Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin työkaverini mieheen!

Vierailija
11.08.2015 |

Olin viimeviikonloppuna baarissa ja näin tätä miestä. En siis tuntenut miestä juuri ollenkaan, enkä kovin läheinen tämän työkaverini kanssa myöskään. Menin juttelemaan, juotiin varmaan 3 tai 4 drinkkiä ja sitten jo suudeltiin! Olen 24 ja tämä mies on lähes 40!?! Hän ei edes kovin hyvän näköinen. Mitta erittäin hauska! Tunsin jotain aivan outoa ja olisin tämän miehen ottanut yökyläänkin, mutta hän meni kotiin. Alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan. Mutta minun tekisi mieli ottaa yhteyttä tähän mieheen, kun en saa häntä mielestäni. Mitenhän kannattaisi tehdä? Tuleekohan mulle vain vaikeuksia jos olen yhteydessä hänee? N24

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että mies jätti avioerohakemuksen. On ollut viikonlopun mun luona. Olen rakastunut!
-Ap

Vierailija
42/84 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä sitä lutka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta tämä tunne on uskomaton. Minusta tuntuu, että tästä voisi tulla jotain. Oli tämä mieskin minusta kiinnostunut. Ap

Vierailija
44/84 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"]Niin, mutta tämä tunne on uskomaton. Minusta tuntuu, että tästä voisi tulla jotain. Oli tämä mieskin minusta kiinnostunut. Ap
[/quote] No sillähän sinä tekosi oikeutat. Muista karma.

Vierailija
45/84 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä sitä mietinkin! Ja mietin jos en ota yhteyttä yms. kadun sitä vielä pitkään! Aaargh!

Vierailija
46/84 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä teen? Järki vai tunteet? Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Neuvoja! -Ap

Vierailija
47/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen tilanne. En osaa auttaa. Sorry

Vierailija
48/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks oikeesti tällaisia tunnevauvoja?

Vierailija
49/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! En ole ylpeä tästä. -Ap

Vierailija
50/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:04"]Onks oikeesti tällaisia tunnevauvoja?
[/quote] Ikävä kyllä. Maailma on miehiä täysi muttakun just se yksi pitää nyt saada kun se himottaa. Mitä väliä muista kun minä minä minä.

Vierailija
51/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin onkai niitä miehiä. pakko varmaan tukahduttaa nämä tunteet. Ap

Vierailija
52/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse tilanne tarkkaan. Onko työkaverisi läheinen joko työsuhteessa tai ihan yleisesti ystävänä?

Jos varsinaista ystävyyssuhdetta ei ole, älä anna liikaa painoarvoa valmiille suhteelle, joka ei ole kyllin vahva pitämään miestä uskollisena.

MUTTA... Ota ehdottomasti huomioon STEREOTYYPPISEN 40v. miehen sielunmaisema. Vaikka hän vaikuttaisi sinua kohtaan kuinka kultaiselta, jos ette ole ehtineet olla keskenänne erityisen paljoa/vakavasti tekemisissä, hän voi hyvin todennäköisesti haluta vain muutamaa yötä. En osaa korostaa tarpeeksi sitä, kuinka harhaanjohtavia humoristisesto charmikkaat miehet osaavat halutessaan olla.

- M38

Vierailija
53/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä odotat että mies ottaa sinuun yhteyttä jos häntä tarpeeksi kiinnostaa!Muuten nolaat ittes pahemman kerran!

Vierailija
54/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:58"]Mitä mä teen? Järki vai tunteet? Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Neuvoja! -Ap
[/quote]

Kyllä nyt otat järjen käteen! Jos mies on sitä sorttia, että lähtisi nyt sinun matkaan, niin mitä luulet, kauanko hän sinun miehenä pysyisi (ellet sitten olisi valmis jakamaan häntä muidenkin naisten kanssa).
.
Eli jos hän lähtisi sinun matkaan, älä ole niin hullu, että ottaisit häntä.
Ja jos hän taas ei lähtisi sinun matkaan, niin suotta itket hänen perään - anna mennä matkoihinsa!

Vierailija
55/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tullut mun luokse yökylään, vaikka olisin varmasti ottanut. Ei varsinaisesti olla hänen vaimon kanssa tekemisissä. Ihan eri "osastot" mutta tiedämme toisemme. Niin minä toivoin, että ottaisi yhteyttä. Ei varmaan "uskalla" hänkään. Onhan meillä ikäeroakin. -Ap p.s. Olen ihan kaunis ja olisi ottajia. Mutten ole vastaavaa tunnetta koskaan kokenut..

Vierailija
56/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka! Hyi vittu tuollaisia akkoja ei pitäisi olla olemassa!

Vierailija
57/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora

Vierailija
58/84 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei alkaako sun nimi E:llä? 

Vierailija
59/84 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/84 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että vihaan tollasia ämmiä. Miehiä on maailmassa vaikka kuinka paljon, niin mitä helvettiä sä oikeen touhuut? What goes around comes around... Jäät toivottavasti ihan samallailla kuin paskat pönttöön kun tää sun uusi iskäsi jättää sut jonkun toisen takia. Sen sä ansaitset. T. N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi