koulu alkanut
Viisaat ja fiksut av mammat kaipaan apua!! Koulu on siis alkanut ja minulla on pitkät koulupäivät tarvitsisin jotain helposti säilyvää, kannettavaa ja syötävää evääksi. Hedelmät on hyviä mutta säilyvyys huono. Välipala patukoita en viitsisi aina syödä kun ovat niin sokeripitoisia ja aika hintavia tällaiselle köyhälle ja jokaista penniä laskevalle opiskelijatytölle. Pitääpä mainita vielä, että olen allerginen pähkinöille, rusinoille, viinirypäleille ja banaanille....
Kommentit (25)
Oon ite tehny ihan kunnon eväät ja laittanu pussiin kylmäkallen niin kestää kyl yhen koulupäivän hyvin!!Ei oo vaikeeta ku vähän jaksat miettiä ja suunnitella.Ja kaupat notkuu nykyään miljoonaa eri vaihtoehtoa mitä nakertaa nälkäänsä ja eri hintaluokissa niin varmasti löytyy opiskelijallekin sopivia!
Itse kannoin aikanaan mukana pilttipurkkeja! :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:41"]Itse kannoin aikanaan mukana pilttipurkkeja! :D
[/quote]
Tuokin on hyvä idea! Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:36"]Oon ite tehny ihan kunnon eväät ja laittanu pussiin kylmäkallen niin kestää kyl yhen koulupäivän hyvin!!Ei oo vaikeeta ku vähän jaksat miettiä ja suunnitella.Ja kaupat notkuu nykyään miljoonaa eri vaihtoehtoa mitä nakertaa nälkäänsä ja eri hintaluokissa niin varmasti löytyy opiskelijallekin sopivia!
[/quote]
Kyllä minulle kelpaa. Olen vaan niin hiton allerginen kaikelle ja saan vatsavaivoja suuresta osasta viljoja ja maitotuotteetkin eivät oikein sovi minulle....
Kiitos! Paljon hyviä ideoita teiltä!! Ap