Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian OFFICIAL 2022

Vierailija
10.03.2022 |

Eiku menoks!
Hyvin nuori varsinkin tuo eka poju.

Kommentit (4633)

Vierailija
3081/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin helsinkiläisenä katson tätä ohjelmaa vuodesta toiseen kiinnostuneena, kuin vieraisiin kulttuureihin tutustuen. Hauska myös lukea kommentteja täältä palstalta, esim. tuo Arhon hehkutus. Vaikka pidänkin häntä sympaattisena, tuo puhetyyli ja tyyli ylipäänsä on itselleni kaikkea muuta kuin turn on. Kaikella rakkaudella, justiinsa, niin tuota landepaukku. ;)

Myös AR:n tätityyli lierihattuineen ja kukkamekkoineen erottuisi täällä pääkaupungin kaduilla, ei jäisi kenellekään epäselväksi, että maakunnista tullaan. Mutta näin saakin olla! Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista. Ja kuten olemme nähneet, molemmille edellämainituille kyllä löytyy ottajia!

Mikä 'paukku' itse lienet itse. Et ainakaan kovin sivistynyt etkä korkeasti koulutettu, jos muka noin vähän Suomesta ja suomalaisesta maaseudusta tiedät. Asut itse varmasti itähelsinkiläisessä kaupungin vuokra-asunnossa, teet pienipalkkaista työtä, ja täällä kehtaat ihmisiä nimitellä. Hävettää puolestasi. FYI: EN vastaa mahdollisiin provoihisi.

Itse asiassa maisterin tutkinto, omistusasunto kantakaupungin laitamilla, palkka reilu 4 tonnia kuussa. Eihän sillä rikastu, mutta elelee. Kiitos kysymästä!

Oletko kenties kasvatustieteenmaisteri 😂😂😂😂

Sinä et ainakaan ole. Muuten tietäisit, että kasvatustieteen maisteri kirjoitetaan erikseen.

Naurattaa näin sivusta seuraajana katsoa tätä teidän keskustelua. Ei siinä että KTM mitään pahaa olisi, mutta en kyseisellä tutkinnolla lähtisi keulimaan.

En kestä teitä! Kasvatustieteen maisteri kirjoitetaan erikseen ja KTM ei ole kasvatustieteen maisteri, vaan kauppatieteen maisteri. Kasvatustieteen maisteri lyhennetään KM. Opetelkaa perusasiat ennen kuin päätätte kommentoida, kiitos!

Onko päiväkodin tädillä vähän nuttura kireällä ja Marimekko hiertää?

Vierailija
3082/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ois uskonut,että tällä palstalla ois tosikkoja... eiku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa olisi uskonut että kaikista näistä kilpailijoista, jos jostakusta aletaan jankkaamaan, niin se kohde onkin Arho. Arho-jankkaaja aamuin illoin. Olisi hauska nähdä miltä tuo jankkaaja näyttää.

Jankkaaja on se dissosiaatiohäiriöinen ex tran s joka täällä kohkaa nais vih ansa kanssa joissakin ketjuissa tai valittaa ettei naiset kiinnostu. Pitää nuorista pojista ja on sairaalloisen kade naisille että he vievät näitä poikia ja saavat olla äitihahmo jota hän itse kaipaa. Pyhää äitiä kaipaa, eikä löydä. Eikö sinulle riittäisi ne mielipidekirjoitukset ja blogi?

No nyt tulee vahvaa anaal yysiä!

Vierailija
3084/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhon faneja on useita. Arhosta on muodostunut eräänlainen sisäpiirivitsi tähän ketjuun, tuskin kukaan on tosissaan Arho on sonni -juttujensa kanssa.

Vierailija
3085/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin ihana kausi, kun on oikeasti rakkautta ilmassa! Odotan jo niin paljon mitä heille kuuluu nyt -jaksoa! Toivottavasti on monta paria edelleen yhdessä.

Vierailija
3086/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin ihana kausi, kun on oikeasti rakkautta ilmassa! Odotan jo niin paljon mitä heille kuuluu nyt -jaksoa! Toivottavasti on monta paria edelleen yhdessä.

Mulla on hyvät fiilikset. Viime kaudella oli vaan yks jolla jatkui meiningit, uskon että tällä kaudella on parempi prosentti. Niistäkin neljästä jotka eivät jatkaneet ohjelmassa, kolme on parisuhteessa eli hyvä kausi siinä mielessä

Vierailija
3087/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä teitä! Kasvatustieteen maisteri kirjoitetaan erikseen ja KTM ei ole kasvatustieteen maisteri, vaan kauppatieteen maisteri. Kasvatustieteen maisteri lyhennetään KM. Opetelkaa perusasiat ennen kuin päätätte kommentoida, kiitos!

Jos tää keuliminen katkeaisi vaikka tähän: psst. se on kauppatieteiden.

Vierailija
3088/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho ja Karoliina ovat molemmat aitoja ja todentuntuisia ihmisiä. Aitouteen sisältyy aina riski outoudesta, mikä Arhossa näkyy hieman vaivaannuttavina, kenties hermostuksen kärjistäminä maneereina (pään heilutus, välisanojen toistelu). Ne joissa ei mitään erottuvaa outoutta ole ovat tällaiset persoonallisuuden kulmat hioneet pois sopiakseen paremmin joukkoon eli miellyttääkseen muita.

Myös romanttisessa kokemattomuudessaan ja ujostelevassa epävarmuudessaan Arho ja Karoliina poikkeavat selvästi siitä ihmisen mallista, jota some ja realitysarjat meille tyrkyttävät ainoana oikeana totuutena. Metsässä istuskelevissa ihastuneissa on omaa suomalaista romanttisuutta, jota arvostan paljon enemmän kuin jotain ruusun ojentamista italialaisen suihkulähteen edessä.

Kiitos siis heille siitä, että uskalsivat tulla omina itsenään televisioon. Jos Arho tajuaisi ottaa vähän rauhallisemmin eikä painostaisi kumppaniaan julistamalla heti suuren rakkaustarinan alkua, heillä voisi olla mahdollisuus hyväänkin suhteeseen.

Näin juuri. Taisi olla ainoa kerta ikinä minkään parinhaku-ohjelman parissa kun todella liikutuin kyyneliin Arhon ja Karoliinan yhteisestä hellästä hetkestä. Ei ole muiden reality-ohjelmien ihmiset oikeasti tosissaan, eikä ihme jos suhteet eivät kestä, kun perustuvat ihan pelkälle pinnalliselle bling blingille.

Onnea heille!

Vierailija
3089/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä, kun Kalevi halusi pyydystää oravan, säikytellä sellaista pientä raukkaa. Eipä paljon naurata tuollainen huumori, joka kohdistetaan viattomiin luontokappaleisiin.[/quote

Ihan tottako? Oletpa pikkusen tosikko😂

Eläinten kiusaamisessa ei oo mitään hauskaa. Tykkäsin kalevista aikasemmin mutta jos eläimiä kiusaa tahallaan niin voi kyllä päätellä jotain ihmisen tyylistä yleensäkin.

Kiusata??? Ei kai kukaan tosissaan usko, että orava menisi pesuvadin alle syöttinä vanha käpy 😂 huumorilla tehty juttu kameroille😆 juuri Kalevi on noista AR: n ehdokkaista se eläinrakkain

Minä olen se, joka kirjoitti alkujaan tuosta orava-vitsistä enkä ole missään vaiheessa pitänyt Kalevista, karkean oloinen mies. Itse olen eläinrakas, enkä voisi kuvitella eläinrakkaan ihmisen vitsailevan tuolla tavoin, varsinkin kun tiedetään miten kauhukakarat ja aikuisetkin miehet rääkkäävät kissoja ja luonnoneläimiä ihan vain rääkkäämisen ilosta. Jos huumoria pitää jostakin repiä, niin jättäköön eläimet rauhaan ja vääntäisi vitsiä vaikka itsestään, itseironia on huumorin huippulaji.

Vierailija
3090/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää keuliminen katkeaisi vaikka tähän: psst. se on kauppatieteiden.

Noniin opetäti, nautihan syyslomasta. Kohta taas alkaa arkinen aherrus ja jouluaskartelut

Vierailija
3091/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arho on mies paikallaan. Ottaa vain emäntiä kylään ja heittää kylmän viileästi faktat pöytään, jos ei kotona kiinnosta olla niin VEKS. Jos muija on uskonnollinen niin VEKS.

Vierailija
3092/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arho on mies paikallaan. Ottaa vain emäntiä kylään ja heittää kylmän viileästi faktat pöytään, jos ei kotona kiinnosta olla niin VEKS. Jos muija on uskonnollinen niin VEKS.

Kannatat varmaan sitten sitäkin, että nainen on hellan ja nyrkin välissä...

Vierailija
3093/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku kilpailijoita? Kertokaa vihjeitä, meneekö hyvin vai huonosti nykyään?

Vierailija
3094/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä, kun Kalevi halusi pyydystää oravan, säikytellä sellaista pientä raukkaa. Eipä paljon naurata tuollainen huumori, joka kohdistetaan viattomiin luontokappaleisiin.[/quote

Eläinten kiusaamisessa ei oo mitään hauskaa. Tykkäsin kalevista aikasemmin mutta jos eläimiä kiusaa tahallaan niin voi kyllä päätellä jotain ihmisen tyylistä yleensäkin.

Kiusata??? Ei kai kukaan tosissaan usko, että orava menisi pesuvadin alle syöttinä vanha käpy 😂 huumorilla tehty juttu kameroille😆 juuri Kalevi on noista AR: n ehdokkaista se eläinrakkain

Minä olen se, joka kirjoitti alkujaan tuosta orava-vitsistä enkä ole missään vaiheessa pitänyt Kalevista, karkean oloinen mies. Itse olen eläinrakas, enkä voisi kuvitella eläinrakkaan ihmisen vitsailevan tuolla tavoin, varsinkin kun tiedetään miten kauhukakarat ja aikuisetkin miehet rääkkäävät kissoja ja luonnoneläimiä ihan vain rääkkäämisen ilosta. Jos huumoria pitää jostakin repiä, niin jättäköön eläimet rauhaan ja vääntäisi vitsiä vaikka itsestään, itseironia on huumorin huippulaji.

Totta. Meni Kalevilta viimeisetkin pisteet. Tiesiköhän A-M edes tuota juttua?

Vierailija
3095/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän Artsi tekee

Vierailija
3096/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku kilpailijoita? Kertokaa vihjeitä, meneekö hyvin vai huonosti nykyään?

-

Kilpailijoita?

Vierailija
3097/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Meni Kalevilta viimeisetkin pisteet. Tiesiköhän A-M edes tuota juttua?

Hei haloo, ei tarvii vitsin naurattaa mutta pitää ottaa vitsinä. Mikään orava ei olis sinne saavin alle mennyt puuhailemaan ja Kalevi tiesi sen hyvin. Kai se on eläinrääkkäystä myös heittää uimarengas veteen, ei tiedä jos osuu kala paikalle ja häkeltyy

Vierailija
3098/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoriasta tulee tunne, että ei ole aidosti kiinnostunut kenestäkään sulhasehdokkaasta. Voi olla, että valitsee Aleksin tai Victorin, mutta en usko, että ovat yhdessä lyhyen tapailun jälkeen.

Tuleeko muille sama tunne?

Vierailija
3099/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasaalikäkättäjä on kiinnostunut siitä että hänestä ollaan kiinnostuneita.

Vierailija
3100/4633 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arholla vähän pappatyyli, mallinmuutos tukkaan tekisi heti freesimmän vaikutelman. 

Ehkä pappatyyli vetoaa jankkaajaan.

Ihan kuin aikakoneella menisi männävuosikymmenille, miten nuori mies voikin näyttää niin vanhahtavalta tyyliltään.

Ketju on lukittu.