Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi suurin virhe?

Vierailija
11.08.2015 |

Minä jätin valitsematta kaiken. Mahdollisuus siihen joskus vielä oli.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten nuorempana uskonut itseeni tarpeeksi. Annoin kiusaajien mielipiteille liikaa painoa.

Vierailija
62/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni ajan valinnut aina väärin. Lopputulos on se, että olen naimisissa inhottavan miehen kanssa, velkaa on helvetisti ja meillä on lapsia. Lapsia en kadu, mutta isäänsä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kyllä varsinainen virhe ole mutta.. Olen luullut oikeasti ihan pienestä asti että minussa on jokin häpeällinen vika joka estää elämästä normaalia nuoren elämää. Olen sitten elänyt elämääni sillä tavalla, estoisena. Monet toiveet ovat jääneet haaveiksi vain. Mutta, koin herätyksen. Eihän tätä vikaa ole edes olemassa, ehkä jonkun urpon päässä mutta siellä nyt on vialla varmaan paljon muutakin. Täällähän voi vapaasti tehdä mitä itse haluaa eikä ainoastaan muiden luvalla. Voi voi, menneille ei valitettavasti voi mitään, mutta eteenpäin pääsee aina.

Vierailija
64/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:08"]

Olen koko elämäni ajan valinnut aina väärin. Lopputulos on se, että olen naimisissa inhottavan miehen kanssa, velkaa on helvetisti ja meillä on lapsia. Lapsia en kadu, mutta isäänsä kyllä.

[/quote]

Ei kiinnosta .. vikise muualla ..

Vierailija
65/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu exälle jonka takia hänet menetin

Vierailija
66/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin liian monta mahdollisuutta. Tuhlasin vain kaikkien aikaa.

Vierailija
67/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:09"]Petin ja jätin mieheni, luulin löytäneeni rakkauden miehestä jonka kanssa petin, mutta olinkin hänelle vain vakipano. Kaduttaa ihan helvetisti. [/quote] Kumpi pahempi? Miehesi pettäminen vai kuvitelma jostain suuremmasta toisen kanssa? [/quote] Miehen pettäminen. Jos en olisi pettänyt niin en olisi myöskään hullaantunut ja mennyt sekaisin ja jättänyt kaikkea. [/quote] Vakipano. Petit siis pitkään. Ei sinulla silloin ole ollut hyvä suhteessasi. Turhaan murehdit tuota. Entä jos tunteet kuitenkin uuden kanssa syttyvät? [/quote] Samaa suosittelen miehenä. Roiku siinä kiinni, saattaapi joku päivä rakastua sinuun, tahi sitten ei.   [/quote] En halua sitä vakipanoa miehekseni nyt kun huomasin tulleeni vain hyväksikäytetyksi. Tämä mies tiesi koko ajan että rakastuin häneen, mutta ei raukka paska voinut olla rehellinen omista tunteistaan.

[/quote]

Miten ollaan rehellisiä omista tunteistaan? En ole vielä keski-ikäisenäkään oppinut tätä salamagiikkaa.

Vierailija
68/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan tule mieleen.... virheitä on toki tullut tehtyä (ja paljon), mutta ei mitään niin maailmaamullistavaa että olisi erityisesti jäänyt mieleen. Ehkä se on sitten vielä edessäpäin :D.

Vierailija
69/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä se, että olisi silloin teininä/parikymppisenä kannattanut ottaa joku "harjoitteluparisuhde" jonkun kivan pojan/miehen kanssa vaikka olis tiennyt että ei se loppuelämää tule kestämään, ei olis nyt lähes koilmikymppisenä niin isoa kynnystä aloittaa seurustelua :D. T: 40.

Vierailija
70/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut liian vähän.

Vierailija
71/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:09"]Petin ja jätin mieheni, luulin löytäneeni rakkauden miehestä jonka kanssa petin, mutta olinkin hänelle vain vakipano. Kaduttaa ihan helvetisti. [/quote] Kumpi pahempi? Miehesi pettäminen vai kuvitelma jostain suuremmasta toisen kanssa? [/quote] Miehen pettäminen. Jos en olisi pettänyt niin en olisi myöskään hullaantunut ja mennyt sekaisin ja jättänyt kaikkea. [/quote] Vakipano. Petit siis pitkään. Ei sinulla silloin ole ollut hyvä suhteessasi. Turhaan murehdit tuota. Entä jos tunteet kuitenkin uuden kanssa syttyvät? [/quote] Samaa suosittelen miehenä. Roiku siinä kiinni, saattaapi joku päivä rakastua sinuun, tahi sitten ei.   [/quote] En halua sitä vakipanoa miehekseni nyt kun huomasin tulleeni vain hyväksikäytetyksi. Tämä mies tiesi koko ajan että rakastuin häneen, mutta ei raukka paska voinut olla rehellinen omista tunteistaan.

[/quote]

Miten ollaan rehellisiä omista tunteistaan? En ole vielä keski-ikäisenäkään oppinut tätä salamagiikkaa.
[/quote]
Tämä mies siis mukamas tykkäsi minusta paljon ja halusi olla kanssani, uskoin kaikki lupaukset ja satuilut. Oli vain lopulta pelkän seksin perässä eli hän piti minua vain vakipanonaan, minä luulin että olimme molemmat rakastuneita. Kaduttaa oma typeryys ja naiivisuus. Menetin kaiken kun antauduin tuollaiseen hullutukseen.

Vierailija
72/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi Maxin ja Coca-Cola Zeron juominen.

Vierailija
73/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla roikkuminen :) 

Vierailija
74/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:04"]

Etten nuorempana uskonut itseeni tarpeeksi. Annoin kiusaajien mielipiteille liikaa painoa.

[/quote]

Samoin. Olisi pitänyt huutaa takaisin niin paljon kuin kurkusta lähtee, mutta olin/olen aivan liian kiltti/tunnollinen:(

Vierailija
75/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on paskaa pariisissakin. Tommy Taberman.

Vierailija
76/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:09"]Petin ja jätin mieheni, luulin löytäneeni rakkauden miehestä jonka kanssa petin, mutta olinkin hänelle vain vakipano. Kaduttaa ihan helvetisti. [/quote] Kumpi pahempi? Miehesi pettäminen vai kuvitelma jostain suuremmasta toisen kanssa? [/quote] Miehen pettäminen. Jos en olisi pettänyt niin en olisi myöskään hullaantunut ja mennyt sekaisin ja jättänyt kaikkea. [/quote] Vakipano. Petit siis pitkään. Ei sinulla silloin ole ollut hyvä suhteessasi. Turhaan murehdit tuota. Entä jos tunteet kuitenkin uuden kanssa syttyvät? [/quote] Samaa suosittelen miehenä. Roiku siinä kiinni, saattaapi joku päivä rakastua sinuun, tahi sitten ei.   [/quote] En halua sitä vakipanoa miehekseni nyt kun huomasin tulleeni vain hyväksikäytetyksi. Tämä mies tiesi koko ajan että rakastuin häneen, mutta ei raukka paska voinut olla rehellinen omista tunteistaan. [/quote] Miten ollaan rehellisiä omista tunteistaan? En ole vielä keski-ikäisenäkään oppinut tätä salamagiikkaa. [/quote] Tämä mies siis mukamas tykkäsi minusta paljon ja halusi olla kanssani, uskoin kaikki lupaukset ja satuilut. Oli vain lopulta pelkän seksin perässä eli hän piti minua vain vakipanonaan, minä luulin että olimme molemmat rakastuneita. Kaduttaa oma typeryys ja naiivisuus. Menetin kaiken kun antauduin tuollaiseen hullutukseen.

[/quote]

Mitä vikaa on nussimisessa?

Vierailija
77/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:49"]

[/quote]

Ja minä liian paljon. Nimenomaan n*ssinut ja n*inut täysin yhdentekevien randomtyyppien kanssa, ihan vain ja ainoastaan typeryyttäni. Toki alkoholilla oli typeryyteen iso osansa, mutta silti v*tuttaa.

Vierailija
78/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:04"]

Pepsi Maxin ja Coca-Cola Zeron juominen.

[/quote]

Tämä. Tai siis on yksi muiden suurien virheiden joukossa. Alkoholin käyttöä ja tupakointia ei myöskään olisi pitänyt ikinä aloittaa, onneksi sentään olen onnistunut nämä kaikki lopettamaan. Tosin en tietenkään ilman pysyviä vaurioita/muistutuksia, sehän olisikin ollut ihan liian mukavaa. 

Vierailija
79/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 00:49"]

[/quote]

Ja minä liian paljon. Nimenomaan n*ssinut ja n*inut täysin yhdentekevien randomtyyppien kanssa, ihan vain ja ainoastaan typeryyttäni. Toki alkoholilla oli typeryyteen iso osansa, mutta silti v*tuttaa.

[/quote]

Mitä vikaa nussimisessa?

Vierailija
80/94 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein jaksanut opiskella koulussa ja nyt en pääse kuin yliopiston läppäaloille. Että joo, rankkaa on opiskella ja vielä rankempaa valmistua työttömäksi alalle, josta ei edes pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan