Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset ihmettelee miksi en löydä naista koskaan

Vierailija
25.12.2025 |

Onko vanhoille (Yli 60v) sukulaisnaisille tyypillistä kysellä ikisinkulta 30v mieheltä vuosi toisensa jälkeen että "Miksi et jo ota emäntää itsellesi" tai että "Milloinkas tuot tyttöystäväsi näytille"? Muutama päivä sitten kävin kahvilla erään sukulaisnaisen luona ja samat kysymykset tuli taas. Vastasin rehellisesti että en tapaa ikäisiäni naisia juuri missään kuin erittäin harvoin. Sitten hän kysyi että "No eikö kukaan niistä sun erittäin harvoin tapaamistasi naisista kolahda tarpeeksi"? Siis ajatteleeko ihmiset että kuka tahansa voi löytää parisuhteen aina silloin kun haluaa ja sinkkuus on muka aina täysin oma valinta? Sukulaistätini ilmeisesti olettaa että niistä erittäin harvoin tapaamistani naisista voin ihan milloin tahansa siitä vaan ottaa naisen itselleni eikä tainnut ollenkaan ajatella että ne naiset joita harvakseltaan tapaan voivat olla jo varattuja kuten suurin osa onkin

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko tästä oikeasti keskustelua

Vierailija
2/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ne sen tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ikuinen ongelma suvun täti-ihmisillä. Sitten kun joku löytyy, alkaa tenttaaminen jälkikasvusta.

Vierailija
4/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä sanoit totuuden että sua on aina miehet kiinnostaneet enemmän?

Vierailija
5/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itsellesi puolison vai et?

Vierailija
6/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on merkki siitä, että sukulaistädit pitävät sua fiksuna, kivannäköisenä, mukavana henkilönä, jolla ei luulisi olevan mitään ongelmaa löytää puolisoa. 
Ja osittain kyse on varmasti vaan siitä, että jotain puhumista on keksittävä.

N59

Vierailija
7/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvikysymys

Vierailija
8/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että kyselevät noin. Ihan sama mikä aihe, mutta pitäisi olla jonkinlaista ymmärrystä ja tilannetajua. Klassikkoja tuollaiset, lapsettomilta kysellään lasten hankkimisesta, työttömältä töihinmenosta ja sinkulta uudesta puolisosta. Parhaimmillaan vielä homolta kysellään tyttöystävän löytymisestä yms. Mun mielestä nykyajassa on hyvää se, että ihmisille opetetaan sitä että toisista ei oleteta mitään, eikä ainakaan kysellä typeriä omien oletusten pohjalta. Läheisten ihmisten kanssa keskustelut on eri asia, ja niissäkin toisen kunnioittaminen on tietysti tärkeää.

Vierailija
9/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ikuinen ongelma suvun täti-ihmisillä. Sitten kun joku löytyy, alkaa tenttaaminen jälkikasvusta.

Se on ongelma ap:lle, koska hänellä ei ole akkaa. Muutoin ihan normaali keskustelun aihe. Moni tykkää puhua perheestäån, lapsistaan, lemmikeistään jne. 

Vierailija
10/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa ikäluokassa on paljon käytöshäiriöisiä.

Vierailija
11/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aina huvittavaa, kun kysytään "mikset  OTA naista itsellesi". 

Kun täällä  Suomessa ei ole yksikään nainen otettavissa! 

Minulla on ihan sama ongelma. En kohtaa vapaita naisia juuri missään ja jos kohtaan, en tiedä, miten heitä pitäisi lähestyä. Naiset ovat olleet elämässäni ohi kulkevia hahmoja. 

Olen jo niin vanha, ettei minulta enää edes kysellä, olenko vielä sinkku. Kaikki tietävät sen ja jotkut ehkä luulevat, että olen homo. 

Vierailija
12/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama ongelma. En kohtaa vapaita naisia juuri missään ja jos kohtaan, en tiedä, miten heitä pitäisi lähestyä. Naiset ovat olleet elämässäni ohi kulkevia hahmoja. 

Olen jo niin vanha, ettei minulta enää edes kysellä, olenko vielä sinkku. Kaikki tietävät sen ja jotkut ehkä luulevat, että olen homo. 

Minä taas tapaan, ja lähestynkin naisia, mutta saan aina kuulla etten ole tarpeeksi hyvännäköinen.

Vierailija
13/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mietin että tämä on kohdistuu vain 30 kymppisiin, ei kukaan kysy enää 50 ja sitä vanhemmalta että miksei sulla ole ketään ja oletko deittaillut. Varmaan kun yhteiskunta olettaa että siinä iässä hankitaan lapsia. Itseänikin häiritsee että 30 ylittäneenä että puolitutut aina kysyy että olenko deittaillut yms en jaksa ja kun olin alle 25 ei ihmisiä kiinnostanut samalla tavalla. Varmaan tää 30-40 ikä on siltä suunnalta pahin että kaikki kyselee.

Vierailija
14/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin nyt ei vaan ole käytöstapoja.

Vierailija
15/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mun elämään. Ei kiinnosta.

Vierailija
16/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä massapostittajat, jotka vuosien ajan postittavat sanasta sanaan samaa sontaa, kaiketi heillä on tekstitiedostossa nämä aloitukset, ja he sieltä kopioivat ja liittävät tämän saman aloituksen aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... 

Miten sairas täytyy sellaisen ihmisen olla?

Olen lukenut tämän täsmälleen saman aloituksen ainakin viisi vuotta sitten.

Poistoon, tietenkin.

Vierailija
17/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökullille on niin vaikee puhua nykyään.

Vierailija
18/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä massapostittajat, jotka vuosien ajan postittavat sanasta sanaan samaa sontaa, kaiketi heillä on tekstitiedostossa nämä aloitukset, ja he sieltä kopioivat ja liittävät tämän saman aloituksen aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... 

Miten sairas täytyy sellaisen ihmisen olla?

Olen lukenut tämän täsmälleen saman aloituksen ainakin viisi vuotta sitten.

Poistoon, tietenkin.

Nyt palstan käyttöä vähemmälle ja ulos mars!

Vierailija
19/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei akkaa oteta niinku halkoa loukosta, isäni sanoi. Tarkoitti että nykymaailmassa ei naista noin vain saakaan.

Vierailija
20/28 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota barbaraa?

Mikset liikakansoita?

Miksi teillä ei ole yksityissaastutinta?

Mikset katso kummelia?

Mikset käytä emätinvoidetta?

Mikset opiskele putkimieheksi?

Mikset tarvitse silmälaseja?

Mikset meikkaa?

Mikset hanki mäyrää?

Mikset juo viskiä?

Miksi käytät sinistä paitaa?

Miksi sinulla on kaksi silmää?

Mikset sitä ja tätä? Häh? Miksi? Selitä selkokielellä että ymmärrän. Onhan meillä koko joulu aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan