Tajusin vasta aikuisena, että än-yy-tee-NYT
..tulee sen nyt-sanan kirjaimista N, Y ja T. Ikää 26v. Onko muita tai tajusiko joku muukin vasta nyt? Enhän ole ainoa näin hidas? :D
Kommentit (46)
22, meinasin juuri mainita saman :)
Mitä??? Kun luetellaan kirjaimet "n", "y" ja "t", niin mitä muuta siitä voisi muodostua kuin "nyt"?
Minä luulin aina, että joululaulussa lauletaan: joulu on koditon, varpuseni onneton.
Mä kuulin ja lauloin aina suvi virren "kauniisti jo kapa-aikkaa koristaa kukkanen" sitä kun venytetään tuossa kohden kummasti. Ihmettelin aina, etten tiedä mikä on kapa-aikka, kunnes tajusin, että se on joka paikkaa...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:43"]Ihan tyypillistä on se, että lapsi luulee, että on jotain sampituulta. Tämä johtuu siitä, että laulussa sanotaan "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta.
[/quote]
Tuota en ollut minä tajunnut, ihmetellyt vaan. Jonkun vastaavan tajusin kesällä, en vaan muista minkä. N37
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:48"]
Minä luulin aina, että joululaulussa lauletaan: joulu on koditon, varpuseni onneton.
[/quote]
Niin minäkin. Ja että se syö NYT kesäeinehen eli on laittanut jotain varastoon kesällä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:47"]
Mitä??? Kun luetellaan kirjaimet "n", "y" ja "t", niin mitä muuta siitä voisi muodostua kuin "nyt"?
[/quote]
Ois pitänyt varmaan olla 'yy, kaa, koo, NYT'. Ehkä sit ap olis ihmetellyt, mikä kirjain on kaa (ellei sit olis saksalaissuomalainen).
[/quote]
Häh? MItä siinä sitten lauletaan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:22"]
Ette te mitään kovin välkkyjä ole.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:01"]
[/quote]
[/quote]
joulu on, koditon varpuseni onneton
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:18"]..tulee sen nyt-sanan kirjaimista N, Y ja T. Ikää 26v. Onko muita tai tajusiko joku muukin vasta nyt? Enhän ole ainoa näin hidas? :D
[/quote]
Samoin. Kai olin jotain 20
Minä järjestin pienenä naapuristossa yleisurheilukilpailuja, joissa lähetettiin juoksijat matkaan huutamalla "paikoillanne, valmiinanne, hep". Äiti nauroi meille joka kerta, mutta vasta vuosien kuluttua ymmärsimme siihen syyn.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:01"]
[/quote]
[/quote]
joulu on, koditon varpuseni onneton
[/quote]
Huh, onpa ankeat tekstitykset joululaulussa
Tajusin 6-vuotiaana ja hävetti niin pirusti. Vaikenin älynväläyksestäni ja toivoin, ettei kukaan ollut huomannut tietämättömyyttäni.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]niin mitä?
Luulin n. 29-vuotiaaksi saakka, että Mascaran kappaleessa "Erittäin hyvä" kohta "Etsin kundii tiukkavartaloista" menee seuraavasti: "vatsa kurnii tiukkaa vartaloista".
Kumpi ja kampi tappeli, mä en millään tajunnut mistä tietää et se oli kumpi joka voitti!
VALMIINANNE - PAIKOILLANNE -HEPNANNE!
Ihan tyypillistä on se, että lapsi luulee, että on jotain sampituulta. Tämä johtuu siitä, että laulussa sanotaan "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta.