Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi suurin virhe?

Vierailija
11.08.2015 |

Minä jätin valitsematta kaiken. Mahdollisuus siihen joskus vielä oli.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin aloittaminen. Ja sitten kun on näin heikko sielu, että repsahtaa aina uudestaan.

Ja suhde elämäni rakkauteen. Tiesin, että se tulee loppumaan, mutta huumassa en tajunnut lopettaa leikkiä aikaisemmin. Siinä saikin keräillä itseään huolella jälkikäteen.

Vierailija
82/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ammattikoulun todella huonosti. Liikuin sinä aikana aivan väärässä seurassa, kunnon ystäviä mulla ei ollut, mua kiinnosti vain alkoholi ja pilven poltto. Kävin koulussa parhaimmillaan 2-3 päivänä viikossa, joskus saatoin olla jopa lähemmäs 2 viikkoa poissa. Ihmettelen suuresti, miten en saanut kenkää koulusta. Lopulta onneksi tajusin lähteä väärästä seurasta, ja sain koulun suoritettua. Silti kaduttaa, etten käynyt koulua paremmin. Valmistumisestani on aikaa vähän yli vuosi, mutta onneksi olen päässyt alani töihin ja muutenkin omilleni. Olen vähentänyt myös merkittävästi alkoholin ja pilven käyttöä - juon alkoholia ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja pilveä poltan vielä harvemmin. Ammattikoulun aikaan poltin pilveä vähintään joka viikko, joskus saatoin polttaa jopa 5 päivänä putkeen. Alkoholia join joka toinen viikko. Nyt onneksi asiat on hyvin, mutta silti hävettää se millainen törppö olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin kusipäät vahemmat ja umpipaskan suvun. Toinen virhe oli, etten hankkiutunut niistä kokonaan erilleen aiemmin. Kaiken aikaa oli joku jotain vailla, mutta vastavuoroisuudesta ei tietoakaan. On tässä saanut itse itseään terapioida (psykologeista ei kyllä ole ollut mihinkään ja tuskin on kenenkään muunkaan kohdalla jolla asiat on oikeasti päin helvettiä, sitähän ei edes uskota...) ja aikaa on tuhraantunut vuosikausien köyhyysloukussa ihan turhaan vääntöön, kun samanlaiset vattupäät on sitten muutenkin elämän varrella olleet yrittämässä niskan päälle ja välillä ovat tietenkin onnistuneetkin. Ne jotka ovat toden teolla joutuneet purkamaan mielensä sisällön tiskiin ymmärtävät kyllä mikä helvetin urakka on ollut takana ja jatkuukin vielä. Pompottajat, mollaajat ja hyväksikäyttäjät on saaneeet jäädä. Täytyy kyllä ihmeellä miten tyhmiä herneaivoja(jos sitäkään) ihmiset voi olla!!! Yhteiskuntakin näyttää vaan tukevan tämän tiedostamattoman sirkuksen jatkumista ennallaan, mutta kehitystä tietoiseksi yksilöksi ja asioiden ratkaisemista ihan oikeasti estetään ja vaikeutetaan kaikin keinoin. Eriarvoisuudessa ja epäoikeudenmukaisuudessa oikein roikkumalla roikutaan. Kai siitäkin sitten joku kalpea suojatyöpaikassa nyhjäävä viranomainen saa jotain kiksiä (salaa äitiltä, isältä, pomolta ja jumalalta, aamen).

Vierailija
84/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:11"]Lasten tekeminen, ehdottomasti. Sen jälkeen tulee vääränlaisen asunnon vuokraaminen.
[/quote] Oletko miettinyt ammattiapua?

Vierailija
85/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että piti tavata ensimmäinen poikaystävä. Hän käytti fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Lopulta olinkin sairaalassa.

Vierailija
86/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:09"]Petin ja jätin mieheni, luulin löytäneeni rakkauden miehestä jonka kanssa petin, mutta olinkin hänelle vain vakipano. Kaduttaa ihan helvetisti. [/quote] Kumpi pahempi? Miehesi pettäminen vai kuvitelma jostain suuremmasta toisen kanssa? [/quote] Miehen pettäminen. Jos en olisi pettänyt niin en olisi myöskään hullaantunut ja mennyt sekaisin ja jättänyt kaikkea. [/quote] Vakipano. Petit siis pitkään. Ei sinulla silloin ole ollut hyvä suhteessasi. Turhaan murehdit tuota. Entä jos tunteet kuitenkin uuden kanssa syttyvät? [/quote] Samaa suosittelen miehenä. Roiku siinä kiinni, saattaapi joku päivä rakastua sinuun, tahi sitten ei.   [/quote] En halua sitä vakipanoa miehekseni nyt kun huomasin tulleeni vain hyväksikäytetyksi. Tämä mies tiesi koko ajan että rakastuin häneen, mutta ei raukka paska voinut olla rehellinen omista tunteistaan.

[/quote]Sanoo nainen, joka petti aviomiestään sen "raukan ja epärehellisen miehen kanssa".

Vierailija
87/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä suhde. Nyt vaikea lähteä. Tässä ei ole mitään hyvää, rakkaus on muuttunut rumaksi ja mielenterveys siinä pisteessä ettei muutos ole lähitulevaisuudessa näkyvissä

Vierailija
88/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan myös tupakoinnin aloittaminen uudestaan. Olin monta vuotta polttamatta. Aloitin uudestaan, koska mies polttaa ja samalla ajattelin että ehkä laihdun parikiloa. No en laihtunut. Typerää taas joutua lopettamaan jälleen. Ehkä olen elämässäni tehnyt suurempiakin virheitä, aivan varmasti olen. Silti tämä tällä hetkellä ottaa päähän niistä eniten, vaikka pieni asia onkin.

Vierailija
89/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:43"]Minä jätin valitsematta kaiken. Mahdollisuus siihen joskus vielä oli.
[/quote] Oli antaa xxxxxx läheisriippuvaiselle jätkälle, josta kylläkin pääsin eroon loppujen lopuksi! Elämäni vittumaisin vuosi!

Vierailija
90/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen antanut sellaisten ihmisten, jotka eivät ole mitään, kohdella minua kuin olisin ei mitään. Nykyisin tiedän arvoni ja odotan ihmissuhteissa luottamusta, kunnioitusta ja nollatoleranssia henkiselle hyväksikäytölle.

Vierailija
91/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:04"]

Pepsi Maxin ja Coca-Cola Zeron juominen.

[/quote]

Tämä. Tai siis on yksi muiden suurien virheiden joukossa. Alkoholin käyttöä ja tupakointia ei myöskään olisi pitänyt ikinä aloittaa, onneksi sentään olen onnistunut nämä kaikki lopettamaan. Tosin en tietenkään ilman pysyviä vaurioita/muistutuksia, sehän olisikin ollut ihan liian mukavaa. 
[/quote]

Ovatko Pepsi Max ja Cola Zerokin aiheuttaneet jälkiseurauksia? Anteeksi offtopic, mun pitäisi myös lopettaa kyseisten juomien kittaaminen

Vierailija
92/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen 20 vuotiaana yksin, ilman tukiverkkoa, miehelle joka oli väkivaltainen alkoholisti.

Tietenkään en olisi sama ihminen ilman rankkoja kokemuksia, mutta... Rankkaa on todellakin ollut.

Vierailija
93/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 06:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:04"] Pepsi Maxin ja Coca-Cola Zeron juominen. [/quote] Tämä. Tai siis on yksi muiden suurien virheiden joukossa. Alkoholin käyttöä ja tupakointia ei myöskään olisi pitänyt ikinä aloittaa, onneksi sentään olen onnistunut nämä kaikki lopettamaan. Tosin en tietenkään ilman pysyviä vaurioita/muistutuksia, sehän olisikin ollut ihan liian mukavaa.  [/quote] Ovatko Pepsi Max ja Cola Zerokin aiheuttaneet jälkiseurauksia? Anteeksi offtopic, mun pitäisi myös lopettaa kyseisten juomien kittaaminen

[/quote]

No oikeasti ei. Itse join pepsi maxia aivan liikaa sen 3-4 vuotta enkä kokenut niin lyhytaikaista kuin pitkäaikaistakaan oiretta.

Vierailija
94/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hulluparka ostamaan Honka rakenteen hirsitalopaketin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän