Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin työkaverini mieheen!

Vierailija
11.08.2015 |

Olin viimeviikonloppuna baarissa ja näin tätä miestä. En siis tuntenut miestä juuri ollenkaan, enkä kovin läheinen tämän työkaverini kanssa myöskään. Menin juttelemaan, juotiin varmaan 3 tai 4 drinkkiä ja sitten jo suudeltiin! Olen 24 ja tämä mies on lähes 40!?! Hän ei edes kovin hyvän näköinen. Mitta erittäin hauska! Tunsin jotain aivan outoa ja olisin tämän miehen ottanut yökyläänkin, mutta hän meni kotiin. Alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan. Mutta minun tekisi mieli ottaa yhteyttä tähän mieheen, kun en saa häntä mielestäni. Mitenhän kannattaisi tehdä? Tuleekohan mulle vain vaikeuksia jos olen yhteydessä hänee? N24

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 10:51"]Ihan vaan tiedoksi, että mies jätti avioerohakemuksen. On ollut viikonlopun mun luona. Olen rakastunut!
-Ap
[/quote]

Eli katteli ensin uuden naisen ja pisti sit paperit vetämään..Varo vaan ap, ettet itse joudu kiertoon.

T:N25

Vierailija
62/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno alku liitolle. Kännissä vähän kähmitään ja sitten soitetaan toiselle ja käväistään kahvilla ja heti eropaperit vetämään ja mennään yhteen.

Jotenkin niin kamalan uskottavaa :D Kuinka moni menee yhteen näin heikoilla spekseillä, että pari kertaa pussaa ja kähmii kapakassa ja heti on valmis yhteiseen elämään sen kummemmin toista tuntematta.

Oikein helmi mieheksi, jos tuon perusteella lähtee toisen matkaan. Sellainen jos olisi itsellä, niin jos ei ymmärtäisi lähteä, niin varmaan hieman jo avittaisin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:16"]

Hieno alku liitolle. Kännissä vähän kähmitään ja sitten soitetaan toiselle ja käväistään kahvilla ja heti eropaperit vetämään ja mennään yhteen.

Jotenkin niin kamalan uskottavaa :D Kuinka moni menee yhteen näin heikoilla spekseillä, että pari kertaa pussaa ja kähmii kapakassa ja heti on valmis yhteiseen elämään sen kummemmin toista tuntematta.

Oikein helmi mieheksi, jos tuon perusteella lähtee toisen matkaan. Sellainen jos olisi itsellä, niin jos ei ymmärtäisi lähteä, niin varmaan hieman jo avittaisin :D

[/quote]

Ja kaikki tämä suuri elämänmuutos tapahtui kahdessa viikossa :)

Vierailija
64/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 21:30"]

Miehellä on n. 10 vuotiaat lapset. Minä en voi saada lapsia. Ap

[/quote]

Tämä on varmaan yksi pointti, miksi mies kiinnostui. Ei tarvitse uudelleen alkaa pikkulapsiaikaa ja selibaattia ja kuuntelemaan akan kiukuttelua ja kakaroiden vinkunaa. Saa rauhassa elää aikuisten elämää, missä vilkasta seksiä ja omaa aikaa, kun ei tarvitse vahtia lapsia.

Vierailija
65/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän nyt ap vähän...

Vierailija
66/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen sukunimi N:llä?

Vierailija
67/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap olisi ensimmäinen kuka ihastuu varattuun mieheen. Ja ei varmaankaan ensimmäinen avioero maailmassa. Joten tsemppii vaan tilanteeseesi!

Vierailija
68/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saisit pakit. Kyllähän varattu 40v mies saattaa pikku hönössä suudella kaunista naista, kun kemiatkin kohtaa. Aamulla sitten pitää sitä mukavana muistona jatkaa omaa perhe-elämäänsä.

Kokemusta on, M42

Vierailija
69/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisipä joskus vielä panemaan 24v naista.
t.m41

Vierailija
70/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:39"]Pääsisipä joskus vielä panemaan 24v naista.
t.m41
[/quote]

Voi olla vaikeeta. Kirjoitustyylistä päätellen sulla ei ole munan lisäksi muuta annettavaa.

M42

Vierailija
71/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap olisi mies, niin tällä palstalla kannustettaisiin häntä! Nyt ap saanut vain kuraa niskaan!

Vierailija
72/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa sen verran, että ei tuu kauppaa

Vierailija
73/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu

Vierailija
74/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin parempi vaan unohtaa. Pelkään vain katuvani sitä. Ap

Vierailija
75/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän takaisin peiton alle kuvittelemaan.Näit painajaisunta

Vierailija
76/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso riski on että tämän huuman takia rikot jonkun avioliiton sekaantuessasi. Sinuna odottaisin että mies ottaa yhteyttä ja silloinkin miettisin kaksi kertaa. Ymmärrän kyllä tuon tunteen ja itsekin ollut suhteessa varattuun mieheen...

Vierailija
77/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin olla: Väitän, että asia unohtuu aika nopeasti, ihastukset tulee ja menee eikä niihin kannata jäädä roikkumaan. Jos oikeasti haluat jatkaa niin miettisin hyvin tarkkaan ennen kuin ottaisin seuraavaa askelta. Mihin olet valmis, rikkomaan avioliiton, perheen, olemaan äitipuoli, olemaan toinen nainen, saamaan pakit. Onhan toki mahdollista että kohtaatte vielä uudestaan ja siitä kehittyy jotain. Minusta ihmiset laittavat turhan paljon painoa ihastuksille, järki kannattaa aina pitää mukana, oli tunteet millaset tahansa. Sinänsähän sinä et ole velkaa kenellekään ja mies on se joka pettää jos pettää mutta kyllä se kura voi sinunkin niskaan lentää.

Vierailija
78/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaat.. Kaksoset ? Paikkakunta?

Vierailija
79/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...miten mahtaa heidän avioliiton kanssa olla?? Kun itse olin nuori ja hyvännäköinen nainen, olivat vanhemmat miehet aina kimpussa. Ja juuri naimissa olevat, enkä sortunut silloin kuin yhden kerran lyhyeen seksisuhteeseen?? Muutoin harrastin vain vapaita miehiä. Nyt tämä tilanne onkin uusi, kun tämä ihana mies olikin naimisissa... Itse en ole koskaan ollut naimissa, mutta nyt tämä on se oikea!! Mutta todella turpiin on tullut, mutta hauskaa ja kivaa meillä on ja kun on keski-iässä huomaa jo elämän rajallisuuden ja haluaa nauttia joka hetkestä!! Toivotan sinulle onnea ja viisautta ratkaista asia parhain päin. Äläkä välitä noista kusipää huorittelijoista ja lutkittelijoista!! Hankkikoon nekin elämän ja opetelkoon käyttämään asiallista kieltä- kyllä ymmärtää, että elämä on heille vaikeaa ja raskasta, kun noin pitää käyttäytyä ja vielä nimettömästi huoritella vieraita ihmisia- HYI OLKOON!! Pieniä ihmisiä!!

Vierailija
80/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukavasta viestistä. Minä katson nyt, että mitkä on miehen fiillikser. Katsotaan mitä tuleva sitten pitääkään, Tämä on ihan henkisesti tärkeää kirjoittaa tänne ajatuksia. Jopa terapeuttista. Tuli sitten mitä kommentteja tahansa.
Ja ei ole kaksosia, en ihan tarkkaa ikää lapsista tiedä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi