Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluna töissä

Vierailija
26.11.2024 |

Ja näköjään myös Tapanin päivänä ja uutenavuotena. Miten henkisesti valmistautua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa! Mä en ole ikinä. Aina otan kahden viikon loman jouluksi. Miten sitä saa nautittua joulurauhaa, jos joutuu töihin menemään. 

Vierailija
2/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua.

Vierailija
4/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa ollakin mutta työpaikka puuttuu. Yksinäisen ihmisen olisi hyvä saada tehdä täyttä viikkoa töitä vähintään. Yksinäisyys tappaa hiljaa, varsinkin jos haluaisi tehdä työtä ja nähdä vieläpä mahdollisesti ihmisiäkin. 

Vierailija
5/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan vuorotyössä. Minulle on jo sanottu, että aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä on töitä. Sillä mennään. Koulu vietetään ruokineen sitten pyhien jälkeen. 

Vierailija
6/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lukuisia jouluja töissä. Meidän alalla normaalia ja se näkyy palkassakin. Olen viettänyt jouluja kotona, hotellissa, kylässä, influenssassa ja mitähän vielä...

Vierailija
7/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se työvuoro. Läsnäolosi on tärkeää asiakkaille. Toivottavasti siis teet töitä, josta on merkitystä.

Vierailija
8/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekaa kertaa neljään vuoteen jouluaatto ja joulupäivä vapaat, lopetan viiden yön putken sunnuntaina 22.12 ja aloitan uuden yöputken tapsana. 

Vierailija
9/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni olisin töissä, mutta työpaikka on joulun pyhät kiinni. Edellisessä paikassa olinkin varmaan 10 vuotta aina osan joulun pyhistä töissä. Tai koko joulun. Ei haitannut yhtään, ei tarvinnut sukuloidakaan kun voi sanoa olevansa töissä.

Vierailija
10/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta. Pidin pääsiäis-  ja jouluvuoroista, varsinkin öistä. Niissä oli oma tunnelmansa ja isot korvauksetkin. Harmitti, kun lapset oli pieniä ja piti jättää juhlapyhät vähemmälle.

Vierailija
11/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa ollakin mutta työpaikka puuttuu. Yksinäisen ihmisen olisi hyvä saada tehdä täyttä viikkoa töitä vähintään. Yksinäisyys tappaa hiljaa, varsinkin jos haluaisi tehdä työtä ja nähdä vieläpä mahdollisesti ihmisiäkin. 

Mielekäs työ on tärkeä osa hyvinvointia.

Vierailija
12/14 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäpäivistä tuplapalkka.

Vierailija
13/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu asiaan vuorotyössä. Minulle on jo sanottu, että aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä on töitä. Sillä mennään. Koulu vietetään ruokineen sitten pyhien jälkeen. 

Etkö sinä normaalin työpäivän jälkeen tee iltaisin yhtään mitään, syö tai tee ikinä mitään? En kyllä tajua, miksi sitä joulua pitää siirtää.

Vierailija
14/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä normaalin työpäivän jälkeen tee iltaisin yhtään mitään, syö tai tee ikinä mitään? En kyllä tajua, miksi sitä joulua pitää siirtää.

On 12 tunnin työpäivät, joten pakko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan