Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulu alkanut

Vierailija
11.08.2015 |

Viisaat ja fiksut av mammat kaipaan apua!! Koulu on siis alkanut ja minulla on pitkät koulupäivät tarvitsisin jotain helposti säilyvää, kannettavaa ja syötävää evääksi. Hedelmät on hyviä mutta säilyvyys huono. Välipala patukoita en viitsisi aina syödä kun ovat niin sokeripitoisia ja aika hintavia tällaiselle köyhälle ja jokaista penniä laskevalle opiskelijatytölle. Pitääpä mainita vielä, että olen allerginen pähkinöille, rusinoille, viinirypäleille ja banaanille....

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Paljon hyviä ideoita teiltä!! Ap

Vierailija
22/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite tehny ihan kunnon eväät ja laittanu pussiin kylmäkallen niin kestää kyl yhen koulupäivän hyvin!!Ei oo vaikeeta ku vähän jaksat miettiä ja suunnitella.Ja kaupat notkuu nykyään miljoonaa eri vaihtoehtoa mitä nakertaa nälkäänsä ja eri hintaluokissa niin varmasti löytyy opiskelijallekin sopivia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannoin aikanaan mukana pilttipurkkeja! :D

Vierailija
24/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:41"]Itse kannoin aikanaan mukana pilttipurkkeja! :D
[/quote]

Tuokin on hyvä idea! Ap

Vierailija
25/25 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:36"]Oon ite tehny ihan kunnon eväät ja laittanu pussiin kylmäkallen niin kestää kyl yhen koulupäivän hyvin!!Ei oo vaikeeta ku vähän jaksat miettiä ja suunnitella.Ja kaupat notkuu nykyään miljoonaa eri vaihtoehtoa mitä nakertaa nälkäänsä ja eri hintaluokissa niin varmasti löytyy opiskelijallekin sopivia!
[/quote]

Kyllä minulle kelpaa. Olen vaan niin hiton allerginen kaikelle ja saan vatsavaivoja suuresta osasta viljoja ja maitotuotteetkin eivät oikein sovi minulle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän