Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulu alkanut

Vierailija
11.08.2015 |

Viisaat ja fiksut av mammat kaipaan apua!! Koulu on siis alkanut ja minulla on pitkät koulupäivät tarvitsisin jotain helposti säilyvää, kannettavaa ja syötävää evääksi. Hedelmät on hyviä mutta säilyvyys huono. Välipala patukoita en viitsisi aina syödä kun ovat niin sokeripitoisia ja aika hintavia tällaiselle köyhälle ja jokaista penniä laskevalle opiskelijatytölle. Pitääpä mainita vielä, että olen allerginen pähkinöille, rusinoille, viinirypäleille ja banaanille....

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinijuoma tai näänny.

Vierailija
2/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee leipää mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:33"]

Viisaat ja fiksut av mammat kaipaan apua!! Koulu on siis alkanut ja minulla on pitkät koulupäivät tarvitsisin jotain helposti säilyvää, kannettavaa ja syötävää evääksi. Hedelmät on hyviä mutta säilyvyys huono. Välipala patukoita en viitsisi aina syödä kun ovat niin sokeripitoisia ja aika hintavia tällaiselle köyhälle ja jokaista penniä laskevalle opiskelijatytölle. Pitääpä mainita vielä, että olen allerginen pähkinöille, rusinoille, viinirypäleille ja banaanille....

[/quote] onhan koulussa ruokailu

Vierailija
4/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsestä kyse

Vierailija
5/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:33"]

[/quote]en oo ap, mut syön aina koulussa ruuan mutta tulee aina nälkä 2-3 tunnin päästä ruokailusta. Siks otan välipalakeksei mukaa kouluun tai ostan koulusta jotain välipalaa

Vierailija
6/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:35"]Tee leipää mukaan
[/quote]

Muuten hyvä mutta kun säilyvyys niin huono...pitäis pysyy repun pohjalla syömäkelposena aamu kuudesta sinne iltapäivään asti, jolloin evään yleensä haukkaan.

Vierailija
7/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:35"]Minkä ikäsestä kyse
[/quote]

17 vuotta ap

Vierailija
8/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elovenan kaurapillijuoma, kuivatut hedelmät

Vierailija
9/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:33"]

[/quote]en oo ap, mut syön aina koulussa ruuan mutta tulee aina nälkä 2-3 tunnin päästä ruokailusta. Siks otan välipalakeksei mukaa kouluun tai ostan koulusta jotain välipalaa
[/quote]

Niinpä. Yllättävän nopeasti nälkä tulee, enkä aamuisin usein syö kun puuroa, joka tuntuu pitävän nälkää heikosti. Kuudelta syön ja koulun ruokailu vasta kahdentoista jälkeen, kyllä välipala on paikallaan siinä. Välipala keksit olis kyllä hyviä, mutt kalliita minulle ja aika sokerisia... Ap

Vierailija
10/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hedelmät ei muka säily yhtä päivää?

Vierailija
11/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:40"]elovenan kaurapillijuoma, kuivatut hedelmät
[/quote]

Kiitos! Muita ap

Vierailija
12/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:42"]Miten hedelmät ei muka säily yhtä päivää?
[/quote]

Säilyyhän ne mutta repussani menevät yleensä muussiksi kun ovat siellä monta tuntia ja niitä saa sitten ostella kaupasta kokoajan... Haluaisin vaan jotain säilyvää mitä voisi kaappiin ostaa reilusti ja aamulla nakata reppuun pelkäämättä että muussaantuu tai menee pilalle ap

Vierailija
13/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet tästä vähän turhan vaikeeta ap. Leipä säilyy kyllä ihan hyvin muutaman tunnin ja hedelmät voi pakata muovirasiaan, jolloin eivät muussaannu. Syö se leipä vaikka ennen lounasta ja iltapäivällä sitten ne hedelmät.

Vierailija
14/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka johonkin pieneen laatikkoon tai sellasee boksiin muroja ja popsi niitä. Tai vaikka jotain porkkanaa sellasee boksiin niin on ainaki terveellistä.
Sellainen muovinen säilykeboksi juttu jos tiedät

Vierailija
15/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aamulla sen kaurapuuron sijaan spelttipuuro vaikka marjojen kanssa. Kaura ei pidä nälkää.
Tee itse netin ohjeella välipalapatukkoja niin ei tuu nii paljo sokeria

Vierailija
16/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]Laita vaikka johonkin pieneen laatikkoon tai sellasee boksiin muroja ja popsi niitä. Tai vaikka jotain porkkanaa sellasee boksiin niin on ainaki terveellistä.
Sellainen muovinen säilykeboksi juttu jos tiedät
[/quote]

Kiitos hyvö idea! Ap

Vierailija
17/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:50"]Syö aamulla sen kaurapuuron sijaan spelttipuuro vaikka marjojen kanssa. Kaura ei pidä nälkää.
Tee itse netin ohjeella välipalapatukkoja niin ei tuu nii paljo sokeria
[/quote]

Kiitos! Ap

Vierailija
18/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:49"]Nyt teet tästä vähän turhan vaikeeta ap. Leipä säilyy kyllä ihan hyvin muutaman tunnin ja hedelmät voi pakata muovirasiaan, jolloin eivät muussaannu. Syö se leipä vaikka ennen lounasta ja iltapäivällä sitten ne hedelmät.
[/quote]

Ehkä teenkin mutta haluaisin ns. Kuivaruokaa mukaan, joka säilyy ja helppo napostella. Tuo on hyvä eväs idea, mutta paljon kannettavaa.... Esimerkiksi kuivahedelmiä evääksi mitä joku ehdotti oli sen kaltaista mitä kaipaisin!

Vierailija
19/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkkäri? joku prodejuoma?soijakaakaojuomat sellaset pilliversiot?

Vierailija
20/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahka,raejuusto yms.säilyy kyllä muutaman tunnin helposti repussa jos haukkaat ennen lounasta vaikka sellasen ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi