Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tekosyyllä jättäydyn pois illanvietosta?

Vierailija
11.08.2015 |

Keksikää mulle joku hyvä tekosyy, jolla jättäydyn pois eräästä illanvietosta? Oikea syy on se, etten nyt vain jaksa/halua lähteä, kun omassa elämässä vähän stressiä ja ahdistusta ym. Mutta tällainen vastaus ei vastapuolelle kelpaa. Eikä nyt aleta vänkäämään tästä syystä, tiedän itse parhaiten oman jaksamiseni tällä hetkellä ja vastapuolen jääräpäisyyden, vaan keksitään joku hyvä tekosyy, joka uppoaa vastapuolellekin! 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin yhen nerokkaan! Sairaana.

Vierailija
2/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:21"]

[/quote]

Tuota olen itsekin miettinyt, mutta inhottavaa, kun pitää sitten varmaan näytellä jo etukäteen sairasta kotona, kun mies menossa tuohon illanviettoon :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Tuota olen itsekin miettinyt, mutta inhottavaa, kun pitää sitten varmaan näytellä jo etukäteen sairasta kotona, kun mies menossa tuohon illanviettoon :/

[/quote]

Ja tuo ukko tosiaan mukana tuossa "vastarintamassa" eli vonkaamassa mua puoliväkisin mukaan. 

Vierailija
4/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olet nyt vain huonolla tuulella, etkä halua lähteä tartuttamaan äksyilyäsi muihin ja pilaamaan iltaa. Ei aina vain jaksa osallistua kaikkiin kissanristijäisiin. Ei aikuista voi pakottaa mukaan :D

5/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko keksiä tekosyytä? Sano suoraan, ettei kiinnosta. Ei sen tarvitse kelvata vastapuolelle - et vain mene sinne. Piste.

Vierailija
6/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen saa kieltäytyä selittelemättä. Eikä muuten oo pakko tehä mitään mitä ei huvita.

Vierailija
7/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla on panotreffit salarakkaan kanssa

Vierailija
8/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta sopivasti "loppunut" akku ja ihan vain hetkeksi suljit silmäsi ja heräsit aamuneljältä jolloin laitat puhelimen lataukseen ja soitat paniikissa tuohon aikaan vastapuolelle.

Tai sähläät kalenterin kanssa ja luulet että se on vasta seuraavalla viikolla kuin mitä on.

Tai jos oikein luovaksi haluat niin leipäveitsi varpaaseen pystyyn tai yrität saada silmän mustaksi keittiön yläkaapin ovella.

Vierailija
9/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä millaisesta illanviestosta on kyse? Oletko varma, ettet viihtyisi siellä niin että stressikin lieventyisi?

Vierailija
10/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti, olet raskaana, mummon kissa kuoli ja täytyy lähteä lohduttamaan mummoa, pyydettiin lapsenvahdiksi, pikkusormen kynsi katkesi, migreeni...

Vierailija
11/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et ihan oikeasti jaksa. Eikös tämä ole ihan tottakin? Luulisi että miehesi välittää sinusta ja antaa sinun levätä.

Vierailija
12/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt ainakin migreeniä, pahoja kuukautiskipuja ja vahingossa nukahtamista. Ja jonkun kaverin synttäreitä, jotka vasta ihan äsken muistin ja sinne on pakkopakko mennä! Ja koiran ripulia. Pakko oli jäädä hoitamaan koiruraukkaa ja siivoamaan jälkiä. 

Mä olin jossain vaiheessa todella väsynyt enkä jaksanut osallistua illanviettoihin miehen ja meidän yhteisten kaverien kanssa. Oli kyllä tosi tympeää, kun edes mies ei ymmärtänyt, että mua on ihan turha väkisin raahata sinne murjottamaan. Miestä jotenkin hävetti, kun en halunnut tulla mukaan, vaikka mä sanoin aina ihan alusta lähtien kun muut alkoivat suunnitella, että jätän väliin. Silti kaverit vonkuivat ja mies järjesti riitaa joka kerta. Onneksi nyt ovat jo oppineet, että jos en halua tulla niin ei ihan oikeasti kannata pakottaa, ei minusta sellaisessa väsymyksessä ole kellekään iloa. 

Vierailija
13/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma! Taas Porvoosta! Ei keksitä mitään tekosyitä! Sanot, ettet nyt vaan tule. Et ilmoita mitään syitä.

Minulle on joskus aina tullut kutsuja illanviettoihin, joihin en ole kiinnostunut menemään. Yleensä pitää ilmoittautua. En ilmoittaudu. Joskus laitan viestin, ettei tällä kertaa. Olen jopa ollut menemättä kaverin häihin, koska olen köyhä, eikä minulla ollut rahaa a) lahjaan, b) matkoihin sinne, c) mustaan pukuun ja d) yhtään mihinkään muihin kuluihin. Jos joku tästä kilahtaa, niin se on hänen ongelmansa, ja silloin voi laittaa vaikka välit poikki moisiin (minä ainakin harkitsisin vakavasti tätä asiaa).

Vierailija
14/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muka lähdössä ja vähän ennen lähtöä menee vatsa aivan sekasin. Ramppaat vessassa monta kertaa. Luulis ettei mieskään sua vingu mukaan jos on paha rippe :D mä tein ton ku äiti yritti pakottaa lähtemään johonki sukujuhliin.

Vierailija
15/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredK" time="11.08.2015 klo 20:27"]

Onko pakko keksiä tekosyytä? Sano suoraan, ettei kiinnosta. Ei sen tarvitse kelvata vastapuolelle - et vain mene sinne. Piste.

[/quote]

Sanoisin, mutta kun ei tunnu kelpaavan. Ja toisaalta tuntuu tylyltä ja epäkohteliaalta sanoa,että ei kiinnosta, kun toiset ihan hyvällä tuollaisia iltamia järkänneet. 

Vierailija
16/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne oikeatkaan syyt auta. Mulle kerran iski ihan oikeasti autossa jo matkalla yllättäen oksennusmigreeni ja pakko kääntyä takaisin. Kyläpaikassa loukkaannuttiin, koska luultiin tekosyyksi. Olisin kyllä halunnut mennä. 

Vierailija
17/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:03"]

Olet muka lähdössä ja vähän ennen lähtöä menee vatsa aivan sekasin. Ramppaat vessassa monta kertaa. Luulis ettei mieskään sua vingu mukaan jos on paha rippe :D mä tein ton ku äiti yritti pakottaa lähtemään johonki sukujuhliin.

[/quote]

Juu, eiköhän mulle joku vatsatauti tai muu pöpö iske, etten pääse lähtemään.

Vierailija
18/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää mulle joku hyvä tekosyy, jolla jättäydyn pois eräästä illanvietosta? Oikea syy on se, etten nyt vain jaksa/halua lähteä, kun omassa elämässä vähän stressiä ja ahdistusta ym. Mutta tällainen vastaus ei vastapuolelle kelpaa. Eikä nyt aleta vänkäämään tästä syystä, tiedän itse parhaiten oman jaksamiseni tällä hetkellä ja vastapuolen jääräpäisyyden, vaan keksitään joku hyvä tekosyy, joka uppoaa vastapuolellekin! 

[/quote]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tekosyiden keksimistä. Sanot suoraan ja selkeästi että juuri nyt sua ei pätkääkään kiinnosta ihmisten näkeminen koska haluat rentoutua omassa kotona ilman häslinkiä. Ja sitten et vaan todellakaan mene.

Vierailija
19/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:55"]

Voi juma! Taas Porvoosta! Ei keksitä mitään tekosyitä! Sanot, ettet nyt vaan tule. Et ilmoita mitään syitä.

Minulle on joskus aina tullut kutsuja illanviettoihin, joihin en ole kiinnostunut menemään. Yleensä pitää ilmoittautua. En ilmoittaudu. Joskus laitan viestin, ettei tällä kertaa. Olen jopa ollut menemättä kaverin häihin, koska olen köyhä, eikä minulla ollut rahaa a) lahjaan, b) matkoihin sinne, c) mustaan pukuun ja d) yhtään mihinkään muihin kuluihin. Jos joku tästä kilahtaa, niin se on hänen ongelmansa, ja silloin voi laittaa vaikka välit poikki moisiin (minä ainakin harkitsisin vakavasti tätä asiaa).

[/quote]

Kyse on miehen sukulaisista, niin hankala pistää välit poikki...

Vierailija
20/39 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:06"]

[/quote]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tekosyiden keksimistä. Sanot suoraan ja selkeästi että juuri nyt sua ei pätkääkään kiinnosta ihmisten näkeminen koska haluat rentoutua omassa kotona ilman häslinkiä. Ja sitten et vaan todellakaan mene.

[/quote]

Näin mä muuten tekisin, mutta en halua tahallani loukata vastapuolta, kun tiedän, että moisesta loukkaannuttaisiin, eikä valintaani ymmärrettäisi mitenkään päin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan