuoliseksi Sofia ja Sussin jutuista. On selvää, että Joonas valitsi Lindan.
Ehkä he löysivät toisistaan sen mitä lähtivät hakemaan;D
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan luonnollista, että osallistujia voi tulla samalla autolla. Jos toisella ei ole autoa käytössä viikoksi, niin miksipä ei ottaisi toista kyytiin. Näin sitä aiemminkin ollut kimppakyytejä. Ja tukanvärikin on muka ongelma
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä aikuiset jaksavat kiusata 19v nuorta, jolla ei muutenkaan helpoin tausta ole. Katsokaapa peiliin ja pysähtykää miettimään, onko tarpeellista?
Vai onko henkilökohtaiset motiivit taustalla? Joonas nyt valitsi sen kenen kanssa synkkaa parhaiten, niinkuin kaikki muutkin.
Vai ottaisitteko itse oman puolison sijasta jonkun jonka kanssa ei ole kemiaa tai romantiikkaa? Tuskin.
Turha vatvoa ja mustamaalata enää, tai vääristellä lehtijuttuja. Elämä jatkuu ja ilmeisesti asiat osallistujien kesken sovittu, niin mitä se enää kenellekään kuuluu.
Vai on muka henkilökohtaisia motiiveja, jos kommentoi Iltasanomien lehtijuttua lukien. Ihan niitä kerroin mitä tuossa lehtijutussa Linda ja Joonas olivat ihan itse kertoneet. Sitä kyllä edelleen ihmettelen, että antavat tuollaisia kommentteja edelleen puolen vuoden päästä. Ei tunnu heillä olevan lainkaan kykyä asettua toisen asemaan edes ajan kanssa. Itsekkyys oikein pistää silmään. Ei tässä ole kysymys menetkö Joonas otti, vaan kuinka hän ja Linda käyttäytyivät silloin kesällä ja edelleen nyt loppusyksystä. Niin ei sitä saisi mainita tuota oloa sijoitettuna, mutta kun tässä näkyy selvästi olevan luonteessa ei niinkään hyviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan luonnollista, että osallistujia voi tulla samalla autolla. Jos toisella ei ole autoa käytössä viikoksi, niin miksipä ei ottaisi toista kyytiin. Näin sitä aiemminkin ollut kimppakyytejä. Ja tukanvärikin on muka ongelma
Olihan Samillakin kyytiläinen, kun tuli AR:n tilalle. Ihan normaalia, jos tulivat samalta suunnalta. Ei taidettu missään kertoa, mistä sulhasehdokkaat olivat kotoisin?
Kovasti on spekuloitu nuoren naisen "todellista luonnetta". Höpötystä.
Täällä ainakin on paljastunut monen kommentoijan todellinen luonne.
Voitaisiinko olla jo noteeraamatta/kommentoimatta katkerien sussun ja sofian kommentointeihin. Tai sitten on kyse jostain muusta sairaasta, kateellisesta naispuolisesta. Kauniita naisia vaan kadehditaan. Nyt Lindaa, Victoriaa ja Anna-Reettaa. Kaikki aivan ihastuttavia nuoria naisia.