Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö ruokia joille on allerginen ja sitten valittaa kun kutisee!

Vierailija
11.08.2015 |

Menee niin hermo tuohon kun hän mättää naamaan ruokia, joille tietää varmasti olevansa allerginen. Sitten tulee ihottumaa, punaisia patteja ja iho kuivaa ja hilseilee. Sitten on tietysti loogista valittaa minulle siitä, kahdestaan kun asutaan.

"Hei kulta raavi tuosta selästä ja lavan kohdalta" Ja joudun hiusharjalla hinkkaamaan hänen ihoaan vaikka tämä olisi ollut vältettävissä helposti. Sitten raapii itse ja niin kovaa että tirskuu verta MUTTA kun ehdotan, että voin levittää rasvaa niin se ei tietenkään käy, koska ihorasvat on ns. akkojen juttu.

Olen saarnannut, anellut, huutanut mutta ei kai aikuista ihmistä voi pakottaakaan kun ei mene perille! Mies on 30v ja kihloissa ollaan, minä 24v. Suunniteltiin naimisiin menoa kesällä 2016 mutta en enää tiedä. Vaikka kuulostaa näin kirjoitettuna pieneltä murheelta ja varmasti muilla on isompiakin jne. niin tämä asia ihan oikeasti vaivaa normaalia arkielämäämme.

Hän ei halua lähteä mihinkään ihmisten ilmoille kun allergiat ovat pahimmillaan koska häpeää näppyjään, patteja ja ihottumaansa. Jopa hiusrajassa on hilseileviä karheita kohtia ja ostin aptteekista hilseshampoota. Mies haistoi sitä ja sanoi että siinä on naisellinen tuoksu ja lykkäsi kaapin perälle.

Itse en kuitenkaan halua nyhjätä koko aikaa sisällä joten käyn sitten kavereiden kanssa ulkona, jolloin kuulen takaisin tullessa itsesääliulinaa "Hyvähän sun on tuolla käydä kun on sileä iho, toista se on mulla" ja niin edelleen.

Mitä tuon paukapään kanssa voi tehdä???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tää teksti sille!

Vierailija
2/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin en näyttäisi kun voin vaan kuvitella sen itsesääliryöpyn minkä saisin niskaani. Antakaa mielummin jotain vihjeitä, mitä itse tekisitte? :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP. Ei se opi.

Vierailija
4/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa JSSAP?

ap

Nyt jotain vinkkejä?

Vierailija
5/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jonnekin ihotautilääkärille se, saa ohjeet ja oikeat rasvat.

Mutta rasittavalta kuulostaa, ja itse en kyllä kestäisi kestäisi vänisevää itsesäälimiestä. Se on niin epämiehekästä. Paljon epämiehekkäämpää väniseminen ja itsesäälissä rypeminen on kuin haista naisten kukkaisrasvalle...

Vierailija
6/6 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille varmaan riittäisi ihan käsikauppahistamiini kotiin kokeiltavaksi. Minunkin mieheni on allerginen vähän sille sun tälle ja silmät punoittavat, mutta itse väittää että "ei tää haittaa". Eli tietää kyllä että voisi ottaa lääkettä, mutta ei halua-viitsi. Keväällä siitepölykauden ollessa pahimmillaan on kuitenkin sen verran järkeä päässä, että aloittaa hyvissä ajoin lääkityksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi