Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei halua että pukeudun naisellisesti

Vierailija
05.08.2015 |

Jos käytän mekkoa, hän sanoo että se on turhaa hienostelua. Korkokengät ovat kuulemma epäkäytännölliset. Joo ehkä, mutta jos olen lähdössä baariin niin haluaisin tuntea oloni nätiksi. Johonkin erävaellukselle en ole korkkareita laittamassakaan.

Korut on myös turhia ja typerän näköisiä, hänen takiaan en ottanut korviinikaan reikiä enkä käytä edes rippiristiäni kaulassa.

Tiukat farkut näyttävät myös ns. tyrkyltä mutta käytän niitä silti koska itse pidän niistä. Meikkiä käytän myös vaikka mies sanoo että olen paremman näköinen ilman (paskat,minulla on silmät päässäni) Ihan kevyttä meikkiä siis käytän, vahvistan kulmia, ripsari, peitepuikko, puuteri.

Miehessä ei ole muuta vikaa vaan tämä jyrkkä suhtautuminen pukeutumiseen ja laittautumiseen. Miten tuon päähän voisi takoa jotain suvaitsevaisuutta tms?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mustasukkainen mutta ei ole koskenut minuun sormen päälläänkään pahassa mielessä. Ei ole yhtään väkivaltainen tai muutenkaan aggressiivinen.

ap

ps. Ei tarvitse näyttää kassialmalta mutta tykkää että nainen on ns.luonnollinen

Vierailija
2/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överimustasukkainen sun mies. Se ei halua, että kukaan muu näkee sua kauniina ja laittautuneena ja siksi sun pitäisi myös pukeutua jätesäkkiin. Ei ihan tervettä, jos et "saa" toteuttaa itseäsi ja pukeutua ja laittautua niinkun tykkäät. Oma mieheni joskus alkuaikoina aina yritti komennella mua, että laita pidempi paita jos lähdet johonkin ettei perse näy, mutta sanoin, että pukeudun just kuten tykkään ja jos on ongelmaa sen kanssa niin ovi on tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu niinkuin itseäsi huvittaa. Voithan sitten kotioloissa olla luonnollinen, miehen mieliksi?

Vierailija
4/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:35"]Jos käytän mekkoa, hän sanoo että se on turhaa hienostelua. Korkokengät ovat kuulemma epäkäytännölliset. Joo ehkä, mutta jos olen lähdössä baariin niin haluaisin tuntea oloni nätiksi. Johonkin erävaellukselle en ole korkkareita laittamassakaan.

Korut on myös turhia ja typerän näköisiä, hänen takiaan en ottanut korviinikaan reikiä enkä käytä edes rippiristiäni kaulassa.

Tiukat farkut näyttävät myös ns. tyrkyltä mutta käytän niitä silti koska itse pidän niistä. Meikkiä käytän myös vaikka mies sanoo että olen paremman näköinen ilman (paskat,minulla on silmät päässäni) Ihan kevyttä meikkiä siis käytän, vahvistan kulmia, ripsari, peitepuikko, puuteri.

Miehessä ei ole muuta vikaa vaan tämä jyrkkä suhtautuminen pukeutumiseen ja laittautumiseen. Miten tuon päähän voisi takoa jotain suvaitsevaisuutta tms?
[/quote] Mistä se jätkä tietää onko korkkarit epäkäytännölliset! Sano sille suoraan että nyt loppuu tuo kuittailu, tai lähdet ovesta meneen. Sulla on tasan tarkkaan oikeus pukeutua ilman että kukaan kommentoisi siitä yhtään mitään! Ja korostaa omaa naisellisuuttasi!

Vierailija
5/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:43"]Ai ei muuta vikaa? Hän haluaa määrätä sinun elämääsi eli vaihtoon. Pelkää että joku muu nappaa sinut jos pukeudut ja meikkaat niinkuin naiset tekee ja mikä miellyttää miehen kuin miehen silmää.
[/quote] Niinpä!!!

Vierailija
6/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:20"]Överimustasukkainen sun mies. Se ei halua, että kukaan muu näkee sua kauniina ja laittautuneena ja siksi sun pitäisi myös pukeutua jätesäkkiin. Ei ihan tervettä, jos et "saa" toteuttaa itseäsi ja pukeutua ja laittautua niinkun tykkäät. Oma mieheni joskus alkuaikoina aina yritti komennella mua, että laita pidempi paita jos lähdet johonkin ettei perse näy, mutta sanoin, että pukeudun just kuten tykkään ja jos on ongelmaa sen kanssa niin ovi on tuossa.
[/quote] Jep niinpä sama täällä pukeudun miten haluan ja jos jollain on asiasta jotain sanottavaa => voi suksia kuuseen. Jos mies on kiinnostunut niin ei se arvostele koko ajan sun pukeutumista, vaan se kontrolloi omien ongelmiensa takia sitä miltä näytät. En ottais tuollaista äijää ite joka nipottais koko ajan kaikesta.

Vierailija
7/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin ei tarvitse pitää kaikesta, mitä puet yllesi, mutta silloin viisas kumppani pitää suunsa kiinni. Jos kumppanisi sen sijaan puuttuu asuvalintoihisi negatiiviseen sävyyn, vaatii sinua pukeutumaan tietyllä tavalla ja osoittaa muutenkin mieltään ulkoasustasi, olet tekemisissä kontrolloivan henkilön kanssa. Oletettavasti hänen käytöksensä ei jatkossa tule muuttumaan ainakaan parempaan suuntaan!!!

Vierailija
8/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:35"]Jos käytän mekkoa, hän sanoo että se on turhaa hienostelua. Korkokengät ovat kuulemma epäkäytännölliset. Joo ehkä, mutta jos olen lähdössä baariin niin haluaisin tuntea oloni nätiksi. Johonkin erävaellukselle en ole korkkareita laittamassakaan.

[/quote] Mistä se jätkä tietää onko korkkarit epäkäytännölliset! Sano sille suoraan että nyt loppuu tuo kuittailu, tai lähdet ovesta meneen. Sulla on tasan tarkkaan oikeus pukeutua ilman että kukaan kommentoisi siitä yhtään mitään! Ja korostaa omaa naisellisuuttasi!
[/quote] Teet oikeasti tuossa jo naisena virheen, että pyrit miellyttämään toista jättämällä tekemättä jotain mitä toinen ei halua sun tekevän! Sillä Äijällä on ongelma, mies => normaali mies haluaa nähdä oman naisen s eksikkäänä, eikä normaali mies kommentoi toisen pukeutumisesta mitään, ellei nyt aivan suttutalta näytä => fiksu mies ei edes siitä sutturalookista kommentoi, vaan tajuaa että se on sun juttu, eikä näin ollen halua loukata sua millään typerältä kommentilla.

Vierailija
9/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudut vaan niin naisellisesti kuin huvittaa. Eiköhän sillä takoudu sen päähän. Vai onko paatuneen pinnallinen?

Vierailija
10/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei muuta vikaa? Hän haluaa määrätä sinun elämääsi eli vaihtoon. Pelkää että joku muu nappaa sinut jos pukeudut ja meikkaat niinkuin naiset tekee ja mikä miellyttää miehen kuin miehen silmää.

Vierailija
11/11 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:35"]

Jos käytän mekkoa, hän sanoo että se on turhaa hienostelua. Korkokengät ovat kuulemma epäkäytännölliset. Joo ehkä, mutta jos olen lähdössä baariin niin haluaisin tuntea oloni nätiksi. Johonkin erävaellukselle en ole korkkareita laittamassakaan.

[/quote]

Justjoo, mies on helvetin mustasukkainen pelkää tietenkin että joku muu kiinnostuu sinusta, siksi sun pitäisi näyttää kassialmalta.

M