Maajussille morsian OFFICIAL 2022
Kommentit (4633)
Kaikki Jussit ja ehdokkaat haluaa rakastaa ja saada rakkautta takas. Epämiellyttäviä viestejä täällä. Epäilyjä ja vihjailua, vahingoniloa eroista.
Ihanat Arho ja Karoliina. Niin söpöjä yhdessä ja sopivan oloisia toisilleen.
Arholla on myös ihana koiruli.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Arho ja Karoliina. Niin söpöjä yhdessä ja sopivan oloisia toisilleen.
Arholla on myös ihana koiruli.
Kyllä, Karoliina ja Arho ovat ihania. Ja Arholla on koiran lisäksi myös söpö kissa.
Arho on totanoin justiinsa ihan rakastunu.:)
Olen niin onnellinen Arhon ja Karoliinan puolesta. Toivottavasti onni kestää.
Kiva, et välillä on arhomainen karoliinansa kanssa. Viehättävä pari. Onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään, että Arhon vähän limainenkin charmi ei riitä pitkään ja Karoliina huomaa, että hänelle sopii lopulta kaupunkilaismies paremmin. Pahaa pelkään myös Victorian puolesta, jos valitsee Aleksin, niin hänestä paljastuu tämä hankalampi puolensa.
Arho ja Karoliina ovat edelleenkin yhdessä.
T. Kylillä nähtyä
En käsitä Victorian haukkumista. Minusta hän on mukavan ja aidonoloinen tyyppi, ja todella ahkeralta & pystyvältä vaikuttava yrittäjä. Myös sulhasehdokkaat ovat ihastelleet miten hoitaa tilaansa ja onnistuu pitämään kaiken hanskassa. Lisäksi hänellä on vielä ne lapset joita ohjelmassa ei näytetä. Ainakin minä nostan hattua moiselle suoritukselle! Toivottavasti ohjelmasta löytyy hyvä kumppani rinnalle.
Ottaspa victoria victorin. Aleksi on jotenkin pelottavan oloinen.
Nyt viimeistään olen vakuuttunut Arhosta jos hänellä on kissakin.
Victoria oli ihan paras kun sanoi sille pienelle karitsalle, että valitsen sinut. 😁
Mitä tässä Aleksissa on, onko tehnyt jotain. Tuli huonot aavistukset hänestä mutta en tiedä miksi. Ei vaikuta luotettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee samanlaisia fiiliksiä. Että Aleksi on todellisuudessa vaativa ja tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä Aleksista. En kyllä luottaisi häneen. Tulee epämiellyttävä olo hänestä.
Voi ei tuota Sussia ja Sofiaa
miksei tänään tullu jaksoa? ei näy tuol katsomossa :(
Vittumaisen oloinen tuo Linda herttaisen kuorensa alla
Arho vaikuttaa hyvältä mieheltä