Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naista haluttaa harvoin, pitäisikö miestä kiinnostaa seksi silloin?

Vierailija
11.08.2015 |

Eli jos naisen halut on vähäiset ja/tai niitä on esim. oviksen aikaan niin pitäisikö mielestänne miestä kiinnostaa panohommat silloin? Meillä kun mies torjuu mut usein kun mulla on kiimainen olo, sanoo ettei nyt huvita kun on seksiä niin harvoin. Aika usein siis mies tekee alotteita, mut kun mulla vaan ei ole halua usein. Ja sit kun mies saisi pillua edestä ja takaa valmiiksi märkänä niin ei halua panna???

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:54"]

Mulla ei olekaan paskaa miestä. Ymmärtää jos käy niin että en halua. Kun nainen on haluton niin sille ei voi mitään. Vai onko miehelle ihan sama nauttiiko nainen vai ei? Pääasia että mies saa panna?

[/quote]

Veikkaan, että monelle miehelle riittää, että saa kassit tyhjäksi. Itse en edes tällaiseen suostu liitossamme. Eli vaimolta saisi välillä sääliseksiä, mutta se on jotenkin niin loukkaavaa, että ennemmin vaikka runkkailen.

Enemmän loukkaa se, että vaimo ei ylipäätään halua seksiä. Kyllähän se pistää hieman kyseenalaistamaan koko liiton tarkoitusta, kun vaimolla ei ole mitään seksuaalisia haluja miestään kohtaan.

[/quote]

Juurikin noin. Avioliitto on kokonaisuus, hela hoito. Monet täällä ovat sitä mieltä, etteivät suostu kassientyhjennys astiaksi.  Mutta ei miesten tarvitse halutonta naista sietää, eikä naisen halutonta miestä.

Aloituksessa puhuttiin tapauksesta, jossa naista halutti vain n. kerran kuussa tjsp. Loppukuun, kun mies on ilman, ei se välttämättä himo nouse yht`äkkiä. Jotkut väittivät, että mies kostaa. Olen eri mieltä. Itsekin tiedän, että kun on pidemmän aikaa ilman seksiä siihen jotenkin tottuu. Mutta kun seksiä on usein, sitä haluaakin usein (monta kertaa viikossa), näin siis minun kohdallani. Jokin hormonijuttu, vai mikälie??

Toisilla miehillä voi olle erilailla, tämä on vaan minun huomaamani ilmiö, joten ymmärrän hyvin tuota AP:n ajatusta

Vierailija
22/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:00"]

Aika monen miehen kohdalla juurikin näin.

[/quote]

Ehkä monen mutta ei kaikkien miehen mielestä mene niin. Onneksi mieheni ei ole sellainen. Eikä aikaisemmatkaan ole olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:13"]

Veikkaan, että monelle miehelle riittää, että saa kassit tyhjäksi. Itse en edes tällaiseen suostu liitossamme. Eli vaimolta saisi välillä sääliseksiä, mutta se on jotenkin niin loukkaavaa, että ennemmin vaikka runkkailen.

Enemmän loukkaa se, että vaimo ei ylipäätään halua seksiä. Kyllähän se pistää hieman kyseenalaistamaan koko liiton tarkoitusta, kun vaimolla ei ole mitään seksuaalisia haluja miestään kohtaan.

[/quote]

Minä halauan seksiä. Joskus harvoin on käynyt niin että en ole halunnut. Mieheni ei joudu olemaan puutteessa. Enkä harrasta seksillä kiristämistä.

Vierailija
24/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se parisuhteessa on niinpäin että minä olisin valmis seksiin ihan koska vaan ja ihan missä vaan mutta mies torjuu ainakin joka toinen kerta. Aloitusta hän ei ikinä tee. Meillä nainen on kiimassa ja mies vähemmän.

Vierailija
25/37 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä unohdin sanoa että sittenkun häntä joskus panettaa niin en osaa kieltäytyä koska mieheni on silmissäni liiankin haluttava.

Vierailija
26/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:54"]

Mulla ei olekaan paskaa miestä. Ymmärtää jos käy niin että en halua. Kun nainen on haluton niin sille ei voi mitään. Vai onko miehelle ihan sama nauttiiko nainen vai ei? Pääasia että mies saa panna?

[/quote]

[/quote]
Komppaan 100% tätä.
Sekin on aika nöyryyttävää kun joka kerta joutuu ite tekemään aloitteen. Ei viitteis enää avioliitossa vongata mutta kun on pakko

Vierailija
27/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:22"]

Eennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta oli se sen arvoista!

[/quote]

No tämähän olikin täysin uusi ja hassunhauska pakina. Olisit edes vaihtanut muotoilut siten, ettei heti loista että on kopioitu muualta.

[/quote]

Se on aikanaan tullut sähköpostiini. En todellakaan näe tätä palstaa sen arvoiseksi, että alkaisin stilisoimaan sähköpostini liitettä

Vierailija
28/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:28"]

tilanteessa ja todella voin sanoa, että oli se sen arvoista. Useampi vuosi meni ennen kuin läysin uuden, mutta se yksinäisyyskin on helvetisti parempaa kuin katsella toista jota ei saa edes koskea.

[/quote]

tosin jos suhteessa on muita hyviä puolia lienee kohtuullista panostaa kunnolliseen asian korjausyritykseen. Eli raijta kumppani yhdessä pariterapiaan. Sanot että olet eroamassa, mutta haluaist koittaa pelastaa liiton. Nyt mennään kolmannen osapuolen juttusille jos kiinnostaa koittaa jatkaa. 

tätä ennen tee mahdolliset järjestelyt niin, että jos ero tulee heti olet varmistanut selustasi huoltajuus- ja talousriitoihin. 

Vierailija
29/37 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:00"]

Meillä kun mies torjuu mut usein kun mulla on kiimainen olo, sanoo ettei nyt huvita kun on seksiä niin harvoin.

[/quote]

Jos ei saa pitkään aikaan lainkaan ja sitten tietää, että tämän yhden kerran jälkeen taas tulee pitkä kuiva kausi niin on helpompi olla kokonaan ilman.

Vierailija
30/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 15:00"]

Meillä kun mies torjuu mut usein kun mulla on kiimainen olo, sanoo ettei nyt huvita kun on seksiä niin harvoin.

[/quote]

Jos ei saa pitkään aikaan lainkaan ja sitten tietää, että tämän yhden kerran jälkeen taas tulee pitkä kuiva kausi niin on helpompi olla kokonaan ilman.

[/quote]

Haluttomamman osapuolen on syytä tiedostaa se, että hänen oma haluttomuutensa aiheuttaa muutoksia myös sen halukkaamman osapuolen elämään. Mulla naisen haluttomuudesta seurasi itsetyydytyksen lisääntymistä. Tuon vuoksi seksi ei sitten enää välttämättä kiinnostakaan jos asiasta ei ole ollut ilmassa mitään merkkejä eli en ole osannut jättää säännöllistä runkkua väliin. 

Joskus annoin vaan olla ja se vei lopulta minultakin seksihalut kun nainen loukkaantui runkkailustani vaikka ei kuitenkaan itse ei halunnutkaan seksiä. Yhdistä tähän stressi niin yhtäkkiä tuleva seksiehdotus vaimolta voi tuottaa lerpahtamisen kesken puuhan.

Jos pitkän tauon jälkeen tulee haluttomalle ajatus taas harrastaa seksiä niin siitä voisi varoitella etukäteen. Ei siis 5 minuuttia etukäteen olettaen että toinen jatkaa ikäänkuin mitään taukoa ei olisi ollutkaan vaan ihan reilusti ajoissa.

Vierailija
31/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä seisoo vain harvoin, pitäisikö naisen olla vamis yhdyntään juuri silloin? Mun mielestä ei.

Vierailija
32/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:06"]

Jos miehellä seisoo vain harvoin, pitäisikö naisen olla vamis yhdyntään juuri silloin? Mun mielestä ei.

[/quote]

Mitähän höpäjät. Ei koskaan ennenkään ole ollut mitään oletusta siitä että kun miehellä alkaa stondata niin seksiä harrastettaisiin juuri silloin. Jos on erektiohäiriöitä niin millä tavoin tavoin miehen erektion kestävyyden saisi tietää seksiä harrastamatta? Stondiksen saaminen ja stondiksen kestävyys kun on kaksi vallan eri asiaa.

Kun sitä stondiksen kestävyyttä ei voi etukäteen tietää on kysymyksesi varsin teoreettinen. Eli ei, tilanne ei ole sellainen että miehillä olisi tässä suhteessa mitään erioikeuksia naisiin verrattuna. Et siis saa asiasta miestenlyttäysriitaa aikaan.

Vierailija
33/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pettynyt niin monta kertaa, kun miehen erektio lopahtaa kesken kaiken. Muutenkin koko erektion saaminen on kaikkiaan vähentynyt ja tietysti nuo ei -onnistuneet kokemusket ovat vaikuttaneet minuunkin. Olen siis alkanut kieltäytyä seksistä, kun se ei kuitenkaan johda kuin pettymykseen. Haluja minulla on ollut koko suhteemme ajan, miehellä taas lievää potenssiongelmaa alusta alkaen ja se on vaan pahentunut. Edellisessä suhteessa oli ollut samaa, rehellisestä palautteesta kiitin.

Vierailija
34/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaanki kostaa,sinun antamiasi pakkeja.Tai sitten on helpompi olla kokonaan ilman,kuin odotella sitä seuraavaa kertaa..Meillä mies on se haluttomampi,ja vuosikaudet ehdoteltuani hänelle,koen itseni jo niin nöyryytetyksi ja nolatuksi,että en halua seksiä hänen kanssaan,vaikka hän sitä itse ehdottaisikin.

Vierailija
35/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 16:03"]Olen nykyään vaimoni mielestä niin iljettävä ettei se mulle ehdota ikinä minkäänlaista seksiä. Välillä yritän mennä lähelle mutta tulen aina torjutuksi ja viime viikolla päätin että en enää edes yritä ja kun tuo pienin tuosta kasvaa vielä muutaman vuoden niin lähden. Ei vain jaksa enää olla ja pitää kulissia ja taloutta pystyssä, kun ämmä vaan makaa ja tuijottaa jotakin ruutua eikä selkeästi enää välitä.
[/quote]

Tee se, mutta kerro vaimollesi sitten oikea syy.

Vierailija
36/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Kun aina tulee torjutuksi, ei seksi enää kiinnosta.

nimimerkillä kokemusta on: oma mieheni haluaa seksiä hyvin harvoin eikä itseäkään siksi jaksa enää peiton heiluttelu kiinnostaa.

Vierailija
37/37 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 21:46"]

Miehesi varmaanki kostaa,sinun antamiasi pakkeja.Tai sitten on helpompi olla kokonaan ilman,kuin odotella sitä seuraavaa kertaa..Meillä mies on se haluttomampi,ja vuosikaudet ehdoteltuani hänelle,koen itseni jo niin nöyryytetyksi ja nolatuksi,että en halua seksiä hänen kanssaan,vaikka hän sitä itse ehdottaisikin.

[/quote]

En ole koskaan torjunut miestäni kuin vasta nyt näitten erektiohäiriöitten jälkeen. Olen ollut meistä kahdesta se tahtovampi osapuoli ja mieskin aiemmin oli aina valmiina. Saatan nukkua ja mies herättää kesken yötä, kun on saanut erektion. Muutaman kerran aloin hänen kanssaan, mutta erektio lakkasi. Siinä sitten oli taas yöunet mennyttä ja seksitoiveet myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi