Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja nätti tyttö se Karoliina, tosissaan meinasin penkiltä pudota kun sanoi, että on ajatellut, ettei kukaan mies hänestä kiinnostu. Luulisi ottajia olevan, itsekin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi jos olisin yhä nuori. t. Mies
Suloinen ja nätti ja kiva on. Mutta myös tietyllä tapaa erikoisenoloinen, eli sikäli en ihmettele jos ei ole löytänyt vastinparia. Arhossa on jotain samaa persoonallisuutta. Ja pelkästään hyvässä mielessä sanon, eksentrisyys vaan tarkoittaa että samanhenkisiä ihmisiä voi olla vaikeampi tavata.
ilmiannettu Arhon kiusaaja.
Millä ihmeen logiikalla? Fakta on se että heillä on selvästi omanlaisensa persoonat ja on loistavaa että löysivät toisensa. Mieluummin minä katson Arhoa ja Karoliinaa kuin jotain tempparitusinaa tms, ihan positiivista se on.
Instassa: Victoria_Kenton
On Balilla tällä hetkellä - mutta kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te ex-laihat nykyläskit tiedätte miten vittumaisesti tuo lellikki on noita toisia kohtaan käyttäytynyt, sellainen vaikutelmahan tuosta päin vastoin tuli.
Perusteluja odotellessa. Haiskahtaa että asianomaiset saapuneet palstalle.
Eivät taida kuule nää sun mainitsemat asianosaiset pyöriä täällä lukemassa näitä kommentteja. Tai ainakaan kirjoittaa noin rumasti.
Kikattelija kirjoitti:
On Balilla tällä hetkellä - mutta kenen kanssa?
Kumma jos ei miestä löydy tuolla tyrkyttämisellä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kikattelija kirjoitti:
On Balilla tällä hetkellä - mutta kenen kanssa?Kumma jos ei miestä löydy tuolla tyrkyttämisellä. 😅
Koittakaa kestää vaikka kateus jäytääkin. Ei ole mullakaan sellaista kroppaa ja elämää jota voisi samaan tapaan instassa esitellä, mutta ei ole silti käynyt mielessäkään että alkaisin herjata sellaista jolla on. Kannattaa opetella arvostamaan itseään ja omaa elämää niin välttyy pahimmilta myrkkytunteilta.
Nyt vasta tuli mieleen että voihan se maajussi/jussitar (eli maahenkilö 😃) olla valitsematta ketään mielitietykseen. Voisko Anna-Reetalla olla tämä tilanne? Ettei kukaan oikein natsaa? Toki voi nimellisesti valita jonkun ja sitten vain hänelle todeta että ei tästä tule tän enempää, mutta AR on niin rehellisen ja analyyttisen oloinen että tuskin tekisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsin niin, että se oli alunperin Sussi, joka loukkaantui Joonaksen ihastumisesta Lindaan ja sen näkymisestä. Osui ilmeisesti arkaan paikkaan, päätellen siitä miten tilitti pettymystään ja itseluottamusasioitaan Joonakselle treffeillä. Sofia taas oli ihan tyynen oloinen omien treffiensä jälkeen, mutta alkoi hänkin näkyvästi karsastaa pariskuntaa sen jälkeen kun Sussi avautui hänelle ärtymyksestään Lindan treffien aikana.
Varmasti hankala tilanne kaikille, mutta en voi mitään sille, että itselleni jäi ikävä sivumaku Sussin ja Sofian käytöksestä Lindaa ja Joonasta kohtaan. Saa olla pettynyt ja ilmaistakin sen, mutta verratkaapa tuota toimintaa vaikka Ensitreffit alttarilla -ohjelman Assiin, joka käsitteli omaa pettymystään todella kypsästi ja asiallisesti - ja hän oli sentään mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka ei ihastunutkaan häneen.
Olen erittäin samaa mieltä tästä. Etenkin Sussin käytös oli minusta ihan älytöntä, sain sen kuvan että hän on todella keskenkasvuinen ja itsekäs tyyppi. Tyyliin, kun Sussi ei saa mitä haluaa niin alkaa hirveä kiukuttelu. Ihmettelin hieman miten fiksun oloinen Sofia hyppäsi Sussin kelkkaan, mutta olosuhteet oli selvästi sille otolliset.
Niin, eihän tuonne kannata lähteä asenteella, että leikki loppuu siihen, jos joku muu vie ekan erän. Vastahan sitä pääsee farmilla tutustumaan puolin ja toisin, ennakkovaikutelmien kuviot voivat silloin muuttua ja ovat aikaisemmilla kausilla välillä muuttuneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen ja nätti tyttö se Karoliina, tosissaan meinasin penkiltä pudota kun sanoi, että on ajatellut, ettei kukaan mies hänestä kiinnostu. Luulisi ottajia olevan, itsekin ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi jos olisin yhä nuori. t. Mies
Suloinen ja nätti ja kiva on. Mutta myös tietyllä tapaa erikoisenoloinen, eli sikäli en ihmettele jos ei ole löytänyt vastinparia. Arhossa on jotain samaa persoonallisuutta. Ja pelkästään hyvässä mielessä sanon, eksentrisyys vaan tarkoittaa että samanhenkisiä ihmisiä voi olla vaikeampi tavata.
Minulle ei ole tullut sellaista vaikutelmaa, että Karoliina olisi jotenkin erikoinen. Ehkä jossain määrin luonnonlapsi ja "maailman pilaamaton" mutta pidän sellaista etupäässä positiivisena asiana. Ennen aikaan hänen kaltaisiaan persoonia oli kyllä enemmän kuin tänä päivänä.
kikkeliskokkelis kirjoitti:
Kyllä nuo 5min pikatreffit on yhtä tyhjän kanssa. Kysymykset on suoraan kuin jostain työhaastattelusta; missä näet itsesi 10v päästä, miksi hait tähän ohjelmaan, miksi kirjoitit minulle jne. Jos tuossa sattuu menemään lukkoon niin viduralleen yleensä menee jatkon kannalta. Voi jopa paras ehdokas karsiutua ihan vain tuon takia. Mistä tietää missä on 10v päästä kun ei tiedä huomistakaan päivää? Tuossa vaiheessa on ihan turha miettiä noin pitkälle. Jos olemus / kemiat kohtaa niin antaa palaa, kyllä sen ekat kuukaudet näyttää oliko hitti vai huti.
Formaatti pitäisi muuttaa niin että tämä 5min veivaus jätettäisiin pois. Jokainen valitsee sinne "kartanoon" 5 ihmistä joiden kanssa käydään vähän pidempi keskustelu tyyliin ryhmätreffit. Näistä valitaan 3 sitten jatkoon maatilalle.
.
Parempi olisi mielestäni 10 henkilön 5 minutin treffien sijaan pitää vaikkapa 50 minuutin ryhmäkeskustelut samalla porukalla, kokonaisuudessaan ei mene enempää mutt siinä tulee ilmi sosiaalisuutta, spontaaniutta, huomioonottavuutta, vapaampaa kommentointia ja niin edelleen.
oma kokemus kirjoitti:
Menin nuorena ja ylipainoisena töihin. Naiset tykkäsivät minusta, miehille olin ilmaa. Kävi niin, että innoistuin harrastamaan tiettyä urheilulajia ja laihduin ja kaunistuin huomattavasti. Miehet kiinnostuivat minusta ja tarjoutuivat auttamaaan töissä ja osoittivat huomiota kaikin tavoin. Mutta nuo samat naiset, joiden luulin olevan hyviä työkavereitani, alkoivat käyttäytyä minua kohtaan ilkeästi. Puhuttiin pahaa seläntakana, kahvitunnilla/ruokalassa ym. käyttäydyttiin samalla tavalla, kuin Sussi ja Sofia aamupalapöydässä Lindaa kohtaan. Yritin olla ystävällinen ja toimia niinkuin ennenkin. Siis ihan samalla tavalla kuin lihavanakin. Sain kuulla olla olevani ylimielinen tai mielistelijä tai miestennielijä tai nirppanokka tai ihan mitä vaan.... Minut lavastettiin pari kertaa syylliseksi virheisiin, joita työkaverinaiset tekivät tahallaan. Työtäni sabotoitiin myös vaivihkaa.
Lopulta sairastuin masennukseen ja otin lopputilin. Naiset saivat mitä tahtoivat. Minut ulos talosta.
Arvaan, että täällä nyt osa epäilee, että muutuin leuhkaksi, kun olin laihtunut. En usko. Ainakin lähipiirini sanoi minun olevan ihan tavallinen itseni koko ajan. Minulla oli myös koko ajan sama poikaystävä, joten ei ollut tarvetta flirttailla työpaikan miehille.
Masennuksesta toivuttuani sain uuden työpaikan, jossa naiset kohtelivat minua alusta asti nihkeästi.
Myöhemmin jouduin onnettomuuteen ja pitkän liikkumattomuuden aikana lihoin kovasti.
Töihin palattuani nuo samat naiset olivat yhtäkkiä ystävällisiä ja halusivat oikeasti tutustua minuun.
Pari vuotta oltiin tehty töitä vain pintapuolisesti tuntien, eikä kukaan halunnut keskustella oikeasti, kun yritin.
Summa summarum.
Nainen on naiselle susi.
(Haha... hauska mielleyhtymä: nainen on naiselle Sussi!)
No anyway, siis että olen omakohtaisesti todennut kaksi kertaa elämässäni, että kelpaan toisille naisille ystäväksi, jos olen tavallinen pullea ja jopa rumahko. Sen sijaan hoikkana ja hyvännäköisenä olen kai uhka tai ainakin pidätellyn kateuden kohde tai jotain muuta epämiellyttävää, mitä naiset eivät varmaan itsekään osaa sanoittaa.
Hyvin kirjoitettu ja tsemppiä sinne! Se on just noin että nainen on naiselle susi.
Tunnen hyvin erään naisen joka pitää mukavina/ihanina ihmisinä kaikkia "vähemmän kauniita" naisia mutta auta armias jos nainen on kaunis ja muodokas niin aina löytyy jokin ärsyttävä piirre hänestä. Esim. Jos pullea nainen on iloinen/nauravainen niin se on täysin ok, mutta jos se kaunis nainen on iloinen/nauravainen niin se on heti ärsyttävän tekopirtee ja muutenkin ärsyttävä...😁🙄😔
Huvittavaa kyllä, että esim viktoorian ulkonäköä saa haukkua, mutta savolaisia ei. No, semmosia ne savolaiset vähän on :)
Victoria ja Victor yhdessä Balilla! Todistusaineistoa molempien instassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tuli mieleen että voihan se maajussi/jussitar (eli maahenkilö 😃) olla valitsematta ketään mielitietykseen. Voisko Anna-Reetalla olla tämä tilanne? Ettei kukaan oikein natsaa? Toki voi nimellisesti valita jonkun ja sitten vain hänelle todeta että ei tästä tule tän enempää, mutta AR on niin rehellisen ja analyyttisen oloinen että tuskin tekisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin Stiina viime kaudella kun valitsi Artun vaikka oli selvästi pettynyt ja ärsyyntynyt salailuun.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Victorian kaverit seurailla mammapalstaa tiiviisti kun Victor poisti jo sen stoorin... Onneksi on kuvakaappaus tallessa
Toivottavasti saavat tuotannolta sakot, kun menivät somessa paljastamaan olevansa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Victorian kaverit seurailla mammapalstaa tiiviisti kun Victor poisti jo sen stoorin... Onneksi on kuvakaappaus tallessa
Kuva molempien storyista
https:// aijaa. com/ RqdoHj (poista välit)
No kappas! Sopimussakot molemmille??
ilmiannettu Arhon kiusaaja.