Valitsen aina seksikumppaniksi pullukan naisen
Koska haluan saada tiukkaa ja paremmantuntoista pillua ja pullukoilla varmemmin sellainen on. olen testannut monia ja nainen on parhaimmillaan hieman pullukkana esim. 165/75-90/C tai D... löytyy sopivasti muotoja ja sopiva perse lätkyttää takaapäin, täyteläiset paksut ja pehmeät huulet suihinottoon jne. ennen kattelin laihojen 165/55 naisten perään mutta voi luoja mitkä paratiisin ovet aukenivat parempaan ja täydellisempään seksiin kun ekan kerran sain hyvävartaloista naista, miten paljon tiukemmalta ja ihanan turpealta se viivapillu tuntuikaan ja ne kaksi kokoa isommat rinnat ja parempi perse... t M31v
Kommentit (43)
Hei, onpullukka naisessa muutakin kuin tiukka pillu. Hän on Nainen ja usen hymyilevä, siksi tykkään. / vilivallaton
Olen paksu, nainen, ja kovakaan liikunta ei paljoa laihduta, mutta pitää notkeana. Mun pitäis juoda 3 litraa vettä ja syödä 5 porkkanaa päivässä, että laihtuisin, kokeiltu on. Läskiä on periytynyt molemmista suvuista. Mutta mun tissit on aidot, ei tartte toppailla eikä silikonilla täyttää. Kurveja on ollut aina, olen sellainen kitaran muotoinen. Erottaapahan miehistä.
Hieno lausunto :)