Ihastuin työkaverini mieheen!
Olin viimeviikonloppuna baarissa ja näin tätä miestä. En siis tuntenut miestä juuri ollenkaan, enkä kovin läheinen tämän työkaverini kanssa myöskään. Menin juttelemaan, juotiin varmaan 3 tai 4 drinkkiä ja sitten jo suudeltiin! Olen 24 ja tämä mies on lähes 40!?! Hän ei edes kovin hyvän näköinen. Mitta erittäin hauska! Tunsin jotain aivan outoa ja olisin tämän miehen ottanut yökyläänkin, mutta hän meni kotiin. Alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan. Mutta minun tekisi mieli ottaa yhteyttä tähän mieheen, kun en saa häntä mielestäni. Mitenhän kannattaisi tehdä? Tuleekohan mulle vain vaikeuksia jos olen yhteydessä hänee? N24
Kommentit (84)
Ihan samaa toivottaa täältä tämä avionrikkoja, joka on saanut niitä peukutuksia toisinpäin!! Hieno keskustelunaihe ja myös asiallisia kommentteja ja palautetta olet saanut. Kiitos kiitoksista ja hyvää yötä. Ihan samaa kun edellinen: Voimahaleja ja tsempii!! Onhan täällä vielä ihmisiäkin- oli ilo huomata. Nyt hyvää yötä. Työpäivä taas huomenna. Pistelee vieläkin sun puolesta noi pässit, kun ei koskaan muuta kun se HUORA ja LUTKA?? Ei lainkaan normaalia käytöstä...eikä minkäänlaisia TAPOJA!! Eivätpä taida pojat tietää, että huoran tittelikin pitää ihan kirjaimellisesti ansaita!! Duuni mikä duuni!!
Kiitos! Huomenna toivottavasti viisaampi. Tai sitten entistä sekavammat. Olen kuitenkin tyytyväinen, että keskustelemme asiasta tämän miehen kanssa. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 22:13"]Ihan samaa toivottaa täältä tämä avionrikkoja, joka on saanut niitä peukutuksia toisinpäin!! Hieno keskustelunaihe ja myös asiallisia kommentteja ja palautetta olet saanut. Kiitos kiitoksista ja hyvää yötä. Ihan samaa kun edellinen: Voimahaleja ja tsempii!! Onhan täällä vielä ihmisiäkin- oli ilo huomata. Nyt hyvää yötä. Työpäivä taas huomenna. Pistelee vieläkin sun puolesta noi pässit, kun ei koskaan muuta kun se HUORA ja LUTKA?? Ei lainkaan normaalia käytöstä...eikä minkäänlaisia TAPOJA!! Eivätpä taida pojat tietää, että huoran tittelikin pitää ihan kirjaimellisesti ansaita!! Duuni mikä duuni!!
[/quote] Kaltaisillasi niitä tapoja ei ole jotka ette kunnioita toisten parisuhteita joten olisin sinuna hiljaa toisten tavoista!
Ihan kauheita kommentteja olet saanut. Nuo huoraksi ja lutkaksi haukkuvat voisivat mennä vähän itseensä. Kukaan ei ole täydellinen ja tunteilleen ei mahda mitään. Ihanaa ja hyvä, että pohdit asiaa. Älä ryntää päätä pahkaa vaan mieti tosiaan mitkä ovat tunteet kun tapaatte, mitä mieltä hän on jne. Tsempit ja voimahalaukset!