Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tekosyyllä jättäydyn pois illanvietosta?

Vierailija
11.08.2015 |

Keksikää mulle joku hyvä tekosyy, jolla jättäydyn pois eräästä illanvietosta? Oikea syy on se, etten nyt vain jaksa/halua lähteä, kun omassa elämässä vähän stressiä ja ahdistusta ym. Mutta tällainen vastaus ei vastapuolelle kelpaa. Eikä nyt aleta vänkäämään tästä syystä, tiedän itse parhaiten oman jaksamiseni tällä hetkellä ja vastapuolen jääräpäisyyden, vaan keksitään joku hyvä tekosyy, joka uppoaa vastapuolellekin! 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit aivan normaalisti automaatilla nostamassa rahaa, kun vieras mies tuli ja pani farkkujen läpi perseeseen. Nyt sinun pitää itkeä sikiöasennossa suihkun lattialla koko ilta.

Vierailija
22/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kadoksissa ollut rippi-isäsi Arthur Blake on juuri löydetty Etelä-Samoan saarilta muistinsa menettäneenä. Ainoa pelastus on, että sinä rakennat lasikuidusta yksihenkisen polkuveneen ja palautat hänen muistinsa.

Nyt sinun on välittömästi aloitettava lasikuiturakennuksen opinnot, jonka jälkeen lähdet matkaamaan rippi-isäsi tueksi. Täten et voi osallistua tähän, tai muihinkaan illanviettoihin seuraavaan 20 vuoteen.

Jos näköisesi henkilö kuitenkin nähtäisiin jatkossa Suomessa, se on ilkeä kaksoissiskosi Mafalda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:21"]

Keksikää mulle joku hyvä tekosyy, jolla jättäydyn pois eräästä illanvietosta? Oikea syy on se, etten nyt vain jaksa/halua lähteä, kun omassa elämässä vähän stressiä ja ahdistusta ym. Mutta tällainen vastaus ei vastapuolelle kelpaa. Eikä nyt aleta vänkäämään tästä syystä, tiedän itse parhaiten oman jaksamiseni tällä hetkellä ja vastapuolen jääräpäisyyden, vaan keksitään joku hyvä tekosyy, joka uppoaa vastapuolellekin! 

[/quote]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tekosyiden keksimistä. Sanot suoraan ja selkeästi että juuri nyt sua ei pätkääkään kiinnosta ihmisten näkeminen koska haluat rentoutua omassa kotona ilman häslinkiä. Ja sitten et vaan todellakaan mene.

[/quote]

Näin mä muuten tekisin, mutta en halua tahallani loukata vastapuolta, kun tiedän, että moisesta loukkaannuttaisiin, eikä valintaani ymmärrettäisi mitenkään päin. 

[/quote]No in sinullakin kavereita. Siis et saa viettää omaa aikaa silloin kun sinua huvittaa? Huh huh.

M27

Vierailija
24/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillinen mahakipu/migreeni/väsymys

Vierailija
25/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:21"]

[/quote]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tekosyiden keksimistä. Sanot suoraan ja selkeästi että juuri nyt sua ei pätkääkään kiinnosta ihmisten näkeminen koska haluat rentoutua omassa kotona ilman häslinkiä. Ja sitten et vaan todellakaan mene.

[/quote]

Näin mä muuten tekisin, mutta en halua tahallani loukata vastapuolta, kun tiedän, että moisesta loukkaannuttaisiin, eikä valintaani ymmärrettäisi mitenkään päin. 

[/quote]No in sinullakin kavereita. Siis et saa viettää omaa aikaa silloin kun sinua huvittaa? Huh huh.

M27

[/quote]

EIvät ole kavereita vaan miehen sukua. 

Vierailija
26/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on just samana iltana toiset illanistujaiset tai muu tapahtuma tai tilaisuus, joista et mitenkään voi olla pois? Tiesit niistä jo aiemmin (siis ennen kuin tuli kutsu näihin miehen sukulaisten illanistujaisiin) ja oot jo lupautunut menemään. 

Vierailija
27/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippeä mäkin kannatan

Vierailija
28/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sillain "oho, voi vitsi mulla alko menkat ja tosi kova vatsakipu".
Tai migreeni tepsi mulla kun en kouluun halunnut lähtä ja äiti oli tarkka siitä, etten lintsaa.

Vierailija
29/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:39"]

Saako kysyä millaisesta illanviestosta on kyse? Oletko varma, ettet viihtyisi siellä niin että stressikin lieventyisi?

[/quote]

Alkoholintäyteisestä. Sellainen on joskus ok, mutta tällä hetkellä tunnen, että omissa oloissa oleskelu ja liikunta rentouttaisi paljon paremmin. 

Vierailija
30/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:22"]

Oot sillain "oho, voi vitsi mulla alko menkat ja tosi kova vatsakipu". Tai migreeni tepsi mulla kun en kouluun halunnut lähtä ja äiti oli tarkka siitä, etten lintsaa.

[/quote]

Menkatkin kävi mielessä, mutta siitä valheesta jään kyllä miehellä kiinni viimeistään sitten, kun menkat oikeasti tulevat eli reilun viikon päästä -> ei onnistu lisävalheet kierron sekoamisesta. 

Vierailija
31/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:13"]Äkillinen mahakipu/migreeni/väsymys
[/quote]

Kauhean kiva, kun käytetään näitä tekosyinä. Itse sain tänään järkyttävän vatsakivun, joka tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja olin täysin pois pelistä melkein puoli päivää. Jos olisi ollut joku sovittu meno toisen kanssa, niin olisi pidetty feikkinä vain. Ugh!

Vierailija
32/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää riittää, ei kiitos en tule. Viettäkää kiva ilta. Näin toimin itse, kun en valehdella halua. Mä en ole selitys velvollinen kellekään.
Kerran lähdin miehen mieliksi ja sitten tultiin ajoissa kotiin. Kyllähän sinne porukka jäi ihmettelemään ja mieskin suutahti. Olisinko sitten saanut jäädä pois, niin hän olisi voinut olla pitkän kaavan mukaan?
Sen jälkeen ei ole enää tivannut lähtemään.

Vierailija
33/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:22"]

Oot sillain "oho, voi vitsi mulla alko menkat ja tosi kova vatsakipu". Tai migreeni tepsi mulla kun en kouluun halunnut lähtä ja äiti oli tarkka siitä, etten lintsaa.

[/quote]

Menkatkin kävi mielessä, mutta siitä valheesta jään kyllä miehellä kiinni viimeistään sitten, kun menkat oikeasti tulevat eli reilun viikon päästä -> ei onnistu lisävalheet kierron sekoamisesta. 
[/quote]

No höh. Tuota migreeniä suosin, ei voi ainakaan kukaan fyysisesti huomata ettei sulla olisi sitä. Ja laita vielä vaikka märkä pyyhe silmien ja kasvojen päälle, makaa sängyssä ja ilmoita miehellesi murheellisena ette pysty lähtemään.

Vierailija
34/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä isä! Jos aikuinen ihminen ei halua kaiken maailman kissanristiäisiin mennä, niin ei mene. Mitään syitä ei tarvitse ilmoitella.

What Do You Care What Other People Think?

Vierailija
35/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:54"]

Voi hyvä isä! Jos aikuinen ihminen ei halua kaiken maailman kissanristiäisiin mennä, niin ei mene. Mitään syitä ei tarvitse ilmoitella.

What Do You Care What Other People Think?[/quote]

No näinhän sen pitäisi mennä, mutta kaikkien ihmisten kanssa elo tällä pallolla ei aina ole kovin joustavaa tai helppoa. 

Vierailija
36/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lähtöä iloisen näköisenä, ja noin tuntia ennen ilmaannut vessasta ja sanot miehellesi, että "voi ei, mulla on vatsa ihan sekaisin!" Sitten ramppaat seuraavat puoli tuntia vessassa vähän väliä ja lopulta sanot miehelle, ettet mitenkään voi lähteä nyt ja kylläpä sua harmittaa kun oli jo tukkakin laitettu ja nätit vaatteet päällä... Et "koeta nyt kestää tää ilta ilman mua, rakas, ja pahoittele kaikille kun tää pöpö iski niin yllättäen..."

Vierailija
37/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:54"]

What Do You Care What Other People Think?[/quote]

No näinhän sen pitäisi mennä, mutta kaikkien ihmisten kanssa elo tällä pallolla ei aina ole kovin joustavaa tai helppoa. 

[/quote]

Tätä roskaa on jo jauhettu täällä tarpeeksi. Jos ei huvita, olkoon minkälainen joustamaton ihminen tahansa vastapuolena, niin ei huvita. Piste!

Vierailija
38/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en nyt halua." Sillä selvä.

Vierailija
39/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korvani myöten täynnä tekosyyihmisiä. Syyksi riittää EN PÄÄSE.

Todella rasittavaa kuunnella samoilta ihmisiltä huolella pedattuja ja kuitenkin läpinäkyviä tarinoita. Ei kiinnosta. Ei ihan oikeasti tarvitse tulla ja selittelyt pois.

Silti muistuttaisin, itse innokkaana juhlien järjestäjänä, että kun toistuvasti "et pääse" niin älä ihmettele että sinun juhlissasi sitten on ihmeellisen pieni osallistujamäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän