20-vuotias tyttäreni seurustelee 28-vuotiaan miehen kanssa.
Mulla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa, koska tiedän että tuollainen suhde ei kauaa kestä.
Kommentit (20)
Olimme mieheni kanssa juuri saman ikäisiä kun aloimme seurustelemaan. Nyt olemme 29 ja 37. Neljä vuotta sitten menimme naimisiin, viime keväänä muutettiin itse rakentamaamme omakotitaloon ja nyt mä olen raskaana. Olemme onnellisempia kuin koskaan näinä yhdeksänä vuotena aiemmin emmekä vieläkään saa tarpeeksemme toistemme seurasta.
...että eihän tuollaiset suhteet kestä.
Mistä tiedät vaikka kestäisikin? Haittaisiko sitten?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:11"]Oi voi. Ikä on vain numero. Toki jos 20v tyttäresi on vielä baarissa rälläilevä kakara niin ei, ei kestä kauaa.
[/quote]
Mitä jos mies on samanlainen
Hmm, olen 28v nainen ja jo melkein vuoden tapaillut 7v nuorempaa... Eihän se vuosi kauan ole, mutta kumminkin.
3 vielä lisää, että meillä meni itseasiassa toisin päin. Minä olin meistä aikuisempi ajatusmaailmaltani alunperin. Ihan vähän aikaa sitten viimeksi niistä ajoista puhuimme ja mies sanoi mun äidille, että on hautaan asti kiitollinen siitä, että mä olin järkevämpi heti alussa kun ymmärsin että tästä jutusta täytyy pitää kiinni.
Mä olin 21 ja mies oli 30. Miehen äiti ajatteli juurikin noin, ollaan vieläkin 12 vuoden jälkeen yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:09"]
Mulla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa, koska tiedän että tuollainen suhde ei kauaa kestä.
[/quote]
Sulla on ongelma itsesi kanssa. Mitäs jos istuisit tuoliin ja rauhallisesti itsesi kanssa keskustellen selvittäisit että missä mättää, miks mä olen tämmöinen toisten asioihin sekaantuja, miks mä luulen tietäväni kaiken?
Minä olin 19 v ja mies 28 v kun tavattiin. Nyt ollaan oltu 13 v naimisissa, kaksi lasta.
No, mutta mitäpä jos kestää? Tuleeko sitten ongelmia ja koitat rikkoa suhteen?
En ymmärrä kuka äiti tulee vauva palstalle kertomaan lapsen/lapsiensa seurustelu asioita. En voisi kuvitellakaan omaa äitiäni täällä kirjottelemassa.
Mun tyttäreni oli 16 ja poika/miesystävänsä täytti 24 kun tapasivat. Ovat olleet yhdessä jo viisi vuotta ja hyvältä näyttää edelleen.
No apua mun serkku 32 seurustelee pojan kans joka alottaa pian intin xD
Minun 24-vuotiaani seurustelee 33-vuotiaan kanssa. Toivottavasti menevät naimisiin, on sen verran hyvä mies.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 19:07"] Minun 24-vuotiaani seurustelee 33-vuotiaan kanssa. Toivottavasti menevät naimisiin, on sen verran hyvä mies.
[/quote]
Muuten epäilisin että kirjoitteleeko mun äiti siellä, mutta olen oman 33-v mieheni kanssa menossa ensi kuussa naimisiin <3
Minä olen ollut yli kymmenne vuotta naimisissa mieheni kanssa.
Hän oli 20+ kun menimme yhteen, 33 nyt. Minä olen 49.
Taitaa poika saada aika kireää tavaraa. Kunnon pleijer ;) -M32
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Sulla on ongelma itsesi kanssa. Mitäs jos istuisit tuoliin ja rauhallisesti itsesi kanssa keskustellen selvittäisit että missä mättää, miks mä olen tämmöinen toisten asioihin sekaantuja, miks mä luulen tietäväni kaiken?
[/quote]Kontrolloiva äiti. Kenties "ongelma" olisi vaikka tytär seurustelisi minkäikäisen tahansa miehen kanssa, ehkä äiti ei kestä/salli/hyväksy tyttärensä seksuaalisuutta.
Hui kamala. Mene nyt Ikis äkkiä väliin, ennen kuin mies aivopesee pikkutyttösi! *sarkastinen virne*
Oi voi. Ikä on vain numero. Toki jos 20v tyttäresi on vielä baarissa rälläilevä kakara niin ei, ei kestä kauaa.