Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin työkaverini mieheen!

Vierailija
11.08.2015 |

Olin viimeviikonloppuna baarissa ja näin tätä miestä. En siis tuntenut miestä juuri ollenkaan, enkä kovin läheinen tämän työkaverini kanssa myöskään. Menin juttelemaan, juotiin varmaan 3 tai 4 drinkkiä ja sitten jo suudeltiin! Olen 24 ja tämä mies on lähes 40!?! Hän ei edes kovin hyvän näköinen. Mitta erittäin hauska! Tunsin jotain aivan outoa ja olisin tämän miehen ottanut yökyläänkin, mutta hän meni kotiin. Alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan. Mutta minun tekisi mieli ottaa yhteyttä tähän mieheen, kun en saa häntä mielestäni. Mitenhän kannattaisi tehdä? Tuleekohan mulle vain vaikeuksia jos olen yhteydessä hänee? N24

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:47"]Hienoa ap!! Kyllä kaikki lutviutuu. Meillä kyllä kävi niin, että emme malttaneet odottaa avioeroon asti. Tai tavallaan kyllä. Kun miesystäväni jätti vaimonsa kanssa avioeropaperit maistraattiin, menimme sänkyyn eka kerran. Siitä saakka meidän seksielämämme on ollut todella ihanaa. Ihmiset täällä usein puhuvat panemisesta. Oikea rakkaus ja siihen kuuluva seksi on tosi ihanaa. Rakastelu ja paneminen ovat kaksi ihan eri asiaa. Toivoisin jokaisen pääsevän rakastelemaan edes kerran elämässään!! Hyvää viikonloppua. t. avionrikkoja
[/quote]

niinkuin arvelin, ei tämä mies malttanut olla ottamatta yhteyttä. Hän tulee hakemaan minut lauantaina. Halusi vielä tulla juttelemaan. Ja minä en ole vastuussa hänen avioliitostaan! Hyvin sanoit, ettei toimivia avioliittoja voi rikkoa! Ap

Vierailija
22/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten niiden lasten elämänlaatua pohtinut enempää? Omat halut...viis muista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kivaa varmaan olla samalla työpaikalla miehen entisen kanssa. Ei paljon auta selittelyt, että en minä tiennyt että on varattu. Ja tuohan nyt on universumin vanhin virsi, että ollaan oltu eroamassa jo pitkään. Vieläkö joku siihen lankeaa?

Vierailija
24/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä- avionrikkoja, olen mennyt yhteen miehen kanssa, jonka lapset ovat jo aikuisia. En ole vienyt kenenkään lapsilta isää- KOSKAAN!! Kuten sanottu, kasvatin poikani yksin ja menin hänen ehdoillaan. Hän oli numero ykkönen 22- vuotta. Nyt tilanne on muuttunut. Poikani on armeijan upseeri ja elelee tietenkin omillaan. Aiemmin ajattelin myös itse näin, että julmaa viedä isä lapsilta. En vienyt keneltäkään isää, enkä otttanut pojallenikaan toista isää. Hän tapasi isäänsä säännöllisesti joka toinen viikonloppu ja veljeni, lapseton mies , oli pojalle kuin toinen isä. Hän opetti pojan kalastamaan ja metsästämään ja liikkumaan luonnossa. En missään nimessä myöskään halunnut mitään uusperhe kuviota. AP:lla on tietenkin eri tilanne, mutta hän vaikuttaa fiksulta ja varmasti osaa hoitaa asian parhain päin. Toivottakaamme hänelle onnea. Eikä ap ole tosiaankaan vastuussa toisten avioliitoista, enkä minä. Pitäisihän sitä avioliittoaan hoitaa ja huoltaa, jottei tällaisia markkinarakoja tulisi!! Minulla on ollut 15- vuotta eräs hyvä ystävä, joka on onnellisesti naimisissa, siis mies. Soittelemme ja tapaamme ja käyn hänellä kylässä. Tapaamme myös baarissa, mutta hän rakastaa vaimoaan ja  vaimo hyväksyy täysin ystävyytemme. Juuri kesällä olin miesystäväni kanssa heidän mökillään ja vastaanotto oli mitä sydämellisinm. Ei myöskään miesystäväni ole mustasukkainen, koska olen kertonut, että olemme olleet ylimpiä ystäviä jo 15- vuotta!!

Vierailija
25/84 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja akkoja maailma täysi!

Vierailija
26/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, emme seurustele.
-Ap

Vierailija
27/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en koe olevani vastuussa kenenkään muun avioliitosta. Sen voin sanoa, ettei kovin ruusuista hänen avioliitto ole ollut. -Ap

Vierailija
28/84 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up tälle!! Miten kävi!!!???

Vierailija
29/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna näen tätä miestä. Minä kerron sitten miten meni. Jännittää kyllä. Ap

Vierailija
30/84 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne koko miestä olet nähnyt kerran joten sinuna en todellakaan tekisi mitään.. Miehiä on vapaitakin

Vierailija
31/84 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat ne on aina yhtä typeriä narttuja... :D  

Vierailija
32/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet inhottava ihminen!

Vierailija
33/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi huora ja lutka ovat juuri joittenkin känniläisten äijien hupatusta ja sekoilua. Miehethän tykkäävät juuri huorista- siviät ei kelpaa ollenkaan...?? Tuttavani mies ihastui minuun. He olivat oikeasti naimissa ja nainen vannoi rakkauttaan tähän mieheen. Mies alkoi jallittaa minua ja tuttavuutemme kehittyi rakkaudeksi ja nyt ero on jo vireillä. Meil on ollut tosi nastaa yhdessä, vaikka omatunto kyllä kolkutteli, kun ihmiset nimittelivät avionrikkojaksi?? Kunnossa olevaa avioliittoa ei kukaan voi rikkoa. Taitavat naiset pitää huonoa huolta miehistään?? 24- vuotiaana tietenkin olet nuori ja ikäero tähän mieheen on tietenkin aikamoinan. Ja onko miehellä pieniä lapsia? Sitten tulee ongelmia. Meidän tapauksessa lapset ovat jo aikuisia. Ei koskaan voi tietää ja ihastus on eri asia kuin rakkaus. Meillä on ollut elämämme kesä!! Puhukoot ihmiset mitä haluavat...

Vierailija
34/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on n. 10 vuotiaat lapset. Minä en voi saada lapsia. Ap

Vierailija
35/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että juttelet miehen kanssa. Tiedät sitten missä mennään.

Vierailija
36/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:09"]

Jos Ap olisi mies, niin tällä palstalla kannustettaisiin häntä! Nyt ap saanut vain kuraa niskaan!

[/quote]

No ei h*lvetissä kannustettaisi, mitä idiotismia tuo kommentti on?

Vierailija
38/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:37"]

Ei ap paljoa kannustusta ole saanut. Mutta hienoa kun mietit asiaa. Voimia sulle!

[/quote]

Hienoa kun ap miettii rikkoisiko toisten avioliiton ja perheen, tekisi taas joistain lapsista avioerolapsia jne..? Joo, todella hienoa! Sillä lailla ap! Eihän tuollaista nyt voi miettimättäkään jättää, eihän se nyt ilmiselvää ole että löytyy käytöstapoja ja kunnioitusta toisten elämää kohtaan!

Vierailija
39/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trollolol. ;P

Vierailija
40/84 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon perhe ja lapset paina tässä menossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän